Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Allerginen jotenkin kortsuille ja liukkareille?

Vierailija
10.03.2015 |

Kortsun käyttäminen on yhtä helvettiä. Yhdyntä sattuu, kirvelee ja polttelee ja välillä jopa seuraavana päivänä alapäästäni on haavaumilla, sieltä reijästä saattaa jopa lähteä ihan nahkaakin. Liukkareiden kanssa ihan sama juttu. Mikäköhän aine siinä liukkarissa on mikä ärsyttää?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lateksiallergia. Sitten vain apteekista lateksittomia kortsuja. Ei kannata myöskään kumihanskoja käyttää.

Vierailija
2/7 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole lateksi niin sitten katsot ainesosaluettelon ja vertaat kortsuja ja liukkareita että löydät yhdistävän tekijän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan kuullutkaan lateksiallergiasta :o pitääpä ottaa selvää asiasta ja juuri vertailla noita ainesosaluetteloita. Erityisesti jos liukkari on jonkun makuista niin se aiheuttaa kaikista pahimmat oireet. Ap

Vierailija
4/7 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välttämättä lateksiallergia. Minulla sama ja luulin se olevan sitä, koska lateksittomat kortsut sopivat. Ei ollut... liukkareissa on aineita, joille olen yliherkkä. Kookosöljy toimii :) Yhdistettynä liukastamattomiin kortsuihin, netistä saa esim kondomikunongas.fi. Ja kumiahan ei saisi öljyn kanssa käyttää, mutta se haurastuminen alkaa vasta aika pitkän ajan päästä, ei ne niin heikkoja oo. Ollaan jopa testattu, puhalla kumi ilmapalloksi, öljyä päälle ja yöksi odottelemaan, eipä puhjennut vuorokaudessakaan :D Ei ne niin ohuita oo.

Vierailija
5/7 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on luonnonkumiallergia, joten joudun tarkastamaan kaikki kumiset jutut, mistä ne on tehty. 

Vierailija
6/7 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 21:19"]Ei välttämättä lateksiallergia. Minulla sama ja luulin se olevan sitä, koska lateksittomat kortsut sopivat. Ei ollut... liukkareissa on aineita, joille olen yliherkkä. Kookosöljy toimii :) Yhdistettynä liukastamattomiin kortsuihin, netistä saa esim kondomikunongas.fi. Ja kumiahan ei saisi öljyn kanssa käyttää, mutta se haurastuminen alkaa vasta aika pitkän ajan päästä, ei ne niin heikkoja oo. Ollaan jopa testattu, puhalla kumi ilmapalloksi, öljyä päälle ja yöksi odottelemaan, eipä puhjennut vuorokaudessakaan :D Ei ne niin ohuita oo.
[/quote]

Ei se nyt itsestään puhkea vaan nimenomaan hankauksessa.

Vierailija
7/7 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 21:19"]Ei välttämättä lateksiallergia. Minulla sama ja luulin se olevan sitä, koska lateksittomat kortsut sopivat. Ei ollut... liukkareissa on aineita, joille olen yliherkkä. Kookosöljy toimii :) Yhdistettynä liukastamattomiin kortsuihin, netistä saa esim kondomikunongas.fi. Ja kumiahan ei saisi öljyn kanssa käyttää, mutta se haurastuminen alkaa vasta aika pitkän ajan päästä, ei ne niin heikkoja oo. Ollaan jopa testattu, puhalla kumi ilmapalloksi, öljyä päälle ja yöksi odottelemaan, eipä puhjennut vuorokaudessakaan :D Ei ne niin ohuita oo.
[/quote]
Vittu mikä tollo... :D Ai kitkaa ei synny yhdynnässä? Vai mitenkä aattelit tuon sun "testin"?