Viettekö vielä roskat kesäkengissä?
Minä vien.
Minkälaisissa kengissä viette roskat?
Kommentit (35)
Täytyy olla jo ubertylsää jos pitää juhlapäivänä keskustella roskien viemistavoista.
Kesällä usein lyhytvartiset saappaat ja talvella talvikengät.
Paitsi että yleensä en vie roskia erikseen, vaan samalla kun olen menossa jonnekin muualle, ja jalassa siten kengät, jotka sopivat sen hetkiseen tilanteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Täytyy olla jo ubertylsää jos pitää juhlapäivänä keskustella roskien viemistavoista.
Voi ei, jäikö teidän sinfoniaorkesterikeikka väliin koronan takia ja nyt roikut av:lla juhlapuvussa?
Flip flopeissa, jos pakkasta on vain vähän. Kovalla pakkasella sukat ja lenkkarit.
Vierailija kirjoitti:
Vein roskat kesäkengissä ja tuli mieleen. ap
Vierailija kirjoitti:
Flip flopeissa, jos pakkasta on vain vähän. Kovalla pakkasella sukat ja lenkkarit.
Toivottavasti et sitten hoidata julkisella paleltumia tai murtuneita käsiä ja jalkoja jos satutkin kaatumaan. Ihan oikeasti nyt, ei voi olla niin vaikeaa pistää kunnolliset kengät jalkaan tilanteen mukaan ja välttää sairaalaan joutuminen. Terveydenhuolto on ihan riittävän kuormittunut jo muutenkin.
Aina crocseissa ja joka kerta liukastun
Talvikengissä. Täällä on muutama "talonmies" jotka hoitaa taloyhtiön pihahommat ja aina eivät ehdi hiekottaa tai aurata lumia.
Saappaat, lenkkarit, paljainjaloin. Vaihtelevasti, ei ole roskanvientikenkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muovikassissa ne tulee vietyä.
Eikö oo liukkaat?
no jei ole liukjat roskat mulla.
Laitan talvella nastakengät jalkaan roskia viedessäni. Jätekatos sijaitsee alamäessä eikä sitä hiekoiteta joka päivä.
Miksi turhaan ottaa riskejä esim. murtuuko käsi vai jalka vai lyökö päänsä.
Sandaaleissa vien aamutakki päällä yleensä.