No nytpä minullekin kävi niin, että pyydettiin treffeille huoltikselle!
Asutaan vielä Helsingissä, jossa olisi vaikka mitä ihania kahviloita. Ja ihan aikuinen, työssäkäyvä mies, joka pyysi. Katsonko vielä tämän kortin vai annanko olla?
Kommentit (332)
En menisi. Keksin monta viihtyisämpää paikkaa kuin joku huoltis ja enkä keksi yhtään syytä miksi autottomana lähtisin jonnekin huoltamolle.
Ehkä se abc on paras ekaksi tapaamispaikaksi, helppo vetästä kaffet naamaan ja siitä on hyvä kaasutella milloin vaan tiehensä jos treffikumppanin kanssa ei yhtään synkkaa.
Vertaa johonkin fiiniin 3h ruokailuun hienossa ravintolassa, eikä mitään sanottavaa...piinaa!!
Minä menisin. Vaikka S-markettiin treffeille jos mielenkiintoinen mies pyytäisi. Haluaisin nähdä tekikö mies sen huumorilla vai ihan tosissaan :D Sittenhän sen näkee minkälainen ihminen hän oikeasti on. Hauskimmat treffini ovat olleet puistossa, juotiin vettä ja istuttiin nurmikolla. Mies oli aivan järjettömän hauska ja tulimme tosi hyvin toimeen, paikasta viis. Kauheimmat treffini olivat pienessä ranskalais-henkisessä kauniissa kahvilassa brunssin merkeissä. Tämä miekkonen oli sellainen sika, että brunssin jälkeen juoksin ja lujaa.
Naisilla ei ole logiikkaa.
Jos mies joutuu maksamaan paljon niin eikö silloin olisi järkevintä mennä samoin tein ihan rehellisiin maksullisiin? Saantikin olisi taattu.
Mielenmuuttaja ota joku thaimaan ladyboy
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 14:26"]
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 12:11"]
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 10:36"]
Eli kutsuit itsesi naisen kotiin vierailulle, ja olisit mennyt tyhjin käsin, jos ei olisi "vahingossa" lähtenyt kaverilta keksit mukaan. Kuulostat kivalta kaverilta. :) Mitäpä olisi naisen kotoa mukaasi "vahingossa" lähtenyt, jos siellä olisi sattunut jotain olemaan? Onni sinänsä, ettei ollut! :D
[/quote]
Ne keksit oli minun alunperinkin. Ei kaverini.
[/quote]
Olet kyllä hupaisa. :) No, jotta sinulla riittäisi pohdittavaa, kysyn vielä että a) miksi menit kaverille vanhentuneen keksipaketin kanssa? b) Oliko aikomuksesi tosiaankin mennä ensivierailulle jonkun luokse aivan tyhjin käsin, ilman mitään viemisiä? (Niitä vanhentuneita keksejä ei nyt lasketa, sillä kerroithan itse, että ne olivat mukana treffeillä aivan vahingossa.) Etkö ole koskaan kuullut puhuttavan hyvistä käytöstavoista? Jos olet ja siis olit vienyt keksit kaverillesi tuliaisiksi, miksi nainen ei mielestäsi ansainnut vastaavia tuliaisia, vaikka hänen kotiinsa (omasta kutsustasi!) menit? Siksikö, kun hän on nainen?
[/quote]
No kun alunperin ei minun edes sinne pitänyt mennä. Kun ekan kerran tapasin naisen niin olimme yhdessä varmaan 5-15 minuuttia. Vaihdoimme puhelinnumeroita.
No duunin jälkeen menin kaverille kun muija soitti. Kyseli että pitäisikö tavata joten sanoin että tulen sitten sinne.
Ei se sen kummempi tarina ole.
Eihän mikään estä sua kutsumasta miestä toisille treffeille johonkin kahvilaan. Sinä maksat tietysti.
Nyt on ihan pakko ihmetellä, kuinka köyhää väkeä täällä on, jos kahvilassa käyminen on noin suurta ylellisyyttä? Vai treffailetteko sata ihmistä putkeen ja valitsette siitä?
