Voiko raskaustesti näyttää kp 28/30 jos on raskaana?
Kommentit (17)
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 19:44"]
Minä odottaisin että menkat ois päivän pari myöhässä
[/quote]tosi vaikeaa se odottamnen.
Mulla näytti plussaa viis päivää ennen menkkoja :)
Voi näyttää, mutta jos on nega niin kannattaa tehdä myöhemmin uudestaan. Itse plussasin haamuplussan tänä aamuna ihan vastaavilla päivillä, minulla 26/28. Oli tosi hailu, mutta silti väriä näkyi. Tärppionnea sinne myös! :)
Mulla näkyi plussa kun kuukautiset olivat 4 viikkoa myöhässä. Siirtynyt ovulaatio ja näin ollen saanut alkunsa myöhemmin.
Joo kannattaa testata aikaisin, saada positiivinen testi ja sitten itkeä , kun se muuttuu negatiiviseksi. Kemialliset on aika yleisiä.
Minä odottaisin että menkat ois päivän pari myöhässä
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 18:34"]Voi näyttää, mutta jos on nega niin kannattaa tehdä myöhemmin uudestaan. Itse plussasin haamuplussan tänä aamuna ihan vastaavilla päivillä, minulla 26/28. Oli tosi hailu, mutta silti väriä näkyi. Tärppionnea sinne myös! :)
[/quote]
Anteeks, vahingossa alapeukutin :)
mulla on koko ajan kylmä. tärisen peiton allakin. suklaa ei maistu kuten ennen ja orkut ei ole enää "täyteläisiä". jotenkin olen heikossa hapessa koko ajan. voisiko olla raskausoireita?
Voi. Itellä näyttänyt kolme kertaa raskauden jo ennen kun menkat myöhässä. Ja aina muutama päivä jo ennen kun menkkojen on pitänyt alkaa.
Niillä kaupan halppistesteillä testannut aina :)
Tule kertomaan mitä näytti!
Kyllä minulla näytti jo ennenuin kuukautisten olisi pitänyt alkaa
Näytti vasta kun menkat 5 pvää myöhässä.
Mulla näyttänyt molemmista kp 27/30 selvää plussaa
mua jännittää sun puolesta.