Lue keskustelun säännöt.
Lol vitsin dorka kaupas ei myyny mulle Edii vaik oon jo 12v siis lol
Kommentit (5)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Jo majo, job tvaju mat suka bljat davaj!
Vitu kaupavosu ei myyny meigälle börstää, kuulema liikaa pohjii. Vit#tu, meitsi vetää juoksubisset sitte tost lähi-Salest, vit#tu oppiipahan äm#mät olemaa.
T: Pena 52v.
fukc!