No nytpä minullekin kävi niin, että pyydettiin treffeille huoltikselle!
Asutaan vielä Helsingissä, jossa olisi vaikka mitä ihania kahviloita. Ja ihan aikuinen, työssäkäyvä mies, joka pyysi. Katsonko vielä tämän kortin vai annanko olla?
Kommentit (332)
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 01:25"]
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 01:19"]
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 00:41"]
[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 23:37"][quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 23:20"][quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 22:34"] [quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 22:19"] [quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 22:07"]Mä vien deittini yleensä kävelylle. Tulee juteltua ja tutustuttua paljon paremmin kuin jossain kuppilassa. Samalla heti karsiutuu ne jotka on rahan perään. [/quote] Miten naisen vieminen esim kahvilaan kertoo siitä että ne on rahan perään???? [/quote] Se joka ei tule treffeille tavatakseen minut, ilmaisee kyllä että jotain rahanmenoa vaativaa olisi mukavampi tehdä. [/quote] Oletko kuinkakin saita? Ja ei, en kysy tätä siksi, koska haluaisin rahasi, mulla on aika paljon omaakin, vaan koska tuollainen vaikuttaa sellaiselta ajattelutavalta, jonka feidaisin heti menemään, sillä isäni ajattelisi noin saituuden takia ja toista yhtä säälittävää saituria en todellakaan jaksaisi katsella. Tai katsella jaksaakin, mutta ei jakaa elämää. [/quote] Missä ongelma? En usko että säästäväistä miestäkään kiinnostaa viettää mitään teiniblogielämää. [/quote] Kuolen nauruun! Kahvilla käyminen on teiniblogielämää :D huhhuh, minkähänlaista sun arki on. Ruuaksi syödään pelkkää oman pellon kaurasta tehtyä puuroa ja hienoihin vaatteisiin saa pukeutua vain hautajaisiin?
[/quote]
Yksikään tuttuni ei käy missään kahviloissa kahvilla. Ei yksikään. Kahvit juodaan kotona tai töissä ei mennä mihinkään ylikalliisiin ja surkeisiin kahviloihin.
[/quote]
Olet kuin isäni. Ei hyvää päivää..! Jotenkin ymmärsin tuon asenteen 70-luvulla, mutta nyt on 2015 ja kahvilassa maksetaan atmosfääristä ja palvelusta (no nykyään lähinnä siitä, että joku muu hoitaa tiskaamisen puolestasi, mutta onhan siellä enemmän valinnanvaraa paakkelsseissakin kuin kotona ;) ) ja kivempi treffata ei-kenenkään maalla kuin jonkun kotona noin ensitreffeillä. Mutta jos se on sulle ja sun ystävillesi jotain kauheaa niin en tajua miten se olisi meiltä muilta pois. Pysykää vain poissa kahviloista.
[/quote]
Me olemmekin aikuisia emmekä mitään 20 vuotiaita teinibarbeja.
Väitän että suurin osa ihmisistä ei todellakaan käy kahviloissa säännöllisesti.
Todellakaan vieraita pyydetä mihinkään kahvilaan vaan kotiin. Täysin naurettava ajatuskin kutsua johonkin kahvilaan. Ystävien kanssa halutaan olla rauhassa ja puhua.
Ja siis maksaa molempien kahvit jos itse olisin vokottelemassa miestä, tarkoitin, en vain omaani
97
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 01:35"]
Jonkun nettitreffitutun, jota en tunne ollenkaan kanssa voisin ajatellakin että kumpikin maksaa omansa ja oikeastaan parempikin, niin naisena ei tarvitse tuntea olevansa mitään velkaa ellei kiinnostakaan, mutta kyllä mä vähän odotan, jos jo tunnetaan ja on ollut jonkinlaista ihastusta tai vipinää jo ilmassa ja kiinnostusta miehen puolelta, että mies tarjoaisi ne kahvit ekalla kerralla. Voin sitten itse tarjota seuraavalla, koska sellainen erittäin tod näk on tulossa kun kerran jotain on jo kehitteillä ;)
Silloin minusta on suorastaan turn off jos mies maksaa vain omansa tai ainakin tulkitsen sen niin, että ei taidakaan yrittää saada minua oikeastaan mihinkään. Kunhan tuli tosiaan juomaan kahvit. Jos itse olisin se vokottelijaosapuoli niin silloin saattaisin itse haluta maksaa ekalla kerralla naisenakin, siis. Mutta kun en mä koskaan oo (ujous etc.)
