Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

No nytpä minullekin kävi niin, että pyydettiin treffeille huoltikselle!

Vierailija
09.03.2015 |

Asutaan vielä Helsingissä, jossa olisi vaikka mitä ihania kahviloita. Ja ihan aikuinen, työssäkäyvä mies, joka pyysi. Katsonko vielä tämän kortin vai annanko olla?

Kommentit (332)

Vierailija
281/332 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niitä piilopirttinaisia joitain on. Mieleeni tulee esim. Aura Koivisto. Asui ainakin jonkin aikaa tiettömän taipaleen takana jonkun miehen kanssa. Ajattelinkin, että tämän ketjumme miehen kannattaisi etsiä Luonto-liiton porukoista naistaan. Siellähän on tällaisia kainalokarvoja ajelemattomia, huivipäisiä kauniita naisia, joihin ei materia vetoa pätkääkään. Mutta se kannattaa muistaa, että myöskään tunteitaan ei saa pihdata ja olen hieman huolissani, onnistuuko se saituriltamme!

Vierailija
282/332 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 00:05"][quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 22:59"]

Mikä vitun köyhä?

Minua ei vain kiinnosta mikään kahvila! Enkä tahdo kuluttaa rahaa enempää kuin on pakko vaikka sitä olisikin. Miksi sitä pitäisi kylvää ympäriinsä? Maailman 3. rikkain mies lounastaa mäkkärissä. Mulla on siihen vielä hiukan matkaa, joten miksi kuluttaisin enemmän?

Jos maailmasta ei löydy tervepäistä naista, joka kiinnostuu ihmisestä eikä sirkustempuista niin olkoon. 

[/quote]

Tämä saattaa tulla sinulle yllätyksenä, mutta jopa naimisissa olevat pariskunnat käyvät perheineen tai kahden kesken kahviloissa ja ravintoloissa. Ihan vaan siitä ilosta, että saavat nauttia hyvästä kahvista tai ruuasta mukavassa ilmapiirissä ja hyvässä seurassa. 
[/quote]

Minä tykkään pikakahvista ja tärkeilevät, mutta persaukiset asuntovelalliset ärsyttävät, joten se siitä ilmapiiristä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/332 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo tyyppi. Älä mee.

Vierailija
284/332 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 00:04"]

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 00:02"]Miehet jotka pyytää huoltikselle treffeille eivät piittaa juurikaan naisen ulkonäöstä, mitä naturellimpi/äijämäisempi muija sen parempi. Plussaa kiroilu ja liuta koiria!:) [/quote] Onko tuo paha asia?

[/quote]

ei todellakaan ole paha asia! Tarkoitinkin nimenomaan, että toisilleen sopivat ihmiset synkkaavat treffipaikkojenkin suhteen. 

Vierailija
285/332 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies haluaa hultikselle koska sinne on helppo tulla jos liikkuu omalla autolla, siellä on vilkas asiakasvirta ja sen verran taustahälyä että on mahdollisuus keskustella niin että ympärillä ei ole liikaa ylimääräisiä korvia. Toinen hyvä vaihtoehto on jossain ostoskeskuksessa oleva kahvila.

Vierailija
286/332 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 23:34"][quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 23:11"][quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 22:59"]

[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 22:56"]

Nyt on ihan pakko ihmetellä, kuinka köyhää väkeä täällä on, jos kahvilassa käyminen on noin suurta ylellisyyttä? Vai treffailetteko sata ihmistä putkeen ja valitsette siitä?

Terv. keskituloinen nainen, joka elättää miestään, on hurjan säästäväinen ja käy silti kahviloissa

[/quote]

Mikä vitun köyhä?

Minua ei vain kiinnosta mikään kahvila! Enkä tahdo kuluttaa rahaa enempää kuin on pakko vaikka sitä olisikin. Miksi sitä pitäisi kylvää ympäriinsä? Maailman 3. rikkain mies lounastaa mäkkärissä. Mulla on siihen vielä hiukan matkaa, joten miksi kuluttaisin enemmän?

