Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

No nytpä minullekin kävi niin, että pyydettiin treffeille huoltikselle!

Vierailija
09.03.2015 |

Asutaan vielä Helsingissä, jossa olisi vaikka mitä ihania kahviloita. Ja ihan aikuinen, työssäkäyvä mies, joka pyysi. Katsonko vielä tämän kortin vai annanko olla?

Kommentit (332)

Vierailija
241/332 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 22:19"][quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 22:07"]Mä vien deittini yleensä kävelylle. Tulee juteltua ja tutustuttua paljon paremmin kuin jossain kuppilassa. Samalla heti karsiutuu ne jotka on rahan perään.
[/quote]

Miten naisen vieminen esim kahvilaan kertoo siitä että ne on rahan perään????
[/quote]

Koska tämän kirjoittaja on juntti, jolle kahvilaan meneminen merkitsee suunnilleen kihlausta. Ei tiedä, että aika monet ihmiset käyvät kahviloissa viikottain tai jopa päivittäin

Vierailija
242/332 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 22:39"]No mihin olisit odottanut miehen sinut kutsuvan treffeille? 5 tähden ranskalaiseen ravintolaan? Vai kenties Starbucksiin?
[/quote]

Muita vaihtoehtoja ei olekaan vai? Onpa outoa. Kyllä meidän kylälläkin on pari kahvilaa, jossa käyvät kaikki pukumiehistä eläkeläisiin ja pienten lasten äiteihin. Huoltoasemat on rekkamiehille nopeita pysähdyksiä varten

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/332 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 22:59"]

[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 22:56"]

Nyt on ihan pakko ihmetellä, kuinka köyhää väkeä täällä on, jos kahvilassa käyminen on noin suurta ylellisyyttä? Vai treffailetteko sata ihmistä putkeen ja valitsette siitä?

Terv. keskituloinen nainen, joka elättää miestään, on hurjan säästäväinen ja käy silti kahviloissa

[/quote]

Mikä vitun köyhä?

Minua ei vain kiinnosta mikään kahvila! Enkä tahdo kuluttaa rahaa enempää kuin on pakko vaikka sitä olisikin. Miksi sitä pitäisi kylvää ympäriinsä? Maailman 3. rikkain mies lounastaa mäkkärissä. Mulla on siihen vielä hiukan matkaa, joten miksi kuluttaisin enemmän?

Jos maailmasta ei löydy tervepäistä naista, joka kiinnostuu ihmisestä eikä sirkustempuista niin olkoon. 

[/quote]

Olit oikeassa. Tarkoitit varmasti Warren Buffettia? Ihmisten pitäisi ottaa oppia hänen kaltaisistaan. Se että on raahaa ei tarkoita että sitä pitää tuhlata. 

Halvoissa paikoissa on parempi ruoka, parempi ilmapiiri ja halvempi hinta. Eli kaikin tavoin parempia. 

Ikinä en itse haluaisi olla ihmisen kanssa joka tykkää ostella kaikenlaista romua, käydä ravintoloissa, matkustella (lomailla) tai muuten tuhlata järjettömyyksiin rahaa. 

Minä tulen yksinkertaisista asioista onnelliseksi. Toisen ihmisen seurasta, luonnosta ja rauhasta. Vaikka tienaan suhteellisen hyvin.

Vierailija
244/332 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 22:46"]Naisilla ei ole logiikkaa. 

Jos mies joutuu maksamaan paljon niin eikö silloin olisi järkevintä mennä samoin tein ihan rehellisiin maksullisiin? Saantikin olisi taattu. 
[/quote]

Mistä päättelit että mies maksaa? Toki tapoihin kuuluu, että se joka pyytää toisen ulos, tarjoaa mutta tuskinpa nykyään kukaan pahastuu jos nainen haluaa maksaa omansa

Vierailija
245/332 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 22:41"][quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 22:21"]

[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 22:19"]

[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 22:07"]Mä vien deittini yleensä kävelylle. Tulee juteltua ja tutustuttua paljon paremmin kuin jossain kuppilassa. Samalla heti karsiutuu ne jotka on rahan perään. [/quote] Miten naisen vieminen esim kahvilaan kertoo siitä että ne on rahan perään????

[/quote]

No miksi se sitten pitää viedä kahvilaan?

Kukaan nainen ei ole vielä osannut perustella tätä. 

