Mihin vuoteen palaisit ja elää elämä uudelleen, jos voisit niin tehdä?
Kommentit (31)
En mä haluais elää mitään uudestaan, mutta mä voisin mennä hetkeks vielä kattomaan sivusta, sillee salaa
Mikä onki hauska ku miettii, mä asustelin aikoinaa omakotitalossa ja siellä meillä tapahtu sellanen juttu, että meidän ikkunan taakke ilmesty aina välillä tupakantumppeja (talo keskellä mettää)
Ehkä mä oon tehny sen jo? Siellä talossa mun merkittävimmät hetket on tapahtunu. Hehe
<3
1993. Ottaisin sen tarjotun työpaikan vastaan, enkä olisi lähtenyt opiskelemaan.
1995, pyytäisin psykiatrista apua 16- vuotiaana tai ehkä jo 13-vuotiaana.
2017. Jättäisin menemättä onnettomuuspaikalle.
Syntyisin välillä 1965-1970, jotta eläisin kasarilla nuoruuteni. Se oli paras vuosikymmen historiassa.
Mua vaivaa enemmän missä olin ennen syntymää ja entä edellinen elämä. En koskaan muista niistä mitään. Eikä missään ole tolkkua. :) Myös en vakuutu täysin näkijän kertomasta edellisen elämän ammatista tai sukupuolesta. Vaikka muuten hyvä ja maa voisi osua kohdilleen, ehkä. En palaisi menneisyyteen mielellään uudelleen. Mihinkään. Oli vaikeaa.
Vuoteen 2006, kun olin teini ja syrjäydyin. Vieläkin korjailen tuosta alkanutta sotkua.
Vaikka jonnekki 60 luvulle, pitäisin huolen että jompikumpi vanhemmista ei eläis sen pidemmälle,eikä sais yhtään viallista lasta tähän maailmaan.
Vuoteen 2020 ja eläisin vauvavuoden uudestaan ilman pelkoa ja huolto, sillä tietäisin että kaikki tulee menemään hyvin ja voisin vaan nauttia vauvasta ja maailman rauhoittumisesta.
1988