Jos maailmasta ei löydy tervepäistä naista, joka kiinnostuu ihmisestä eikä sirkustempuista niin olkoon. 

[/quote]

Olit oikeassa. Tarkoitit varmasti Warren Buffettia? Ihmisten pitäisi ottaa oppia hänen kaltaisistaan. Se että on raahaa ei tarkoita että sitä pitää tuhlata. 

Halvoissa paikoissa on parempi ruoka, parempi ilmapiiri ja halvempi hinta. Eli kaikin tavoin parempia. 

Ikinä en itse haluaisi olla ihmisen kanssa joka tykkää ostella kaikenlaista romua, käydä ravintoloissa, matkustella (lomailla) tai muuten tuhlata järjettömyyksiin rahaa. 

Minä tulen yksinkertaisista asioista onnelliseksi. Toisen ihmisen seurasta, luonnosta ja rauhasta. Vaikka tienaan suhteellisen hyvin.
[/quote]

Buffettiapa hyvinkin.
En kyllä edes kysyisi ulos naista, jonka elämänsisällön muodostavat tyhjäpääblogit ja seiskajulkkisten elämän imitointi. Ehkäpä siksi olen säästynyt näiltä oman elämänsä "skumppamammoilta" ja tuntuu hyvin vieraalta lukea tämän ketjun viestejä.

[/quote]
Onko sinun mielestä se, että vie treffeille kahvilaan ja ostaa parin euron kahvin treffikumppanilleen tuhlausta? :D ei hyvää päivää

Vierailija
287/332 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 23:37"][quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 23:20"][quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 22:34"]

[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 22:19"]

[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 22:07"]Mä vien deittini yleensä kävelylle. Tulee juteltua ja tutustuttua paljon paremmin kuin jossain kuppilassa. Samalla heti karsiutuu ne jotka on rahan perään. [/quote] Miten naisen vieminen esim kahvilaan kertoo siitä että ne on rahan perään????

[/quote]

Se joka ei tule treffeille tavatakseen minut, ilmaisee kyllä että jotain rahanmenoa vaativaa olisi mukavampi tehdä.

[/quote]

Oletko kuinkakin saita? Ja ei, en kysy tätä siksi, koska haluaisin rahasi, mulla on aika paljon omaakin, vaan koska tuollainen vaikuttaa sellaiselta ajattelutavalta, jonka feidaisin heti menemään, sillä isäni ajattelisi noin saituuden takia ja toista yhtä säälittävää saituria en todellakaan jaksaisi katsella. Tai katsella jaksaakin, mutta ei jakaa elämää.
[/quote]

Missä ongelma? En usko että säästäväistä miestäkään kiinnostaa viettää mitään teiniblogielämää.
[/quote]

Kuolen nauruun! Kahvilla käyminen on teiniblogielämää :D huhhuh, minkähänlaista sun arki on. Ruuaksi syödään pelkkää oman pellon kaurasta tehtyä puuroa ja hienoihin vaatteisiin saa pukeutua vain hautajaisiin?

Vierailija
288/332 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 23:39"]Mä en kahvia naiselle maksa, tulee heti sellanen fiilis, että maksoin pelkästä pyhästä vulvasta...
[/quote]

Vulvaaaa, tiditididitidi VULVAA!!