[/quote]

Koska: naisella ei voi olla hauskaa ellei kuluta rahaa. Niin se vaan on, syystä tai toisesta. Ei ole väliä onko kyseessä miehen vai naisen omat rahat, pääasia että niitä pääsee kuluttamaan.
[/quote]

Oletkohan vähän tyhmä. Ensitreffeille kahvila on erinomainen paikka - on jotain tekemistä (juon tässä nyt kahviani), ei tule vaivaannuttavia hiljaisuuksia (ympärillä tapahtuu jotain mistä on helppo keksiä nopeasti puheenaihe), ei tarvitse häätää idiootiksi osoittautunutta tyyppiä kotoaan, pöytä välissä tuo tilaa jolloin ei synny vaivaannuttavia "pitäisikös tässä nyt pitää käsistä kiinni"-hetkiä. Erinomainen vaihtoehto silloin, kun ei tiedä treffikumppanista mitään

Vierailija
246/332 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on ihan pakko ihmetellä, kuinka köyhää väkeä täällä on, jos kahvilassa käyminen on noin suurta ylellisyyttä? Vai treffailetteko sata ihmistä putkeen ja valitsette siitä?

Terv. keskituloinen nainen, joka elättää miestään, on hurjan säästäväinen ja käy silti kahviloissa

[/quote]

Mikä vitun köyhä?

Minua ei vain kiinnosta mikään kahvila! Enkä tahdo kuluttaa rahaa enempää kuin on pakko vaikka sitä olisikin. Miksi sitä pitäisi kylvää ympäriinsä? Maailman 3. rikkain mies lounastaa mäkkärissä. Mulla on siihen vielä hiukan matkaa, joten miksi kuluttaisin enemmän?

Jos maailmasta ei löydy tervepäistä naista, joka kiinnostuu ihmisestä eikä sirkustempuista niin olkoon. 

[/quote]

Sinähän et kiinnostu ihmisestä. Tervepäisen naisen määritelmääsi kuuluu, että ABC:n tulee kiinnostaa häntä, kahvilat eivät saa kiinnostaa. Jos tuo ei ole pinnallinen ja typerä kriteeri, mikä sitten? 

Vierailija
247/332 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

ABC ei ole huoltis.
[/quote]

ABC nimenomaan on huoltis T: ABC- osa-aika orja

Vierailija
248/332 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 22:59"][quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 22:56"]

[/quote]

Mikä vitun köyhä?

[/quote]

Viettää aikaa yhdessä miellyttävässä ympäristössä = sirkustemput. :D kuulostat varsinaiselta saaliilta!

Vierailija
249/332 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 23:11"][quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 22:59"]

[/quote]

Mikä vitun köyhä?

[/quote]

Olit oikeassa. Tarkoitit varmasti Warren Buffettia? Ihmisten pitäisi ottaa oppia hänen kaltaisistaan. Se että on raahaa ei tarkoita että sitä pitää tuhlata. 

Halvoissa paikoissa on parempi ruoka, parempi ilmapiiri ja halvempi hinta. Eli kaikin tavoin parempia. 

Ikinä en itse haluaisi olla ihmisen kanssa joka tykkää ostella kaikenlaista romua, käydä ravintoloissa, matkustella (lomailla) tai muuten tuhlata järjettömyyksiin rahaa. 

Minä tulen yksinkertaisista asioista onnelliseksi. Toisen ihmisen seurasta, luonnosta ja rauhasta. Vaikka tienaan suhteellisen hyvin.
[/quote]

Miksi helvetissä veisit sitten jonkun treffeille huoltoasemalle etkä esim kävelylle, puistoon tai ilmaiseen museoon tms? :D

Vierailija
250/332 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 22:34"]

[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 22:07"]Mä vien deittini yleensä kävelylle. Tulee juteltua ja tutustuttua paljon paremmin kuin jossain kuppilassa. Samalla heti karsiutuu ne jotka on rahan perään. [/quote] Miten naisen vieminen esim kahvilaan kertoo siitä että ne on rahan perään????

[/quote]

Se joka ei tule treffeille tavatakseen minut, ilmaisee kyllä että jotain rahanmenoa vaativaa olisi mukavampi tehdä.

[/quote]

Oletko kuinkakin saita? Ja ei, en kysy tätä siksi, koska haluaisin rahasi, mulla on aika paljon omaakin, vaan koska tuollainen vaikuttaa sellaiselta ajattelutavalta, jonka feidaisin heti menemään, sillä isäni ajattelisi noin saituuden takia ja toista yhtä säälittävää saituria en todellakaan jaksaisi katsella. Tai katsella jaksaakin, mutta ei jakaa elämää.

