Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Velat haluavat lomailla "lapsivapaaseen" ajankohtaan, säälittävää!

Vierailija
08.03.2015 |

Aika säälittävää ja naurettavaa käytöstä veloilta, kun jotkut heistä suunnittelevat jokavuotisen ulkomaanlomansakin siihen ajankohtaan, kun lomakohteissa ei ole lapsiperheitä tai niitä on mahdollisimman vähän.

Kyllä tuo kertoo mielestäni jo aika äärimmäisen suuresta suvaitsemattomuudesta. Velat julkeavat itse vielä sanoa itseään suvaitsevaisiksi ihmisiksi.

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miusta taas on säälittää pahoittaa mielensä tuntemattomien ihmisten tekemisistä,kuten nyt vaikka loma-ajankohdan valinnasta.Vai onko mammalle henkilökohtainen loukkaus,jos joku ei halua kuunnelle Nico-Petterin riehumista muuten mukavalla lomalla?

Vierailija
22/61 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 18:34"]

Velat välttelevät lapsia koska sisimmäässään tietävät että oikeaan aikaan ja oikeassa paikassa voi viattoman vauvan hymy ja iloisuus sulattaa heidän kylmän sydämensä, ja katumus ottaa vallan.

[/quote]

Tää oli hauska! Itseäni ainakin ottaa ihan arkenakin korviin lasten kirkuminen ja muu yletön möykkä julkisilla paikoilla,ymmärrän hyvin jos jotkut haluavat lomailla ilman noita viattomia,iloisia ääniä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap itse tässä on säälittävä ja suvaitsematon.

Vierailija
24/61 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä vela-avaukset voisi hyvin tiivistää yhteen lauseeseen:"Kaikki mitä velat tekevät on väärin!" Tosin hauskahan näitä on lukea.

Vierailija
25/61 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten jotkut jaksaa pahoittaa mielensä joka asiasta? Mitä kiksejä ap saisi siitä,että lapsettomat lomailisivat samaan aikaan lapsiperheiden kanssa? :O

Vierailija
26/61 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään pahaa mielestäni tuossa.

Vierailija
27/61 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jessus näitä parikymppisten ongelmia

Vierailija
28/61 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin mileuusti lomailen aikoina, jolloin ei tenavaperheitä liikoja olisi, vaikka minulla kaksi lasta onkin.

Vierailija
29/61 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tuossa on säälittävää? Sekä velat että lapsiperheet hyötyvät tästä: velojen ei tarvitse kärsiä lasten riekkumisesta ja huutamisesta ja lapsiperheet voivat olla keskenään lasten saadessa uusia kavereita muiden lapsiperheiden lapsista. Fiksua!

Vierailija
30/61 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä menen silloin lomamatkalle kun itselleni parhaiten sopii (eli heinä-elokuussa). Kohteessa johon palaan joka vuosi (Walesin maaseutu) on myös lapsiperheitä jonkun verran, samoin partiolaislaumoja. Ne ei minua häiritse kun yleensä nuo lapset osaa olla möykkäämättä majoituksessa. Tavallista ääntä ja leikkiä kestän, en möykkäämistä, rääkymistä ja riehumista. Lennolla istun joka tapauksessa korvatulpat korvissa ja moneen kertaan olenkin niiden keksijää kiitellyt. Lennolla rääkyvät lapset ei tee kenenkään matkasta nautintoa, oli omia lapsia tai ei.

Ymmärrän kuitenkin heitä, jotka haluavat lapsivapaaseen kohteeseen tai matkustavat sellaiseen aikaan kun kohde ei ole lapsia täynnä. 

T: vela

Vierailija
31/61 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rääkyvät kakarat pilaavat loman kuin loman...

Vierailija
32/61 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin mielellään lomailen ilman lapsia lapsivapaaseen aikaan. Olen 2 lapsen äiti ja entinen tahattomasti lapseton. Jos lähden miehen kanssa pelkästään lomalle, miksi pitäisi pilata lomansa katselemalla näitä idiootteja jotka on saaneet lapsensa sormia napauttamalla ja antavat heidän riehua vapaasti? On heissä toki aina muutama siististi käyttäytyväkin perhe, heitä vastaan ei ole mitään.

Vierailija
33/61 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 18:06"]

Rääkyvät kakarat pilaavat loman kuin loman...

[/quote]

Juu, eikä se omien lapsien olemassaolo tai olemattomuus sitä muuta.

Vierailija
34/61 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeasti, eikö teille vahinkolapsien mammoille kelpaa mikään? Jos lapsettomana haluaa lomailla mihinkään koulujen loma-aikaan niin on kusipää joka pilasi perheen loman ja nyt lapsetkin joutuvat olemaan yksin. Jos taas otat lomasi muuhun aikaan niin oletkin lapsenvihaaja joka pitää lomansakin tahallaan niin ettei joudu olemaan lasten kanssa tekemisissä.

Vierailija
35/61 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ole lapsiperheidenkin kannalta hyvä että matkakohteet ja työpaikkojen lomavaraukset eivät ole täynnä kun heille on sopiva aika lomailla.

Vierailija
36/61 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me käydään aina näissä "ei lapsille hotelleissa" kokeilkaa joskus.

Vierailija
37/61 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai sekin on nyt itsekästä? Hyvä on, ensi vuonna pidän talviloman viikolla 8. Toivottavasti se sopii työparilleni, jolla on kolme koululaista.

Vierailija
38/61 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 18:10"]Eikö ole lapsiperheidenkin kannalta hyvä että matkakohteet ja työpaikkojen lomavaraukset eivät ole täynnä kun heille on sopiva aika lomailla.
[/quote]

Niin, muutenhan ne rääkyy ja itkee miten kaikki muut ilkeät ihmiset on varanneet lempihotellin juuri silloin kun itsellä on loma . Täytyisihän sieltä saada huone just silloin kun haluaa, kun on se lapsiperheen arki oi niin rankkaa!

Vierailija
39/61 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tossa ole mitään pahaa. Itse ihmettelen sitä, että meidän firmassa lapsettomat vaativat lomansa koulujen hiihtolomaviikolle sekä heinäkuussa jolloin suurin osa päiväkodeista on kiinni. Miksi?

Sit kun pomot onneksi tajus ottaa käytännöksi sen, että lomat kiertää siten, että ne on kaikille tasapuolisia niin nää lapsettomat veti herneen nenään. Yksikin eukko paasas suu vaahdossa siitä, että hänellä on mökki vuokrattuna aina samaan aikaan helmikuussa. =)

Vierailija
40/61 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittävää? Kyllähän nyt ihminen saa lomailla milloin haluaa. Minä esim. tykkään käydä Rukalla ja Levillä laskettelemassa ennen hiihtolomien alkua ja niiden jälkeen, koska en pidä ruuhkasta. Myös hinnat on tuolloin halvemmat. Kaakkois-Aasiassa tykkään reppureissata off seasonin aikaan samasta syystä - vähemmän muita turisteja ja halvemmat hinnat. Eli kyllä siihen sesongin ulkopuoliseen matkusteluun voi olla muitakin syitä. Minä en kauheasti välitä ihmismassoista (oli ne ihmiset sitten lapsia tai aikuisia). Siksi valitsen loma-ajankohdan ja -kohteen siten, että saan lomailla rauhassa.