Ei juhlafiilistä ilman oikeita Linnan juhlia :'(
Kommentit (13)
Linnan juhlat ovat vastenmielinen tilaisuus. Rikkaat kättelemässä toisiaan ja naureskelemassa tavalliselle kansalle ympäripäissään.
On aika kulunut ilmankin. Kirjoitin joulukortteja ja vien kohta postilaatikkoon.
Kyllä se juhlafiilis tulee siitä käyn kun haudalle viemässä kukkia ja kiittämässä vaaria ja mummoa siitä mitä tekivät minun eteeni. Sitten kotiin katsomaan Tuntematon Sotilas ja syömään itse tehtyä hernerokkaa.
Pakko tunnustaa että en ole ikinä katsonut linnan juhlia ja ikää on mulla 47. Ei vaan ikinä ole tippaakaan kiinnostanut.
Ulkoilin. Siivosin kunnolla päivän kuniaksi. Ostin lempikukkani vaasin valkoiset neilikat. Laitoin kyntteliköt ikkunaan ja lyhtyyn jo kyntiillän.Ilolla menen kohta lenkki saunaan.Sen jälkeen syön yksin illallisen ja avaan tv.1 jotainhan sieltä tulee kuitenkin linna juhlista.Vanhojako talenteitako,ihan sama. Hyvää iltaa kaikille 6.12.21.
Ei ole juhlafiilistä ilman päihteitä. Tylsistyn omasta vapaasta tahdosta. Huooohh....
Se on nimeltään "tasavallanpresidentin itsenäisyyspäivänvastaanotto".
Juhlien vastustajat ovat äänekäs vähemmistö. Odotan innolla ensi vuotta jolloin toivottavasti on normaalit suuret juhlat ja kättely.
tia.a68v. kirjoitti:
Ulkoilin. Siivosin kunnolla päivän kuniaksi. Ostin lempikukkani vaasin valkoiset neilikat. Laitoin kyntteliköt ikkunaan ja lyhtyyn jo kyntiillän.Ilolla menen kohta lenkki saunaan.Sen jälkeen syön yksin illallisen ja avaan tv.1 jotainhan sieltä tulee kuitenkin linna juhlista.Vanhojako talenteitako,ihan sama. Hyvää iltaa kaikille 6.12.21.
Tuota...mikä on lenkkisauna?
Kiukaalle makkaraa?
Vierailija kirjoitti:
Juhlien vastustajat ovat äänekäs vähemmistö. Odotan innolla ensi vuotta jolloin toivottavasti on normaalit suuret juhlat ja kättely.
Se aika ei enää palaa! Kättelyt summuut pönötykset voi unohtaa.
Masentaa. Olen maannut päivän sängyssä, sohvalla ja suihkun lattialla. Koitan kerätä voimia jos kävisin ees vartin ulkona kävelemässä. Rinnassa tuntuu raskaalta.
Mä en edes katso näitä.
Katson kaunarit, emmen, suurmestarit ja suurmestariUK.
Kaikki voi onneksi tallentaa😁