Vierailija
251/332 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 23:05"]

[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 23:02"]

[/quote]

Mikä vitun köyhä?

[/quote]

Vaikutat sellaiselta päivänsäteeltä, että ihme ettei ole sitä omaa sydänkäpystä löytynyt. Ja huoltiksellako se kahvi on ilmaista?

[/quote]

Olen ihan helvetin kärttyinen perusluonne, osuit oikeaan. Mutta naiset kyllä tuntuvat pitävän siitä jostain syystä, eli se meni väärin :D         Vaikutan varmaankin tavoitteelliselta ja siltä, että tiedän mitä haluan. 

[/quote]

Haha, kunnes totuus paljastuu... :) 

ps. Mittauta kilpirauhasarvosi. Se voi olla kärtttyisyyden syy

Vierailija
252/332 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joltain on ilmeisesti unohtunut sellainen mummon opettama viisaus, että saita ihminen on sisältä ruma. Omissa menoissaan jokainen saa pihistellä juuri niin paljon kuin haluaa mutta toiselle tarjottavan kahvikupin hinnasta vänkääminen on moukkamaista ja etovaa. Jos mies kutsuisi minut treffeile eikä tarjoaisi edes kuppia kahvia (1€), heittäisin varmaan kaksikymppisen pöydälle, kehottaisin tyyppiä ostamaan itselleen jotain kivaa ja olemaan soittamatta minulle enää ikinä.

Vierailija
253/332 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 08:15"]

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 03:50"]Miten suomalaiset miehet on niin köyhiä että pillittävät vaivaisen kahvikupin hinnan takia? Mieluimmin minä ainakin käyn itse hyvässä paikassa syömässä kuin että tuhlaisin kallista aikaani moisen nillittäjämiehen kanssa. N. 22[/quote]

En nyt löytänyt sitä vanhaa hyvää juttua, jossa joku pankkiiri vastasi rikasta pankkiiria miehekseen etsivälle naiselle, miksi ei flaksi käy. Olet nyt 22 vuotias ja saat nuoren ikäsi ansiosta vieteltyä varakkaita ja höveleitä herrasmiestä leikkiviä miehiä miten haluat. Mutta oletko miettinyt, että 10 vuoden päästä sinä olet 32 vuotias ja 22 vuotiaat lokit liehittelevät miestäsi. 20 ja 30 vuoden päästä tilanne on sama. Millä kikoilla aiot pitää miehen, joka on innoissaan siitä, että voi itselleen vähäisellä leveilyllä vietellä nuoria naisia? Varakkailla on ikävä tapa tehdä avioehtoja ja Suomessa ei voi rikastua elatusmaksuillakaan. AIka moni sinun kaltainen on 40 vuotiaana sitä mieltä, että tuhlasi parhaat vuotensa varakkaita jallittamalla ja uskoi itsekin voivansa saada muuta kuin hyvin näyteltyjä roolisuorituksia.

[/quote]

Miten joku rikkaan pankkiirin etsintä liittyy mitenkään siihen, tarjoaako moes kahvin naiselle vai ei? Voi tsiisus!! Kyse on välittämisen osoituksesta, ei rahanhimosta. Miehillä on ehkä seksihimojensa takia yleensä isompi intressi miellyttää naista kuin naisella on enemmänkin intressinä valita heitä mukavimmin kohteleva mies. Siksi minusta pääsääntö, että mies maksaa kahvin palvelee molempia osapuolia (olettaen, että kumpikin vilpittömin mielin liikkeellä, kuten itse ainakin olen aina) paremmin. Tietysti jos mies maksaa vain ostaakseen naisen eikä siksi, että osoittaa välittämisensä, niin ei hyvä, tai jos nainen vain vastaanottaa miehen huomionosoitukset vaikka ei olisikaan kiinnostunut kuin miehen rahoista, niin ei niinikään hyvä, mutta miksi nainen haluaisi miehen normaaleja palkkatuloja ei-kiinnostavalta mieheltä, kun voisi saada kiinnostavankin miehen ja tämän normaalit palkkatulot (ja mies päin vastoin tietty naisen palkkatulot.)? Vai oletko joku pohatta? Ja miksei helvetissä joku voi olla kiinnostunut pohatastakin ihmisenä, mutta tuskin kiinnostuu, jos mies pihtailee kahvikuppiakin. Jos tajuat mitä tarkoitan. Eli okei, pohatalla on suurempi riski että joku kiinnostuu vain rahoista, mutta ilmainen vinkki: älä kerro tapailun ekaan puoleen vuoteen, että olet pohatta/hyvätuloinen/ what ever rikas. 

