Saako luovuttaa elämässä, kun koskaan ei onnistu missään? Vaikka tuhansia kertoja yrittää, tekee töitä tavoitteen eteen, ja siltikään ei onnistu. Ikuisesti lihava ja köyhä
Kommentit (77)
Vierailija kirjoitti:
Saa ja pitääkin luovuttaa. Tavoitteiden pitää olla realistisia ja hyvin pieniä. Liian suurista tulee vain harmia. Kyky iloita pienistä asioista on onnellisuuden salaisuus. Viit iloita vaikka siitä jos onnistut tekemään kodistasi kauniimman, siistimmän, löydät jotai kivaa halvalla tai syöt vähän terveellisemmin aamuisin.
Ei ihmisen kannata piinata itseään. Olet hyvä ja arvokas sellaisena kuin olet ♥️
Luulin että mun unelmat voisi saavuttaa : 30kg ylipaino pois ja vakituinen työ.
Mutta ei kumpaakaan en saa, mietin it se mur haa tämän vuoksi
Ap
Suuret tavoitteet saa pienillä teoilla.
Vierailija kirjoitti:
Suuret tavoitteet saa pienillä teoilla.
Joka päivä pieni teko ja panostus asiaan..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saa ja pitääkin luovuttaa. Tavoitteiden pitää olla realistisia ja hyvin pieniä. Liian suurista tulee vain harmia. Kyky iloita pienistä asioista on onnellisuuden salaisuus. Viit iloita vaikka siitä jos onnistut tekemään kodistasi kauniimman, siistimmän, löydät jotai kivaa halvalla tai syöt vähän terveellisemmin aamuisin.
Ei ihmisen kannata piinata itseään. Olet hyvä ja arvokas sellaisena kuin olet ♥️
Ap
Painon saa helposti pois jos haluaa. Tekemätöntä työtä on maailma täynnä ja siitäkin maksetaan.
Kurjuuden syy on se, että vertailee itseään muihin ihmisii. Lopeta ainakin sosiaalisen median käytt ja jos vielä luovut naistenlehtien seuraamisesta, alat varmasti voida paremmin.
Missä et ole onnistunut? Paloiko puuro pohjaan?
Tavoitteet kannattaa pilkkoa pienemmiksi osatavoitteiksi. Ehkä ensin 2-5 kg painopudotus ja sitten eteenpäin.
Kysyisin vielä, millä keinoilla ja missä ajassa olit suunnitellut pääseväsi paino- ja työllistymistavoitteisiisi? Ovatko tavoitteesi mielestäsi realistisia?
Onnea matkaan 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApPainon saa helposti pois jos haluaa. Tekemätöntä työtä on maailma täynnä ja siitäkin maksetaan.
Niin ne muut näyttää saavan, en minä. Vaikka kuinka yritän ja se on eka asia aamulla mitä mietin, ja viimeinen illalla. Vihaan itseäni, kun ruoka aina voittaa tän taistelun.
Ap
Monesti onnistuu ja saa, jos kysyy.
Ei tietenkään aina, mutta todennäköisyys kasvaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApPainon saa helposti pois jos haluaa. Tekemätöntä työtä on maailma täynnä ja siitäkin maksetaan.
Niin ne muut näyttää saavan, en minä. Vaikka kuinka yritän ja se on eka asia aamulla mitä mietin, ja viimeinen illalla. Vihaan itseäni, kun ruoka aina voittaa tän taistelun.
Ap
Lopeta heti diettiruuat. Syö oikeaa ruokaa ja jätä keinomakeutusaineet pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApLopeta heti diettiruuat. Syö oikeaa ruokaa ja jätä keinomakeutusaineet pois.
Kokeiltu 100x. Aina se ruoka voittaa
Ap
Saattaa olla syömishäiriö tai vaan yleistä tunnesyömistä/masennusta? Olisiko mahdollisuutta päästä terapiaan käsittelemään tätä? (Työkkärin kautta voi saada päätöksen kelan maksamaan psykoterapiaan jos katsovat että tukee työkykyä ja työllistymistä)
Älä ole liian ankara itsellesi jos epäonnistut. Uusien terveellisten reseptien etsiminen voi olla ihan hauskaa ja varsinkin jos valitsee sellaisia mistä itse tykkää, ettei mene sellaiseksi mauttomien dieettiruokien pakkosyöttämiseksi, ei sellaista jaksa kukaan. Kokeile ottaa tavoitteeksi kasvattaa lihaskuntoa samalla kun laihdutat, se lisää itsetuntoa ja hyvää oloa ihan eri tavalla kun pelkästään syömisten seuraaminen.