Vierailija
289/332 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 23:42"][quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 23:37"]

[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 23:20"][quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 22:34"] [quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 22:19"] [quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 22:07"]Mä vien deittini yleensä kävelylle. Tulee juteltua ja tutustuttua paljon paremmin kuin jossain kuppilassa. Samalla heti karsiutuu ne jotka on rahan perään. [/quote] Miten naisen vieminen esim kahvilaan kertoo siitä että ne on rahan perään???? [/quote] Se joka ei tule treffeille tavatakseen minut, ilmaisee kyllä että jotain rahanmenoa vaativaa olisi mukavampi tehdä. [/quote] Oletko kuinkakin saita? Ja ei, en kysy tätä siksi, koska haluaisin rahasi, mulla on aika paljon omaakin, vaan koska tuollainen vaikuttaa sellaiselta ajattelutavalta, jonka feidaisin heti menemään, sillä isäni ajattelisi noin saituuden takia ja toista yhtä säälittävää saituria en todellakaan jaksaisi katsella. Tai katsella jaksaakin, mutta ei jakaa elämää. [/quote] Missä ongelma? En usko että säästäväistä miestäkään kiinnostaa viettää mitään teiniblogielämää.

[/quote]

Saituus heijastuu muuallekin elämässä kuin siihen, missä treffejä vietetään. Siinä ongelma. Esim. mitä vieraille tarjotaan, missä syödään lomareissuilla, miten vaimo saa käyttää jopa omaa rahaansa, millainen asunto valitaan, kuinka paljon voidaan lämmittää, miten pitkään suihkussa voikaan olla. Kaikenlaisia arkipäivän juttuja. YOU name it. 
[/quote]

Tämä. Saidan elämää leimaa jatkuva valitus ja negatiivisuus, itsekeskeisyys ja kauna. Hän riitelee perinnöistä, murjottaa lomamatkoilla eikö halua edes harrastaa. Onpa hienoa, voit sitten kuolinvuoteella muistellut miten en onneksi koskaan tarjonnut kenellekään kahvikupposta enkä matkustanut minnekään kertaakaan! Rahaa jäi enkä käyttänyt sitä mihinkään, kyllä on hienoa!

Vierailija
290/332 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 23:50"]Käyhän se töissä niin ehkä voisit loisia rahaa mieheltä.
[/quote]

Kuka näitä jaksaa kirjoittaa? :D kuinka monta "loisivaa" suomalaista naista tunnet? Veikkaan ettet yhtäkään, tuskin tuttavapiirisi edes on kovin laaja. Sama levy pyörii vuodesta toiseen...

Vierailija
291/332 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 23:59"][quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 23:55"]

[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 23:50"]Ainoa hyvä puoli saidassa isässä on se, että sen kyllä oppii tunnistamaan ja kiertämään kaukaa. En etsi tuhlariakaan, vaan rahaansa järkevästi käyttävää miestä, jonka elämään kuulu myös rahalla saatavista asioista nauttiminenkin. Ja sellaisen löysinkin, ei ollut edes kovin vaikeaa. [/quote] Hyvä homma. Miksi hermostut jos mies haluaa naisen, jonka elämään ei kuulu rahalla saatavista asioista nauttiminen? Ja sellaisen löytäminen on muuten pirun hankalaa.

[/quote]

Niin, joko et ole alusta asti riittävän rehellinen tai sitten se vain on niin, että ihmiset luonnostaan eivät ole saitoja ja inhoavat saituutta. Ja vaikka nainen olisikin itse saita hän ei yleensä halua, että mies olisi. Ei minunkaan isäni tykkää muista saidoista ihmisistä. On kivaa, kun vierailulla tarjotaan hänelle hyvät viinit ja autokyydit jne. mutta kun itse pitäisi tarjota niin on niin vaikeaa.
[/quote]

Nimenomaan. Saita ei anna koskaan mutta ottaa ilomielin. Ja kaiken lisäksi vielä kehtaa haukkua muita rahanahneiksi!

Vierailija
292/332 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 22:21"][quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 22:19"]

[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 22:07"]Mä vien deittini yleensä kävelylle. Tulee juteltua ja tutustuttua paljon paremmin kuin jossain kuppilassa. Samalla heti karsiutuu ne jotka on rahan perään. [/quote] Miten naisen vieminen esim kahvilaan kertoo siitä että ne on rahan perään????

