Mitä ostatte halpiskaupoista? Esim. Normal, Rusta
Kertokaa parhaat vinkit mistä saa mitäkin edullisesti
Kommentit (13)
Viimeksi Rustasta ostin joogablokin eli tollanen tyyny jossa lojua eri asennoissa, käytössä miltei päivittäin. Normalissa en ole käynyt aikoihin mutta sieltä hyppää herkästi ostoskassiin esim. hiuspompuloita/pinnejä, shampoota ja hoitoainetta, matkailutuotteita, käsisaippuaa, jotain erikoisia herkkuja mitä ei normikaupoista saa, mausteita jne.
Rustata en ole löytänyt ostettavaa. Normalista ostan hygieniatuotteita, dödöä, shampoota, kulmaväriä, kynsilakkaa, yösukkia, huuhteluainetta yms.
Rustasta ostan kodin siivousaineet, joskus viherkasveja ja muuta kivaa kotiin, Normalista henkilökohtaiseen hygieniaan liittyviä asioita. Ja hiljattain ostin Normalista latausjohdon puhelinta varten autoon.
rustasta lannoitteet, kesäkukkia,eilen lijoja ruukussa, istutin ulos/4e 3kpl ruukussa, säilytyslaatikot alennuksesta, pyyheliinat, munalamput 3 kpl 2 hinnalla, patteritoimiset valo-oksat joulun jälkeen, ja mitä kulloinkin on tarjouksessa esim multasäkit 50 litraa 4 kpl 10e
En yhtään mitään. Muualta saa samankaltaiset ja paremmat tuotteet edullisemmin. Roskiksissa normal "kauppakasseja" Järjetöntä tuhlausta 'muoti-ilmiöstä'!
Rustasta saippuat, astian-, ja pyykinpesuaineet ja huuhteluaineet, hammastahnat, foliot ja tuorekelmut, Refin-talouspaperit, Smakis-pillimehut, ja syksyllä Halloweenkoristeet, ja Jouluvaloja. Ledituikut ja Ledikruunukyntttiilät olen myös ostanut Rustasta. Nuo LediKruunukynttilät ovat elävämmän näköisiä kuin mitä muut kaupat myyvät.
Normal. Hammaslanka, unimaski jos ohut, minikäsidesipullo ja normalin minikassi rintaliivien ilmavaan säilytykseen. Tokmanni, iso suihkugeelipurkki viimeksi, lähikaupassa vain pieniä. Kodin tarvikkeet. Rustassa en käy, on sivussa.
Tigeristä ostin joskus pari pikkukippoa, kangaskassi. Sateenvarjot kallistuivat. Pyöreät minirasiat, joissa kansi, enää ei löydy. Oli kokoa huulivoidepurkki.
Minä olen ostanut normalista lähinnä hajuvesiä pari mustekynää ja luomiväri paletin muun muassa ja ovat olleet hyvin edullisia
Liian hienoja ruusut on mulle
Juuri poikkesin Normalissa. Itse en ostanut mitään, mutta kanssani ollut osti tarjoussaippuaa, Dove palasaippuaa Ja on ostanut sieltä fööninkin kuulemma. Ihan hyvä kauppahan se on, vähän kuin entisaikojen kemikalioliike. Itsellä se vaan ei ole kauhean liki kotia, eikä siellä tule sen takia poikettua.
En mitään. Tuen suomalaista kansantaloutta ja ostan krääsäni Tokmannista.
Turha vinkua heikkoa työllisyyttä, jos kantaa rahansa ruotsalaisketjuihin.
Normalista karkkia, deodoranttia, hiustuotteita ja meikkejä.
Ostan siteitä, hammastahnaa ja herkkuja