Ja otsikkoon liittyen niin huoltiskin kävis mulle, vaikka kahvila oliskin parempi, mutta kyllä seura on tärkein :)
[/quote]
Kyllä se on vaan niin että kumpikin maksa omansa. Nainen ei ole sen arvokkaampi kuin mieskään eikä mies ole mikään riikinkukko joka yrittää iskeä naista.
Saat oikeasti itsesi näyttämään aika onnettomalta kun tuollaista kirjoitat. Itseään kunnioittava ihminen EI edes suostuisi siihen että toinen maksa hänen ruokansa ja juomansa
[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 23:37"][quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 23:20"][quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 22:34"] [quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 22:19"] [quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 22:07"]Mä vien deittini yleensä kävelylle. Tulee juteltua ja tutustuttua paljon paremmin kuin jossain kuppilassa. Samalla heti karsiutuu ne jotka on rahan perään. [/quote] Miten naisen vieminen esim kahvilaan kertoo siitä että ne on rahan perään???? [/quote] Se joka ei tule treffeille tavatakseen minut, ilmaisee kyllä että jotain rahanmenoa vaativaa olisi mukavampi tehdä. [/quote] Oletko kuinkakin saita? Ja ei, en kysy tätä siksi, koska haluaisin rahasi, mulla on aika paljon omaakin, vaan koska tuollainen vaikuttaa sellaiselta ajattelutavalta, jonka feidaisin heti menemään, sillä isäni ajattelisi noin saituuden takia ja toista yhtä säälittävää saituria en todellakaan jaksaisi katsella. Tai katsella jaksaakin, mutta ei jakaa elämää. [/quote] Missä ongelma? En usko että säästäväistä miestäkään kiinnostaa viettää mitään teiniblogielämää. [/quote] Kuolen nauruun! Kahvilla käyminen on teiniblogielämää :D huhhuh, minkähänlaista sun arki on. Ruuaksi syödään pelkkää oman pellon kaurasta tehtyä puuroa ja hienoihin vaatteisiin saa pukeutua vain hautajaisiin?
[/quote]
Yksikään tuttuni ei käy missään kahviloissa kahvilla. Ei yksikään. Kahvit juodaan kotona tai töissä ei mennä mihinkään ylikalliisiin ja surkeisiin kahviloihin.
[/quote]
Olet kuin isäni. Ei hyvää päivää..! Jotenkin ymmärsin tuon asenteen 70-luvulla, mutta nyt on 2015 ja kahvilassa maksetaan atmosfääristä ja palvelusta (no nykyään lähinnä siitä, että joku muu hoitaa tiskaamisen puolestasi, mutta onhan siellä enemmän valinnanvaraa paakkelsseissakin kuin kotona ;) ) ja kivempi treffata ei-kenenkään maalla kuin jonkun kotona noin ensitreffeillä. Mutta jos se on sulle ja sun ystävillesi jotain kauheaa niin en tajua miten se olisi meiltä muilta pois. Pysykää vain poissa kahviloista.
[/quote]
Minkä ikäinen olet?
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 01:37"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Todellakaan vieraita pyydetä mihinkään kahvilaan vaan kotiin. Täysin naurettava ajatuskin kutsua johonkin kahvilaan. Ystävien kanssa halutaan olla rauhassa ja puhua.
