Miesystävä raiskaa
Mitä teen? Ollaan oltu mieheni kanssa yhdessä miltei 4 vuotta. Vuosi sitten ongelmaksi asti alkoi kehittyä miehen jatkuva vaatiminen seksiin, vaikka seksielämämme oli normaali. Vaikka asioista puhuttiin, ongelma jatkui vielä puoli vuotta. Ja tottakai, omat haluni vähenivät yhtä paljon,kun mies kopeloi vasten tahtoani. Olemme asuneet yhdessä nyt puoli vuotta ja ongelma alkaa taas nostaa päätään. Tänä aamuna heräsin siihen, kun mies asettelee minua ja vaatteitani haluamaansa asentoon. Vaikka vielä illalla sanoin ääneen, etten halua hänen koskevan minuun "sillä tavalla". Rakastan miestäni yli kaiken, mutta en voi jatkaa näin. Mitä teen? Ps. Olen lapsena joutunut kokemaan saman isäni tekemänä, ja mieheni tietää kokemuksestani.
Kommentit (135)
Varmasti itsetunto onkin huono. Olen.kärsinyt ahmimishäirilstä kohta 5 vuotta, ja näkyy kiloissa. Todellakin näkyy. Mies on muuten mun unelmien täyttymya, mutta joskus sille tulee näitä hetkiä, jollon en tunnista sitä. Sanoin miehelle, että joko menee itse poliisille tai erotaan ja tämä käski mua pakkaamaan sen laukut ja lähtee kuulemma jo tänään. Mulla ei oo oikeesti varaa tähän kämppään yksin...
Mies on mua kaksi vuotta vanhempi. Ap
[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 15:31"]
Sanoin miehelle, että joko menee itse poliisille tai erotaan ja tämä käski mua pakkaamaan sen laukut ja lähtee kuulemma jo tänään. Mulla ei oo oikeesti varaa tähän kämppään yksin...
[/quote]
Kiva kun sulla on prioriteetit noin kohdallaan (not). Minä asuisin ennemmin vaikka sillan alla kun olisin noin hullun miehen raiskattavana. Mutta ihan miten vaan, kuka mistäkin tykkää.
[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 15:31"]
Varmasti itsetunto onkin huono. Olen.kärsinyt ahmimishäirilstä kohta 5 vuotta, ja näkyy kiloissa. Todellakin näkyy. Mies on muuten mun unelmien täyttymya, mutta joskus sille tulee näitä hetkiä, jollon en tunnista sitä. Sanoin miehelle, että joko menee itse poliisille tai erotaan ja tämä käski mua pakkaamaan sen laukut ja lähtee kuulemma jo tänään. Mulla ei oo oikeesti varaa tähän kämppään yksin...
[/quote]
Ei ole ainut kämppä tässä maailmassa. Eikä ole ainut mies.
No ehkä nyt ei poliisille. Voitte rauhoittua hetkeksi (nukkua erillänne jne.) ja sitten voitte mennä sinne ilmaisterapiaan. Muuten saat vain vahvistusta traumallesi ja sama kuvio jatkuu tulevaisuudessa tavalla tai toisella. Tarvitset muutenkin terapiaa ottaen huomioon muut ongelmasi. Miehelläsi on ilmeisesti jotain alitajuista häikkää, mikä tekee hänet epäjohdonmukaiseksi ja epäoikeudenmukaiseksi. Myös tuollainen välittömällä erolla uhkailu viittaa siihen. Tosin eipä olisi kivaa jos kumppani pakottaisi menemään poliisille. Ilmeisesti tuollainen epäjohdonmukainen ja turvaton mies on sinulle "tuttu ja turvallinen" eli olet tottunut lapsuudessa tuollaiseen käytökseen ja hyväksynyt sen väistämättömänä pahana ja mahdollisesti myös tabuna.
Ei ole.ainut kämppä, siitä ei oo kysymys. Vaan.kun meillä on määräaikainen sopimus vuodeksi. Ei mulla oo opiskelijana varaa maksaa puolta vuotta 800€/kk vuokraa! Ap
Ota alivuokralainen. Pyydä sossusta apua kunnes löydät edullisemman kämpän. Tarkistuta asumistuki. Mene ensi- ja turvakotiin.