[/quote]

No miksi se sitten pitää viedä kahvilaan?

Kukaan nainen ei ole vielä osannut perustella tätä. 

[/quote]
Suuta kuivaa kun puhuu enemmän, sää voi olla huono, jos deitti ei miellytä kahvilasta on helppo lähteä kohtuu vikkelästi (kummankin!), vessa on lähellä jos deitti venyy.
Kävely on hyvä ajatus ja tykkään siitä, mutta on kahvilassakin puolensa :) Trendipaikka tai kallis ei tartte olla, kunhan kahvi/tee on hyvää ja seura tietty tärkein.

Vierailija
293/332 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 23:24"]

Joltain on ilmeisesti unohtunut sellainen mummon opettama viisaus, että saita ihminen on sisältä ruma. Omissa menoissaan jokainen saa pihistellä juuri niin paljon kuin haluaa mutta toiselle tarjottavan kahvikupin hinnasta vänkääminen on moukkamaista ja etovaa. Jos mies kutsuisi minut treffeile eikä tarjoaisi edes kuppia kahvia (1€), heittäisin varmaan kaksikymppisen pöydälle, kehottaisin tyyppiä ostamaan itselleen jotain kivaa ja olemaan soittamatta minulle enää ikinä.

[/quote]

Montako kertaa olet miehelle ostanut kahveja?

Vierailija
294/332 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 18:55"]

Ja vielä kerran selvennykseksi: minusta on normaalia, että parisuhteessa ja rakkaudessa molemmat hyötyvät, jos toinen on varakas, mutta toki vieroksun naisia, jotka ottavat miehen vain tämän rahojen takia, enkä tarkoittanut sellaista. Mutta jos nainen rakastuu varakkaaseen mieheen niin on se vaan vittumaista, jos mies sitten pihtailee rahoja ja nainen saa tosiaan katsoa miehen varakkuuttaa mutta elellä kuten corollamiehen kanssa. Ja mies halutessaan ostaa itselleen rahoillaan mitä tykkää. Näitäkin on nähty, hyi helvetti. 

t. Se nainen, jolla rahaa ihan tarpeeksi omastakin takaa ja elätän perheeni.

[/quote]

Ei se ole mitään rakkautta jos "rakastuu" rahoihin. Se on ahneutta. 

Sellainen ihminen ei edes tiedä mitä rakkaus tarkoittaa. Tajuatko edes mitä parisuhde tarkoittaa?

Vierailija
295/332 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 18:36"]

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 08:15"]

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 03:50"]Miten suomalaiset miehet on niin köyhiä että pillittävät vaivaisen kahvikupin hinnan takia? Mieluimmin minä ainakin käyn itse hyvässä paikassa syömässä kuin että tuhlaisin kallista aikaani moisen nillittäjämiehen kanssa. N. 22[/quote]

En nyt löytänyt sitä vanhaa hyvää juttua, jossa joku pankkiiri vastasi rikasta pankkiiria miehekseen etsivälle naiselle, miksi ei flaksi käy. Olet nyt 22 vuotias ja saat nuoren ikäsi ansiosta vieteltyä varakkaita ja höveleitä herrasmiestä leikkiviä miehiä miten haluat. Mutta oletko miettinyt, että 10 vuoden päästä sinä olet 32 vuotias ja 22 vuotiaat lokit liehittelevät miestäsi. 20 ja 30 vuoden päästä tilanne on sama. Millä kikoilla aiot pitää miehen, joka on innoissaan siitä, että voi itselleen vähäisellä leveilyllä vietellä nuoria naisia? Varakkailla on ikävä tapa tehdä avioehtoja ja Suomessa ei voi rikastua elatusmaksuillakaan. AIka moni sinun kaltainen on 40 vuotiaana sitä mieltä, että tuhlasi parhaat vuotensa varakkaita jallittamalla ja uskoi itsekin voivansa saada muuta kuin hyvin näyteltyjä roolisuorituksia.