[/quote]
Hmh. Barbi en ole itsekään enkä ole koskaan ollutkaan ja olen 42v. Käyn kahvilassa viikottain. Asun Hämeenlinnassa. Eli ihan kunnon kahvilaan pääsee. Halvempaa on kuin Helsingissä keskustassa, mutta ennen siellä asuessani jaksoin maksaa sen 10 euroa, mitä maksaa. Ketjussa puhuttiin treffeille menosta, ei ystävyyden hoidosta. Ystävät maksavat totta kai omansa tai sitten vuorotellaan. Meidän piireissä maksetaan omamme.
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 01:41"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Minkä ikäinen olet?
[/quote]
42v. Miten niin?
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 01:37"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Okei. Mitä sä tarjoat, kun kutsut ystäväsi kotiisi?
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 01:39"]
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 01:35"]
Jonkun nettitreffitutun, jota en tunne ollenkaan kanssa voisin ajatellakin että kumpikin maksaa omansa ja oikeastaan parempikin, niin naisena ei tarvitse tuntea olevansa mitään velkaa ellei kiinnostakaan, mutta kyllä mä vähän odotan, jos jo tunnetaan ja on ollut jonkinlaista ihastusta tai vipinää jo ilmassa ja kiinnostusta miehen puolelta, että mies tarjoaisi ne kahvit ekalla kerralla. Voin sitten itse tarjota seuraavalla, koska sellainen erittäin tod näk on tulossa kun kerran jotain on jo kehitteillä ;)
Silloin minusta on suorastaan turn off jos mies maksaa vain omansa tai ainakin tulkitsen sen niin, että ei taidakaan yrittää saada minua oikeastaan mihinkään. Kunhan tuli tosiaan juomaan kahvit. Jos itse olisin se vokottelijaosapuoli niin silloin saattaisin itse haluta maksaa ekalla kerralla naisenakin, siis. Mutta kun en mä koskaan oo (ujous etc.)
Ja otsikkoon liittyen niin huoltiskin kävis mulle, vaikka kahvila oliskin parempi, mutta kyllä seura on tärkein :)
[/quote]
Kyllä se on vaan niin että kumpikin maksa omansa. Nainen ei ole sen arvokkaampi kuin mieskään eikä mies ole mikään riikinkukko joka yrittää iskeä naista.
Saat oikeasti itsesi näyttämään aika onnettomalta kun tuollaista kirjoitat. Itseään kunnioittava ihminen EI edes suostuisi siihen että toinen maksa hänen ruokansa ja juomansa
[/quote]
Kyllä mä olen ainakin riikinkukkomiehiä tavannut useitakin ja ovat ihan mukavia olleet :) Ja miksei itseäänkunnioittava ihminen anna toisen maksaa ensitreffeillä kahvia, en puhunut nyt edes ruuasta ja juomasta! Koska itse voi maksaa seuraavalla kerralla, josta voikin luontevasti siirtyä siihen, että kumpikin maksaa omansa tai jatketaan vuorottelua. Itse inhoan sitä, jos vain mulle maksetaan, mutta tykkään silti siitä, että ensimmäisenä tarjoaa mies. Ei voi mitään, jos sä koet sen eri tavalla.
[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 23:05"]
[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 23:02"]
[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 22:59"]
[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 22:56"]
Nyt on ihan pakko ihmetellä, kuinka köyhää väkeä täällä on, jos kahvilassa käyminen on noin suurta ylellisyyttä? Vai treffailetteko sata ihmistä putkeen ja valitsette siitä?
Terv. keskituloinen nainen, joka elättää miestään, on hurjan säästäväinen ja käy silti kahviloissa
[/quote]
Mikä vitun köyhä?
Minua ei vain kiinnosta mikään kahvila! Enkä tahdo kuluttaa rahaa enempää kuin on pakko vaikka sitä olisikin. Miksi sitä pitäisi kylvää ympäriinsä? Maailman 3. rikkain mies lounastaa mäkkärissä. Mulla on siihen vielä hiukan matkaa, joten miksi kuluttaisin enemmän?
Jos maailmasta ei löydy tervepäistä naista, joka kiinnostuu ihmisestä eikä sirkustempuista niin olkoon.
[/quote]
Vaikutat sellaiselta päivänsäteeltä, että ihme ettei ole sitä omaa sydänkäpystä löytynyt. Ja huoltiksellako se kahvi on ilmaista?