Terv. keskituloinen nainen, joka elättää miestään, on hurjan säästäväinen ja käy silti kahviloissa
En lähtisi stadissa huoltikselle.
Huoh tätä Suomen treffikultuuria. Voin sanoa, että itselleni jossain huoltiksella vasta vaivaantunut olo tulisikin kaikkien rekkakuskien ja raksatyöläisten seassa. Varsinkin jos vaan kaupungista edes joku muu paikka löytyy minne voi kahville mennä. Itselleni tulisi kieltämättä vähän sellainen olo, että eipä miestä kiinnosta pahemmin treffeihin panostaa ja näin ollen en varmaan sitten minäkään kiinnosta kovin paljoa.
En lähtisi. Omat kuluni maksan itse ja paikan ei tarvitse olla hieno, mutta autottomana kaupunkilaisnaisena ehdotan jotain muuta kuin huoltamoa.
[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 22:56"]
Nyt on ihan pakko ihmetellä, kuinka köyhää väkeä täällä on, jos kahvilassa käyminen on noin suurta ylellisyyttä? Vai treffailetteko sata ihmistä putkeen ja valitsette siitä?
Terv. keskituloinen nainen, joka elättää miestään, on hurjan säästäväinen ja käy silti kahviloissa
[/quote]
Mikä vitun köyhä?
Minua ei vain kiinnosta mikään kahvila! Enkä tahdo kuluttaa rahaa enempää kuin on pakko vaikka sitä olisikin. Miksi sitä pitäisi kylvää ympäriinsä? Maailman 3. rikkain mies lounastaa mäkkärissä. Mulla on siihen vielä hiukan matkaa, joten miksi kuluttaisin enemmän?
Jos maailmasta ei löydy tervepäistä naista, joka kiinnostuu ihmisestä eikä sirkustempuista niin olkoon.
[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 22:01"]
Itse en ole vielä sellaista naista nähnytkään, jonka kohdalla olisi tullut pakottava tarve viedä johonkin hienompaan paikkaan. Jos ei huoltoasema kelpaa niin vittujako siinä - kyseessä harvemmin on ns. viimeinen pillu maan päällä.
Kukaan ei ole kyllä koskaan perunutkaan paikan kuultuaan, ettei sillä.
[/quote] Tässä yksi "huoltsikkamies" antoi ääninäytteen. Että äjos tuollainen kiinnostaa..
[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 22:59"]
[/quote]
Mikä vitun köyhä?
Minua ei vain kiinnosta mikään kahvila! Enkä tahdo kuluttaa rahaa enempää kuin on pakko vaikka sitä olisikin. Miksi sitä pitäisi kylvää ympäriinsä? Maailman 3. rikkain mies lounastaa mäkkärissä. Mulla on siihen vielä hiukan matkaa, joten miksi kuluttaisin enemmän?
Jos maailmasta ei löydy tervepäistä naista, joka kiinnostuu ihmisestä eikä sirkustempuista niin olkoon.
[/quote]
Vaikutat sellaiselta päivänsäteeltä, että ihme ettei ole sitä omaa sydänkäpystä löytynyt. Ja huoltiksellako se kahvi on ilmaista?
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 07:54"]
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 18:51"]Eli olet mies, joka et tykkää satunnaisesta seksistä? Aika kummajainen.
Opitko vasta nyt, että miesten persoonat ja halut ovat yksilöllisiä myös seksimieltymysten osalta?
Mutta arvaa, kuinka monelle niistä miehistä olis käynyt? Kaikille. Kukaan ei miettinyt, oonko mä niin tosissani, että en menekään naimisiin vaan annan vain pillua.
Suurimmalle osalle miehistä kelpaa satunnainen seksi, vaikka he olisivat etsimässä puolisoa. Ainakin keski-ikäisiset miehet pariutuvat usein niin, että alkavat seksisuhteeseen ja se sitten vähitellen kehittyy tunteelliseksi, jos kaikki natsaa kohdalleen. Naiset eivät siitä pidä, mutta siinä iässä he eivät voi enää sanella ehtoja täysin yksipuolisesti niin kuin nuorina. Mies haluaa tietää millä mielellä nainen on. Naiseen, jota yritetään saada suhteeseen, panostetaan paljon enemmän ja eri tavalla kuin satunnaisseksikumppaniin.