[/quote]

Miten joku rikkaan pankkiirin etsintä liittyy mitenkään siihen, tarjoaako moes kahvin naiselle vai ei? Voi tsiisus!! Kyse on välittämisen osoituksesta, ei rahanhimosta. Miehillä on ehkä seksihimojensa takia yleensä isompi intressi miellyttää naista kuin naisella on enemmänkin intressinä valita heitä mukavimmin kohteleva mies. Siksi minusta pääsääntö, että mies maksaa kahvin palvelee molempia osapuolia (olettaen, että kumpikin vilpittömin mielin liikkeellä, kuten itse ainakin olen aina) paremmin. Tietysti jos mies maksaa vain ostaakseen naisen eikä siksi, että osoittaa välittämisensä, niin ei hyvä, tai jos nainen vain vastaanottaa miehen huomionosoitukset vaikka ei olisikaan kiinnostunut kuin miehen rahoista, niin ei niinikään hyvä, mutta miksi nainen haluaisi miehen normaaleja palkkatuloja ei-kiinnostavalta mieheltä, kun voisi saada kiinnostavankin miehen ja tämän normaalit palkkatulot (ja mies päin vastoin tietty naisen palkkatulot.)? Vai oletko joku pohatta? Ja miksei helvetissä joku voi olla kiinnostunut pohatastakin ihmisenä, mutta tuskin kiinnostuu, jos mies pihtailee kahvikuppiakin. Jos tajuat mitä tarkoitan. Eli okei, pohatalla on suurempi riski että joku kiinnostuu vain rahoista, mutta ilmainen vinkki: älä kerro tapailun ekaan puoleen vuoteen, että olet pohatta/hyvätuloinen/ what ever rikas. 

Esiinny vähävaraisena, niin voit olla antelias ilman pelkoa naisen kiinnostuksesta materiaan. 

Mutta tietty se voi olla sinulle vaikeaa, jos tapanasi on iskeä beibejä kehumalla itseäsi miten pystyt elättämään varakkaasti itsesi ja on leveä leipä jne kun olet niiin ihmeellinen uros. Pilkka sattuu siis omaan nilkkaasi, elostelija!

[/quote]

Nyt noi juttusi rupeaa menemään niin järjettömiksi että ei mitään rajaa

Vierailija
296/332 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 00:41"]

[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 23:34"][quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 23:11"][quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 22:59"] [quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 22:56"] Nyt on ihan pakko ihmetellä, kuinka köyhää väkeä täällä on, jos kahvilassa käyminen on noin suurta ylellisyyttä? Vai treffailetteko sata ihmistä putkeen ja valitsette siitä? Terv. keskituloinen nainen, joka elättää miestään, on hurjan säästäväinen ja käy silti kahviloissa [/quote]   Mikä vitun köyhä? Minua ei vain kiinnosta mikään kahvila! Enkä tahdo kuluttaa rahaa enempää kuin on pakko vaikka sitä olisikin. Miksi sitä pitäisi kylvää ympäriinsä? Maailman 3. rikkain mies lounastaa mäkkärissä. Mulla on siihen vielä hiukan matkaa, joten miksi kuluttaisin enemmän? Jos maailmasta ei löydy tervepäistä naista, joka kiinnostuu ihmisestä eikä sirkustempuista niin olkoon.  [/quote] Olit oikeassa. Tarkoitit varmasti Warren Buffettia? Ihmisten pitäisi ottaa oppia hänen kaltaisistaan. Se että on raahaa ei tarkoita että sitä pitää tuhlata.  Halvoissa paikoissa on parempi ruoka, parempi ilmapiiri ja halvempi hinta. Eli kaikin tavoin parempia.  Ikinä en itse haluaisi olla ihmisen kanssa joka tykkää ostella kaikenlaista romua, käydä ravintoloissa, matkustella (lomailla) tai muuten tuhlata järjettömyyksiin rahaa.  Minä tulen yksinkertaisista asioista onnelliseksi. Toisen ihmisen seurasta, luonnosta ja rauhasta. Vaikka tienaan suhteellisen hyvin. [/quote] Buffettiapa hyvinkin. En kyllä edes kysyisi ulos naista, jonka elämänsisällön muodostavat tyhjäpääblogit ja seiskajulkkisten elämän imitointi. Ehkäpä siksi olen säästynyt näiltä oman elämänsä "skumppamammoilta" ja tuntuu hyvin vieraalta lukea tämän ketjun viestejä. [/quote] Onko sinun mielestä se, että vie treffeille kahvilaan ja ostaa parin euron kahvin treffikumppanilleen tuhlausta? :D ei hyvää päivää