Esiinny vähävaraisena, niin voit olla antelias ilman pelkoa naisen kiinnostuksesta materiaan. 

Mutta tietty se voi olla sinulle vaikeaa, jos tapanasi on iskeä beibejä kehumalla itseäsi miten pystyt elättämään varakkaasti itsesi ja on leveä leipä jne kun olet niiin ihmeellinen uros. Pilkka sattuu siis omaan nilkkaasi, elostelija!

Vierailija
254/332 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 23:19"]

[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 23:11"][quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 22:59"] [quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 22:56"] Nyt on ihan pakko ihmetellä, kuinka köyhää väkeä täällä on, jos kahvilassa käyminen on noin suurta ylellisyyttä? Vai treffailetteko sata ihmistä putkeen ja valitsette siitä? Terv. keskituloinen nainen, joka elättää miestään, on hurjan säästäväinen ja käy silti kahviloissa [/quote]   Mikä vitun köyhä? Minua ei vain kiinnosta mikään kahvila! Enkä tahdo kuluttaa rahaa enempää kuin on pakko vaikka sitä olisikin. Miksi sitä pitäisi kylvää ympäriinsä? Maailman 3. rikkain mies lounastaa mäkkärissä. Mulla on siihen vielä hiukan matkaa, joten miksi kuluttaisin enemmän? Jos maailmasta ei löydy tervepäistä naista, joka kiinnostuu ihmisestä eikä sirkustempuista niin olkoon.  [/quote] Olit oikeassa. Tarkoitit varmasti Warren Buffettia? Ihmisten pitäisi ottaa oppia hänen kaltaisistaan. Se että on raahaa ei tarkoita että sitä pitää tuhlata.  Halvoissa paikoissa on parempi ruoka, parempi ilmapiiri ja halvempi hinta. Eli kaikin tavoin parempia.  Ikinä en itse haluaisi olla ihmisen kanssa joka tykkää ostella kaikenlaista romua, käydä ravintoloissa, matkustella (lomailla) tai muuten tuhlata järjettömyyksiin rahaa.  Minä tulen yksinkertaisista asioista onnelliseksi. Toisen ihmisen seurasta, luonnosta ja rauhasta. Vaikka tienaan suhteellisen hyvin. [/quote] Miksi helvetissä veisit sitten jonkun treffeille huoltoasemalle etkä esim kävelylle, puistoon tai ilmaiseen museoon tms? :D

[/quote]

Ohis, mutta eikös tää tyyppi halunnut kävelylle, ja jos se ei naiselle kelpaa, niin nainen haluaa tehdä jotain rahanmenoa vativaa, eikä siis ole hänen arvoisensa (koska tahtoo tämän miehen rahat!) Se, että nainen vain oikeasti enemmän tykkäisi kahvillajuttelusta ei tietenkään ole vaihtoehto (kun tälle miehelle jo ehdotettiin, että nainen voi toki maksaakin.)

Vierailija
255/332 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 23:11"][quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 22:59"]

[/quote]

Mikä vitun köyhä?

[/quote]

[/quote]

Buffettiapa hyvinkin.
En kyllä edes kysyisi ulos naista, jonka elämänsisällön muodostavat tyhjäpääblogit ja seiskajulkkisten elämän imitointi. Ehkäpä siksi olen säästynyt näiltä oman elämänsä "skumppamammoilta" ja tuntuu hyvin vieraalta lukea tämän ketjun viestejä.

Vierailija
256/332 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mietis nyt ap vähän pitemmälle tätä. Miten treffit jossain huoltiksella sopii sun omiin arvoihin? Jos kuullostaa tosi oudolta et joku pyytää treffeille johonkin huoltikselle, niin mieti kannattaako mennä. Jos muutenkin käyt kahvilla huoltiksella niin teillä voi olla paljonkin yhteistä.

Sitä ei ehkä aatella mut rivien välistä voi lukea ihmisestä paljon, siitä mihin hän pyytää treffeille. Itse en lähtis huoltikselle, ei sovi mun tyyliini, koska en muutenkaan menis huoltikselle kahville, en yksin enkä seurassa. Eli en usko et tyyppi ois muutenkaan sellainen jonka kanssa ois tarpeeksi yhteistä.