[/quote]
Olen ihan helvetin kärttyinen perusluonne, osuit oikeaan. Mutta naiset kyllä tuntuvat pitävän siitä jostain syystä, eli se meni väärin :D Vaikutan varmaankin tavoitteelliselta ja siltä, että tiedän mitä haluan.
[/quote]Vaikutat keskenkasvuiselta teiniltä.
Sano että keksipäs nyt jotain muuta niin saatan lähteäkin, tai ehdota itse.
Ankeaa.
Onko niin että Ap miehellä auto mutta sulla ehkä ei? Eli miehellä helppo tulla paikalle, mutta ei ajattele asiaa sinun kannaltasi. Ei hyvä. Ja aika haeva nainen haluaa treffinsä huoltoasemalle jos se ei liity yht harrastukseen tai ole yht vitsi, ja vaihtoehtoja on. Ei innostaisi minua.
[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 23:19"]
Miksi helvetissä veisit sitten jonkun treffeille huoltoasemalle etkä esim kävelylle, puistoon tai ilmaiseen museoon tms? :D
[/quote]
Sokkotreffit jossain hämärällä metsäpolulla niin ettei huuto kantaudu mihinkään... Kiitos ei. Jos kyse nettitreffailusta, niin julkinen paikka on kyllä välttämättömyys. Huoltsikka-ajatuksen takana voi olla se, että jos ei natsaa, pääsee samantien pois, ei tarvitse odottaa seuraavaa bussia tms. Parkkipaikkakin löytyy helpommin kuin jonkun trendikahvilan vierestä keskustasta.
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 19:42"]
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 19:36"]
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 18:55"]
Ja vielä kerran selvennykseksi: minusta on normaalia, että parisuhteessa ja rakkaudessa molemmat hyötyvät, jos toinen on varakas, mutta toki vieroksun naisia, jotka ottavat miehen vain tämän rahojen takia, enkä tarkoittanut sellaista. Mutta jos nainen rakastuu varakkaaseen mieheen niin on se vaan vittumaista, jos mies sitten pihtailee rahoja ja nainen saa tosiaan katsoa miehen varakkuuttaa mutta elellä kuten corollamiehen kanssa. Ja mies halutessaan ostaa itselleen rahoillaan mitä tykkää. Näitäkin on nähty, hyi helvetti.
t. Se nainen, jolla rahaa ihan tarpeeksi omastakin takaa ja elätän perheeni.
[/quote]
Ei se ole mitään rakkautta jos "rakastuu" rahoihin. Se on ahneutta.
Sellainen ihminen ei edes tiedä mitä rakkaus tarkoittaa. Tajuatko edes mitä parisuhde tarkoittaa?
[/quote]
Minusta tuntuu, että sinä et todellakaan tiedä, mitä rakkaus tarkoittaa. Kyllä minä osaan rakastaa ja vastaanottaa rakkautta. Eikö siis rikkaan miehen seuraan pidä pyrkiä ollenkaan jos se tarkoittaa, että rakastuu rahoihin? Eikö voi rakastua mieheen, jos tietää, että mies on varakas? Selitäpä minulle tämä. Minua kiinnostaa, koska isäni on varakas ja olen seurannut hänen elämäänsä vierestä, mutta olisi kivaa kuulla sinun näkemyksesi. Eli minulle kuvio ei ole mitenkään vieras.
Ja ihan hauskasti feidasit vinkkini esiintyä köyhänä tutustumisvaiheessa. Voit ihan itseksesi miettiä, keneltä olen tämän toimivan vinkin kuullut :)
[/quote]
Rahalla ja rakkaudella ei ole mitään tekemistä toistensa kanssa. Oli ihmisellä 1000 euroa tai miljardi niin sillä ei pitäisi olla mitään merkitystä.
Sinun pitäisi kiinnostua miehestä ei miehen lahjoista.