[/quote]

Miksi kumpikin ei osta omia juomiaan?

Vierailija
297/332 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 23:37"][quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 23:20"][quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 22:34"] [quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 22:19"] [quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 22:07"]Mä vien deittini yleensä kävelylle. Tulee juteltua ja tutustuttua paljon paremmin kuin jossain kuppilassa. Samalla heti karsiutuu ne jotka on rahan perään. [/quote] Miten naisen vieminen esim kahvilaan kertoo siitä että ne on rahan perään???? [/quote] Se joka ei tule treffeille tavatakseen minut, ilmaisee kyllä että jotain rahanmenoa vaativaa olisi mukavampi tehdä. [/quote] Oletko kuinkakin saita? Ja ei, en kysy tätä siksi, koska haluaisin rahasi, mulla on aika paljon omaakin, vaan koska tuollainen vaikuttaa sellaiselta ajattelutavalta, jonka feidaisin heti menemään, sillä isäni ajattelisi noin saituuden takia ja toista yhtä säälittävää saituria en todellakaan jaksaisi katsella. Tai katsella jaksaakin, mutta ei jakaa elämää. [/quote] Missä ongelma? En usko että säästäväistä miestäkään kiinnostaa viettää mitään teiniblogielämää. [/quote] Kuolen nauruun! Kahvilla käyminen on teiniblogielämää :D huhhuh, minkähänlaista sun arki on. Ruuaksi syödään pelkkää oman pellon kaurasta tehtyä puuroa ja hienoihin vaatteisiin saa pukeutua vain hautajaisiin?

[/quote]

Yksikään tuttuni ei käy missään kahviloissa kahvilla. Ei yksikään. Kahvit juodaan kotona tai töissä ei mennä mihinkään ylikalliisiin ja surkeisiin kahviloihin.

Vierailija
298/332 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 19:36"]

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 18:55"]

Ja vielä kerran selvennykseksi: minusta on normaalia, että parisuhteessa ja rakkaudessa molemmat hyötyvät, jos toinen on varakas, mutta toki vieroksun naisia, jotka ottavat miehen vain tämän rahojen takia, enkä tarkoittanut sellaista. Mutta jos nainen rakastuu varakkaaseen mieheen niin on se vaan vittumaista, jos mies sitten pihtailee rahoja ja nainen saa tosiaan katsoa miehen varakkuuttaa mutta elellä kuten corollamiehen kanssa. Ja mies halutessaan ostaa itselleen rahoillaan mitä tykkää. Näitäkin on nähty, hyi helvetti. 

t. Se nainen, jolla rahaa ihan tarpeeksi omastakin takaa ja elätän perheeni.

[/quote]

Ei se ole mitään rakkautta jos "rakastuu" rahoihin. Se on ahneutta. 

Sellainen ihminen ei edes tiedä mitä rakkaus tarkoittaa. Tajuatko edes mitä parisuhde tarkoittaa?

