Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kasvaminen ulos av-palstasta, kohtalotovereita?

Vierailija
09.03.2015 |

Olen 40v nainen ja olen välillä käynyt lukemassa täällä juttuja. Mutta nyt en enää koe kuuluvani tänne. Minua ei kiinnosta enää pettämiset, salarakkaat, vauva-asiat, epävarma kyseleminen milloin mistäkin asiasta, miesten mielipiteiden kysyminen, ulkoinen "kauneus", tissit, peput JNE.

Ilmeisesti olen liian vanha (ja fiksu) näin epävarmojen ihmisten keskelle. On kyllä helpottava tunne että olen sinut itseni kanssa ja riippumaton miehistä :)

Hyvää jatkoa teille tänne palstalle ja toivottavasti saatte itseluottamuksenne kuntoon!

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 15:19"]

Vai hyvää keskustelua. Missä täällä on ollut hyvää keskustelua? Täällä haukutaan muiden: asuinalueet (Vittu mikä ghetto!!111), lasten nimet (Vittu mitä WT-nimiä!!!!11), ammatinvalinta (Vittu et osaa mitään!!!111), ruokavalio (Vittu on epäterveellistä!!!1111). Kuka täällä jaksaa enää olla?

[/quote]

Huomaatko muutenkin elämässä vain ne huonot puolet?

Vierailija
42/43 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 15:21"]

[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 12:23"]

[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 12:18"]

Mitä te sitten vielä täällä teette? Odotatte, että jos sittenkin olisi tullut joku kiinnostava aihe palstalle?

[/quote]

Odottavat mitalia?! Tai selkään taputtamista, hienoa, upeeta, jne...

[/quote]

Voi miten lapsellista...

[/quote]

Ja tässä TAAS oikein oivallinen esimerkki fiksusta ja kypsästä keskustelijasta. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sinä liian fiksu ainakaan ole, koska palstalla on useitakin akateemikkoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kolme