Joskus oon tehnyt poikkeuksen ihan kokeilumielessä ja aina on tullut todistetuksi et ei ois pitänyt =)

Vierailija
257/332 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 23:17"][quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 22:59"][quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 22:56"]

[/quote]

Mikä vitun köyhä?

[/quote]

Viettää aikaa yhdessä miellyttävässä ympäristössä = sirkustemput. :D kuulostat varsinaiselta saaliilta!
[/quote]

Öö, jos se ympäristö ei ole miehen mielestä miellyttävä?

Vierailija
258/332 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 23:20"][quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 22:34"]

[/quote]

Se joka ei tule treffeille tavatakseen minut, ilmaisee kyllä että jotain rahanmenoa vaativaa olisi mukavampi tehdä.

[/quote]

Oletko kuinkakin saita? Ja ei, en kysy tätä siksi, koska haluaisin rahasi, mulla on aika paljon omaakin, vaan koska tuollainen vaikuttaa sellaiselta ajattelutavalta, jonka feidaisin heti menemään, sillä isäni ajattelisi noin saituuden takia ja toista yhtä säälittävää saituria en todellakaan jaksaisi katsella. Tai katsella jaksaakin, mutta ei jakaa elämää.
[/quote]

Missä ongelma? En usko että säästäväistä miestäkään kiinnostaa viettää mitään teiniblogielämää.

Vierailija
259/332 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 23:34"]

[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 23:11"][quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 22:59"] [quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 22:56"] Nyt on ihan pakko ihmetellä, kuinka köyhää väkeä täällä on, jos kahvilassa käyminen on noin suurta ylellisyyttä? Vai treffailetteko sata ihmistä putkeen ja valitsette siitä? Terv. keskituloinen nainen, joka elättää miestään, on hurjan säästäväinen ja käy silti kahviloissa [/quote]   Mikä vitun köyhä? Minua ei vain kiinnosta mikään kahvila! Enkä tahdo kuluttaa rahaa enempää kuin on pakko vaikka sitä olisikin. Miksi sitä pitäisi kylvää ympäriinsä? Maailman 3. rikkain mies lounastaa mäkkärissä. Mulla on siihen vielä hiukan matkaa, joten miksi kuluttaisin enemmän? Jos maailmasta ei löydy tervepäistä naista, joka kiinnostuu ihmisestä eikä sirkustempuista niin olkoon.  [/quote] Olit oikeassa. Tarkoitit varmasti Warren Buffettia? Ihmisten pitäisi ottaa oppia hänen kaltaisistaan. Se että on raahaa ei tarkoita että sitä pitää tuhlata.  Halvoissa paikoissa on parempi ruoka, parempi ilmapiiri ja halvempi hinta. Eli kaikin tavoin parempia.  Ikinä en itse haluaisi olla ihmisen kanssa joka tykkää ostella kaikenlaista romua, käydä ravintoloissa, matkustella (lomailla) tai muuten tuhlata järjettömyyksiin rahaa.  Minä tulen yksinkertaisista asioista onnelliseksi. Toisen ihmisen seurasta, luonnosta ja rauhasta. Vaikka tienaan suhteellisen hyvin. [/quote] Buffettiapa hyvinkin. En kyllä edes kysyisi ulos naista, jonka elämänsisällön muodostavat tyhjäpääblogit ja seiskajulkkisten elämän imitointi. Ehkäpä siksi olen säästynyt näiltä oman elämänsä "skumppamammoilta" ja tuntuu hyvin vieraalta lukea tämän ketjun viestejä.

[/quote]

Miten kahvilassakäymiseen yhdistyvät tyhjäpääblogit ja seiskajulkisuus? Tai skumppa? Oletko koskaan käynyt kahvilassa? Rahojasi en halua, mulla on rahaa ehkä enemmän kuin sulla, älä sitä mieti.

Vierailija
260/332 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 23:24"]Joltain on ilmeisesti unohtunut sellainen mummon opettama viisaus, että saita ihminen on sisältä ruma. Omissa menoissaan jokainen saa pihistellä juuri niin paljon kuin haluaa mutta toiselle tarjottavan kahvikupin hinnasta vänkääminen on moukkamaista ja etovaa. Jos mies kutsuisi minut treffeile eikä tarjoaisi edes kuppia kahvia (1€), heittäisin varmaan kaksikymppisen pöydälle, kehottaisin tyyppiä ostamaan itselleen jotain kivaa ja olemaan soittamatta minulle enää ikinä.
[/quote]

Pitääkin kokeilla. Kyllä 20€ ilmaista rahaa kertapillun voittaa.