No jos mies on heti valmis lähtemään ilman että yrittäisi tilannetta parantaa niin sehän kertoo kaiken oleellisen. On vain käyttänyt sinua kun olen kerran niin helppo. Ei hän sinua todella rakasta. Tulet sen oppimaan jossain vaiheessa elämääsi. Tulet myös joskus niin vahvaksi että jätät ja lähdet ilman kyyneliä. MUTTA jos teet sen jo nyt niin säästät itseäsi ja aikaa, etkä pilaa enää yhtäkään vuotta elämästäsi ja voit alkaa nauttia. Löydät varmasti vielä jonkun sellaisen jonka kanssa elät oikeasti onnellista parisuhdetta.
Kannattaisiko sinun kenties mennä ammattiauttajan puheille kertomaan isäsi kanssa kokemasta ja ahmimishäiriöstä? Se varmasti nopeuttaisi toipumistasi
Ota opintolainaa tai sitten voit mennä kaverin/vanhempien luo hetkeksi aikaa, ottaa lennosta jonkin solun, mennä hostelliin tms.
Mitä sanon miehelle, joka palaa pian töistä? Ap
[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 15:38"]
Ei ole.ainut kämppä, siitä ei oo kysymys. Vaan.kun meillä on määräaikainen sopimus vuodeksi. Ei mulla oo opiskelijana varaa maksaa puolta vuotta 800€/kk vuokraa! Ap
[/quote]
Onko miehenkin nimi sopparissa? Hänen tulee maksaa osuutensa sopimuskauden loppuun
"Miehelle" tunti turpaan ja saunan taakse. Jos ei provo niin juokse!
[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 15:42"]
Mitä sanon miehelle, joka palaa pian töistä? Ap
[/quote]
Sanot,että et voi luottaa mieheen,etkä jää odottamaan koska se raiskaa seuraavan kerran.
Mies ei heti luovuta. Viime kerralla sanoin, että jos vielä nöin tapahtuu, ei mulla oo muita vaihtoehtoja kuin jättää hänet. Mulla on tällä hetkellä niin sairaan tyhmä olo. Näin miten oma äiti tuhlasi 20 vuotta elämästään kamalaan mieheen. En ikinä halua samaa virhettä tehdä. Mutta samalla musta tuntuu, että tää mun mies on mulle täydellinen. Ja olisikin, ilman tätä ongelmaa... ap
Puhu hänelle tästä asiasta, kerro ihan kaikki mitä mieltäsi painaa. Kerro ettet voi jatkaa tällaisessa suhteessa, joten teidän on yhdessä löydettävä jokin ratkaisu. Älä syytä pelkästään miestä, sillä ihmisten on vaikea ottaa vastuuta pahoista teoistaan jos vain tykitetään syyttelyjä. Sano, että oma huono itsetuntosi vaikuttaa myös siihen ettet osaa yksin tilannetta ratkaista. Ehdota seurakunnan ilmaista parisuhdeneuvontaa.
Jos mies ei ota tosissaan tms, niin tiedät että ero on ainut vaihtoehto.
Näytänkö miehelle tämän viestiketjun? Näkisi,miten pahana muut tilannetta pitää.. ap
[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 15:45"]
Mies ei heti luovuta. Viime kerralla sanoin, että jos vielä nöin tapahtuu, ei mulla oo muita vaihtoehtoja kuin jättää hänet. Mulla on tällä hetkellä niin sairaan tyhmä olo. Näin miten oma äiti tuhlasi 20 vuotta elämästään kamalaan mieheen. En ikinä halua samaa virhettä tehdä. Mutta samalla musta tuntuu, että tää mun mies on mulle täydellinen. Ja olisikin, ilman tätä ongelmaa... ap
[/quote]
Tämä on sen suuruusluokan ongelma, että se tekee miehestä täysin epätäydellisen ja epäsopivan sinulle. Sinun pitäisi olla onnellinen jotta voisit sanoe että mies on täydellinen. Hyvässä parisuhteessa tuntee itsensä hyväksi ja arvostetuksi. Hyvässä parisuhteessa myös on onnellinen.
Minkä ikäinen miehesi on? (jonka kanssa aloitit suhteen 15-vuotiaana?)