[/quote]

Minusta tuntuu, että sinä et todellakaan tiedä, mitä rakkaus tarkoittaa. Kyllä minä osaan rakastaa ja vastaanottaa rakkautta. Eikö siis rikkaan miehen seuraan pidä pyrkiä ollenkaan jos se tarkoittaa, että rakastuu rahoihin? Eikö voi rakastua mieheen, jos tietää, että mies on varakas? Selitäpä minulle tämä. Minua kiinnostaa, koska isäni on varakas ja olen seurannut hänen elämäänsä vierestä, mutta olisi kivaa kuulla sinun näkemyksesi. Eli minulle kuvio ei ole mitenkään vieras. 

Ja ihan hauskasti feidasit vinkkini esiintyä köyhänä tutustumisvaiheessa. Voit ihan itseksesi miettiä, keneltä olen tämän toimivan vinkin kuullut :)

Vierailija
299/332 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 01:19"]

[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 23:37"][quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 23:20"][quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 22:34"] [quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 22:19"] [quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 22:07"]Mä vien deittini yleensä kävelylle. Tulee juteltua ja tutustuttua paljon paremmin kuin jossain kuppilassa. Samalla heti karsiutuu ne jotka on rahan perään. [/quote] Miten naisen vieminen esim kahvilaan kertoo siitä että ne on rahan perään???? [/quote] Se joka ei tule treffeille tavatakseen minut, ilmaisee kyllä että jotain rahanmenoa vaativaa olisi mukavampi tehdä. [/quote] Oletko kuinkakin saita? Ja ei, en kysy tätä siksi, koska haluaisin rahasi, mulla on aika paljon omaakin, vaan koska tuollainen vaikuttaa sellaiselta ajattelutavalta, jonka feidaisin heti menemään, sillä isäni ajattelisi noin saituuden takia ja toista yhtä säälittävää saituria en todellakaan jaksaisi katsella. Tai katsella jaksaakin, mutta ei jakaa elämää. [/quote] Missä ongelma? En usko että säästäväistä miestäkään kiinnostaa viettää mitään teiniblogielämää. [/quote] Kuolen nauruun! Kahvilla käyminen on teiniblogielämää :D huhhuh, minkähänlaista sun arki on. Ruuaksi syödään pelkkää oman pellon kaurasta tehtyä puuroa ja hienoihin vaatteisiin saa pukeutua vain hautajaisiin?

[/quote]

Yksikään tuttuni ei käy missään kahviloissa kahvilla. Ei yksikään. Kahvit juodaan kotona tai töissä ei mennä mihinkään ylikalliisiin ja surkeisiin kahviloihin.

[/quote]

Olet kuin isäni. Ei hyvää päivää..! Jotenkin ymmärsin tuon asenteen 70-luvulla, mutta nyt on 2015 ja kahvilassa maksetaan atmosfääristä ja palvelusta (no nykyään lähinnä siitä, että joku muu hoitaa tiskaamisen puolestasi, mutta onhan siellä enemmän valinnanvaraa paakkelsseissakin kuin kotona ;)  ) ja kivempi treffata ei-kenenkään maalla kuin jonkun kotona noin ensitreffeillä. Mutta jos se on sulle ja sun ystävillesi jotain kauheaa niin en tajua miten se olisi meiltä muilta pois. Pysykää vain poissa kahviloista.

Vierailija
300/332 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 00:03"]Kaikki naiset ovat nautiskelijoita luonteeltaan. Lisäksi heille on tärkeää päteä muille ihmisille. Tietääkö kukaan homssuista miljonäärinaista? Ei varmaan. Miehiä on läjäpäin. Tietääkö kukaan piilopirttiin vetäytynyttä naista? Ei varmaan. Miehiä vain.
Tämä on yksi perustavanlaatuisimpia eroja miehessä ja naisessa.
[/quote]
Vai et tiedä homssuista miljönäärinaista tai piilopirttiin vetäytynyttä naista.......? Jos yleistiedot ovat heikoissa kantimissa ja tiedonhakutaidotkin noin ruosteessa, niin fiksuinta olisi olla hiljaa vain.