[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 22:59"][quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 22:56"]
Nyt on ihan pakko ihmetellä, kuinka köyhää väkeä täällä on, jos kahvilassa käyminen on noin suurta ylellisyyttä? Vai treffailetteko sata ihmistä putkeen ja valitsette siitä?
Terv. keskituloinen nainen, joka elättää miestään, on hurjan säästäväinen ja käy silti kahviloissa
[/quote]
Mikä vitun köyhä?
Minua ei vain kiinnosta mikään kahvila! Enkä tahdo kuluttaa rahaa enempää kuin on pakko vaikka sitä olisikin. Miksi sitä pitäisi kylvää ympäriinsä? Maailman 3. rikkain mies lounastaa mäkkärissä. Mulla on siihen vielä hiukan matkaa, joten miksi kuluttaisin enemmän?
Jos maailmasta ei löydy tervepäistä naista, joka kiinnostuu ihmisestä eikä sirkustempuista niin olkoon.
[/quote]Pihit ihmiset ovat rasittavia ja onneksi heitä voi vältellä helposti. He eivät käy ulkona syömässä eivätkä matkustele, koska siihen menee rahaa. Eväät mukana joka paikassa.
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 00:28"]
Mies haluaa hultikselle koska sinne on helppo tulla jos liikkuu omalla autolla, siellä on vilkas asiakasvirta ja sen verran taustahälyä että on mahdollisuus keskustella niin että ympärillä ei ole liikaa ylimääräisiä korvia. Toinen hyvä vaihtoehto on jossain ostoskeskuksessa oleva kahvila.
[/quote]Plus että huoltiksilla on aina pelikoneita! Ei tarvi keksiä puheenaiheita kun voi keskittyä pelaamiseen.
Ei kannata ottaa turhia ennakkoasenteita pelkän treffipaikan suhteen. Mene avoimin mielin ja keskity siihen mieheen. :)
Ja jos ketään kiinnostaa - mun parhaat treffit oli pururadal yhden juoksijamiehen kanssa. Hyvänä kakkosena treffit vartijan kanssa ostarilla tai kahvit miehen porukoiden luona (ei kotona). Terkkuja jos joku tunnistaa :D
Siinä voi samalla tankata ja tarkistaa öljyt autosta. Juotte kahvit ja nappaatte Iltalehden mukaan.
[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 22:01"]
Itse en ole vielä sellaista naista nähnytkään, jonka kohdalla olisi tullut pakottava tarve viedä johonkin hienompaan paikkaan. Jos ei huoltoasema kelpaa niin vittujako siinä - kyseessä harvemmin on ns. viimeinen pillu maan päällä.
Kukaan ei ole kyllä koskaan perunutkaan paikan kuultuaan, ettei sillä.
[/quote]Aina kun mies kirjoittaa"pillu tai vittu"(=nainen) menee pisteet miinuksella. Vaikka ois miten hieno paikka,en lähtis. Seuran pitäis olla henkisestikin aikuinen.
[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 23:20"]
[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 22:34"]
[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 22:19"]
[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 22:07"]Mä vien deittini yleensä kävelylle. Tulee juteltua ja tutustuttua paljon paremmin kuin jossain kuppilassa. Samalla heti karsiutuu ne jotka on rahan perään. [/quote] Miten naisen vieminen esim kahvilaan kertoo siitä että ne on rahan perään????
[/quote]
Se joka ei tule treffeille tavatakseen minut, ilmaisee kyllä että jotain rahanmenoa vaativaa olisi mukavampi tehdä.
[/quote]
Oletko kuinkakin saita? Ja ei, en kysy tätä siksi, koska haluaisin rahasi, mulla on aika paljon omaakin, vaan koska tuollainen vaikuttaa sellaiselta ajattelutavalta, jonka feidaisin heti menemään, sillä isäni ajattelisi noin saituuden takia ja toista yhtä säälittävää saituria en todellakaan jaksaisi katsella. Tai katsella jaksaakin, mutta ei jakaa elämää.
[/quote]
En ole saita, haluan vaan olla varma että tuleva puolisoni on kiinnostunut minusta eikä rahoistani.