Miksi joku jää seisomaan kädet sivuilla, kun halataan?
Ei kaikki tietenkään välitä halailusta, mutta silti pidän tuota jäykkänä tappina seisomista erikoisena. Millainen ihminen ei vastaa halaukseen?
Kommentit (35)
Minä teen noin. Meidän suvussa ei halailla niin en vain ole tottunut siihen ja se on vähän kuin siihen hekilökohtaiselle alueelle tunkeutumista :D
Jos ei lapsuudenkodissa ole oppinut halaamaan?
Minä kysyn aina että saako halata. Jos siihen vastataan myöntävästi ei noin käy.
Joka ei halua ko. henkilön halaavan häntä.
Kaikki ei tosiaankaan pidä halaamisesta. Itse kuulun heihin. Nyt työn luonteeni vuoksi olen joutunut oppimaan halailemaan ja tulemaan halatuksi (hoitajana). Pidän paljon luonnollisempana potilaan lohduttamista ja halaamista kun se että esimerkiksi joku työkaveri tulee mua halailemaan, vaistomaisesti jäykistyn sellaisesta
Voi kun tuliskin joku mua halaamaan.
Minä ennen.
Olin pitkään väkivaltaisessa suhteessa ja minulle jokainen kosketus, varsinkin yllättäen tuleva, viesti jotain vaaraa ja aiheutti paniikkia. Sen lisäksi että en halannut takaisin, saatoin mennä aivan liikuntakyvyttömäksi ja jotenkin jäykäksi.
Nykyään tosin olen sitten senkin edestä halailija, mutta vain niille ihmisille joiden tiedän olevan itsekin :)
En halaile ihmisiä, jotka eivät sitä selkeästi halua, mutta tykkään halata sellaisia, jotka ovat itsekin halailijoita. Pitää olla siis tilannetajua katsoa mitä ja miten tekee ettei tilanteesta tule epämiellyttävä kummallekaan. N40
Monet suomalaislapset? epävarmat teini-ikäiset?
Kyllä se kuvastaa ainakin jonkinlaista ahdistusta tai torjuntaa - parempi päästää irti jos toinen jäykistyy eikä vastaa halaukseen.
Sellainen ihminen joka jähmettyy kauhusta eikä tiedä mitä tekisi! En halua halata ketään muuta ihmistä kuin aviomiestäni. Isäni kuoltua jotkut työkaverit halasivat minua ja se vain pahensi asiaa - sen lisäksi että olin järkyttynyt isäni äkillisestä kuolemasta, ahdistuin lisää halauksista.
Joo se on ärsyttävää, kun jotkut tutut naiset halatessaan jotenkin yrittää vetää sitä kroppaa kuitenkin kauemmas.. ettei vaan nyt sit tulis mitään eroottista kosketusta. Se on outoo ja häiritsevää, mä nimenomaan haluisin painaa itseni tiukasti vasten, ja naureskella niille että "joo joo, puhelin se siellä taskussa vaan sua painaa"
Kyllä mä ainakin haluan tuntea ihan pienemmät tai isommat tissit siinä itseäni vasten, ja lantion myös! Musta semmonen vetäytyminen on epäkohteliasta.
Kiinnittäkääs naiset tähän asiaan vähän huomiota, ja painautukaa kunnolla vasten kun halataan!
Ei halua halata jostain syystä. Tai ei pidä halaamisesta.
Mikä pakko on "vastata halaukseen"???
Onpas paljon vastauksia ja niistä on tykätty. Kaikki on hyviä näkemyksiä. Minulla on niissä paljon mietittävää. Ap