Onnea matkaan, aina on toivoa! Joskus tuntuu että on jumissa elämässä mutta siitä on mahdollista päästä eteenpäin kun on kärsivällinen itsensä kanssa.
Itseviha ei ole oikea lähtökohta laihdutukseen. Rakasta itseäsi, laihduit tai et. Olet arvokas, vaikket laihtuisi yhtään. Jos laihdut, se on plussaa.
Vakituinen työpaikka on hyvä tavoite, mutta ilmankin voi elää.
Hyvin pienistä tavoitteista kannattaa minunkin mielestäni aloittaa. Tarvitset onnistumisen kokemuksia.
Vierailija kirjoitti:
Saattaa olla syömishäiriö tai vaan yleistä tunnesyömistä/masennusta? Olisiko mahdollisuutta päästä terapiaan käsittelemään tätä? (Työkkärin kautta voi saada päätöksen kelan maksamaan psykoterapiaan jos katsovat että tukee työkykyä ja työllistymistä)
Älä ole liian ankara itsellesi jos epäonnistut. Uusien terveellisten reseptien etsiminen voi olla ihan hauskaa ja varsinkin jos valitsee sellaisia mistä itse tykkää, ettei mene sellaiseksi mauttomien dieettiruokien pakkosyöttämiseksi, ei sellaista jaksa kukaan. Kokeile ottaa tavoitteeksi kasvattaa lihaskuntoa samalla kun laihdutat, se lisää itsetuntoa ja hyvää oloa ihan eri tavalla kun pelkästään syömisten seuraaminen.
Onnea matkaan, aina on toivoa! Joskus tuntuu että on jumissa elämässä mutta siitä on mahdollista päästä eteenpäin kun on kärsivällinen itsensä kanssa.
En kehtaa mennä salille. Liian lihava ja vanha niiden nuorten timmien sekaan
Ap
Vierailija kirjoitti:
Itseviha ei ole oikea lähtökohta laihdutukseen. Rakasta itseäsi, laihduit tai et. Olet arvokas, vaikket laihtuisi yhtään. Jos laihdut, se on plussaa.
Vakituinen työpaikka on hyvä tavoite, mutta ilmankin voi elää.
Hyvin pienistä tavoitteista kannattaa minunkin mielestäni aloittaa. Tarvitset onnistumisen kokemuksia.
Rakastaisin itseäni, jos olisin laiha
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kannattaisi ottaa varmaan rennommin. Stressi ja yliyrittäminen saa stressihormonit blokkaamaan fiilikset, eikä silloin onnistu mikään.
Mieti mitkä jutut sinua oikeasti kiinnostavat? Yritä suunnata ajatukset johonkin harrastukseen tai itseäsi aidosti kiinnostavaan asiaan ainakin välillä. Ei niin, että mietit syömisiä ja läskejä 24/7.
Luettele ne tuhannet kerrat, että mitä olet tehnyt ja mihin on yritys kaatunut ja kuinka nopeasti, niin katsotaan sen mukaan.
Sulla on selkeästi ongelma tavoitteenasettelussa. Palastele projektisi niin pieniin osiin ja tee aina yksi juttu kerrallaan. Jollei onnistu, valitse helpompia tavoitteita. Toimii samalla tavalla kuin säästäminen eli tarpeeksi monesta viissenttisestä tulee lopulta miljoona.
Vierailija kirjoitti:
Sulla on selkeästi ongelma tavoitteenasettelussa. Palastele projektisi niin pieniin osiin ja tee aina yksi juttu kerrallaan. Jollei onnistu, valitse helpompia tavoitteita. Toimii samalla tavalla kuin säästäminen eli tarpeeksi monesta viissenttisestä tulee lopulta miljoona.
Olen yrittänyt, että ensin terveellinen aamupala, ei kestä kauan tai kilo 2 viikon ainakana, ei onnistunut, 10 kiloa ensin pois, sitten jatko, ei onnistunut jne
Säästäminen on helppoa, laihdutus tuntuu olevan mahdotonta, en ymmärrä miten muut onnistuu
Ap