Käytännössä seksuaalista hyväksikäyttöä yleisempi huoli miehillä on, että onko nainen tosissaan kiinnostunut miehestä, vai lokkeileeko vain tämän omaisuudella tai statuksella. Haluaako hän esimerkiksi lapsen ja hyvät elatusrahat tai ylemmän keskiluokan elintason ja miehen, jota kaverit kadehtivat. Tavallisten miesten ei onneksi tuollaisilla asioilla päätään vaivata, mutta hyvätuloisia ylemmän keskiluokan miehiä on aika paljon ja heidan tilanne on jo erilainen.
Joo, no, en tiedä, kuinka yleinen tuollainen huoli on muiden kuin sellaisten miesten mielissä, joiden ei pitäisikään ollenkaan pariutua.
Ja mitä tulee satunnaisen seksin etsintään, niin treffailuhan on miehelle kahvikupin hintaa ajatellen win-win tilanne, (kuten myös naiselle, jota satunnaisseksi kiinnostaa, mutta itse en vain lukeutunut heihin ilman mitään moralisointia) koska jos nainen on miellyttävä, mutta onkin vain kullin perään, kuten itse kirjoitit, niin molemmat saavat seksiä jos molemmat haluavat, VAIKKA toinen haluaisikin suhteen ja toinen ei.
Toki myös satunnaisseksiä haluavalle naiselle se on win-win tilanne ja voi ostaa sen kahvikupin sitä ajatellen yhtä hyvin, kuin mieskin. Vain naiselle (tai miksei tietysti mihellekin), joka ei halua jatkaa siitä tilanteesta sänkyyn epäillessään, että se on kaikki mitä tulee saamaan, on ei-kannattavaa ostaa kahvikupillista jos siitä saatavaa hyötyä vs riskiä ajatellaan.
Miten kahvilassa käyminen voi jonkun mielestä olla hienostelua? :D
[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 23:02"]
[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 22:59"]
[/quote]
Mikä vitun köyhä?
[/quote]
Vaikutat sellaiselta päivänsäteeltä, että ihme ettei ole sitä omaa sydänkäpystä löytynyt. Ja huoltiksellako se kahvi on ilmaista?
[/quote]
Olen ihan helvetin kärttyinen perusluonne, osuit oikeaan. Mutta naiset kyllä tuntuvat pitävän siitä jostain syystä, eli se meni väärin :D Vaikutan varmaankin tavoitteelliselta ja siltä, että tiedän mitä haluan.
[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 22:43"]
Ehkä se abc on paras ekaksi tapaamispaikaksi, helppo vetästä kaffet naamaan ja siitä on hyvä kaasutella milloin vaan tiehensä jos treffikumppanin kanssa ei yhtään synkkaa.
Vertaa johonkin fiiniin 3h ruokailuun hienossa ravintolassa, eikä mitään sanottavaa...piinaa!!
[/quote]
ABC ei ole huoltis.
Täällä mainitut puisto ja kävelylenkki jossain ulkona (ilmaisia) ovat tosi jees, huoltsikka on vaan niin juntti, että mieluummin keksisin jotain tyylikkäämpää. Kyse on nimenomaan tyylistä, ei rahasta. Ilmaiseksikin voi olla tyylikäs.
[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 22:21"]
[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 22:19"]
[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 22:07"]Mä vien deittini yleensä kävelylle. Tulee juteltua ja tutustuttua paljon paremmin kuin jossain kuppilassa. Samalla heti karsiutuu ne jotka on rahan perään. [/quote] Miten naisen vieminen esim kahvilaan kertoo siitä että ne on rahan perään????
[/quote]
No miksi se sitten pitää viedä kahvilaan?
Kukaan nainen ei ole vielä osannut perustella tätä.
[/quote]
Koska: naisella ei voi olla hauskaa ellei kuluta rahaa. Niin se vaan on, syystä tai toisesta. Ei ole väliä onko kyseessä miehen vai naisen omat rahat, pääasia että niitä pääsee kuluttamaan.