kp 27/30 ja tuntuu että plörähtää
koko ajan tuntuu että menkat alkaa ja emätin paukuttaa ilmaa.mutta se on vielä valkkaria. onko toivoa että olis raskaanavaikka ei ole raskaus oireita?
Kommentit (22)
Muista tulla kertomaan! Plussia ++++++
Valkkaria :D Jestas! Toivottavasti ei kuitenkaan punkkupäivät ala.
Mä kerron ihan varmasti :) Kunhan nyt vaan ei plörähtäis. Tuntuu siltä koko ajan.
Ap
Näen jo sieluni silmin Aku Hirviniemen seuraavan sketsihahmon "kuhan ei nyt vaan plörähtäis valkkaria!" :D :D
Makaan sohvalla mutta vähän väliä emätin putputtaa ja on pakko kokeilla nenäliinalla nesteen väriä... Kirkasta vielä mutta kauankohan. Pelottaa että petyn taas.
Ap
Tänään on kp 29/30 ja edelleen tuntuu että valkkaria plörähtelee. Pöksyt on märät ja ravaan vessassa katsomassa että joko alkoi. Rintojen sivut on tullut myös kipeäksi. Näin on ollut ennenkin, pms-oire.
Kahvi maistuu pahalta. Väsyttää.
Voisko olla vai ei?
Ap
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 21:55"]
Tänään on kp 29/30 ja edelleen tuntuu että valkkaria plörähtelee. Pöksyt on märät ja ravaan vessassa katsomassa että joko alkoi. Rintojen sivut on tullut myös kipeäksi. Näin on ollut ennenkin, pms-oire.
Kahvi maistuu pahalta. Väsyttää.
Voisko olla vai ei?
Ap
[/quote] Tee aamulla testi ja tuu kertomaan mitä näytti, mun kristallipallo on tällä hetkellä rikki.
Huomenna ostmaan ja testin tekoon ylihuomenna jos menkat ei ala huomenna.
Ei tullut blogiingaan tänään mitään juttua. Taitaa olla aika masentunut tuo av-mamma :(
Ei ole vieläkään plörähtänyt :/
Kp 31/30 tänään. Taitaa kierto venähtää.
Ap
[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 23:26"]Ei ole vieläkään plörähtänyt :/
Kp 31/30 tänään. Taitaa kierto venähtää.
Ap
[/quote]
Ei kun kyllä sä taidat olla raskaana! Kokeile emättimen pohjasta sormella, se kohdunkaula tuntuu semmoiselta isolta möhkäleeltä kun raskaus alkanut.
Valkkaria? Meillä päin valkoviiniä kutsutaan valkkariksi. Hämmentävää.
Niin mä taidan tehdä :) Kiitos.
Ap