Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muistatteko, kun kaupassa oli paketissa vain vaniljajäätelöä tai sellaista, missä oli mansikkaa, vaniljaa ja suklaata?

Vierailija
06.12.2021 |

Nykyisin on monta metriä jäätelöpaketteja. Nekin ovat usein pettymyksiä, kuten Kingis-jäätelö.

Mitä jäätelöä te nykyisin yleensä ostatte sieltä monen metrin rivistä?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kyllästynyt siihen guarkumikuraan, joten teen jäätelöni nykyään itse. Jäätelökoneella.

Tuleeko jäätelökoneella hyvää?

Onko vaivalloista tehdä?

Vierailija
22/29 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksoottinen päärynäjätski tuli suht pian Trio jäsen jälkeen. En tykännyt siitä. Ei sitä.onneksi saatukaan, kuin kerran.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sit oli sitä halpaa banaanisuklaajäätelöä, olisko nimi voinut olla Bravo tai joku sinnepäin.

Vierailija
24/29 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, ja olen yli 50.

Vierailija
25/29 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kyllästynyt siihen guarkumikuraan, joten teen jäätelöni nykyään itse. Jäätelökoneella.

Tuleeko jäätelökoneella hyvää?

Onko vaivalloista tehdä?

Eipä ole vaikeaa, ja saa tehdä sellaisista aineista kuin haluaa.

Vierailija
26/29 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

1980-luvun trio (suklaa-mansikka-vanilja), mutta oma suosikkini oli saman firman Duo (päärynä-vanilja). En voi käsittää ettei Duoa saa enää mistään ja nimenomaan niissä 1,5litran muovipurkeissa: niistä oli aivan täydellistä tehdä jäätelöpalloja ja siitä sitten pallo jäätelövohvelin päälle. pidin myös apetit:in vaniljakasvirasvajäätelöstä, ei maistu nykyisin yhtä hyvälle. ja sitten minttujäätelö, jossa oli suklaahippuja, en muista minkä valmistajan...

Vierailija
27/29 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sit oli sitä halpaa banaanisuklaajäätelöä, olisko nimi voinut olla Bravo tai joku sinnepäin.

tuoa muuten saa vieläkin, mutta ei maistu samalta, ovatkohan pilanneet senkin uudella reseptillä

Vierailija
28/29 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niitä vieläkin saa. En osta trio, kun joku ei halua syödä siitä vaniljaa, se jää viimeiseksi pakettiin.

Ostetaan pitkästi sen mukaan, mitä saa hyvästä tarjouksesta. Aino ihana maitosuklaa tai vadelmasuklaa uppoaa meillä kaikkiin. Ingman Creamy mudcake on jälkikasvun suosikki. Nyt on ollut Ingmannin litran paketteja eurolla, niistä ostan suklainen rouhe. Carte d'orista ostetaan tummaa suklaata. Viimeksi kokeilin pistaasia, mutten erityisesti pitänyt.

Vierailija
29/29 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista. Olen syntynyt 1967, ja minun lapsuudessani jo oli kaupassa vaniljaa, trioa, mansikkaa, suklaata, tiikerijäätelöä. Kinuskiakin aika pian.

Nykyään syön aika vähän palajäätelöä. Jos ostan jäätelöä, ostan jotain hedelmämehujäällå kuorrutettua puikkoa, esim. Soleroa, tosi raikasta. En tykkää kovin äitelästä jäätelöstä. Mango- ja kookosmochit ovat myös tosi hyviä, sellaisia riisitaikinakuorrutteisia japanilaisia jäätelöitä. Slurps.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yksi