Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

älkää ottako ystäväksi mt-ongelmaisia

Vierailija
07.03.2015 |

Vaikeuksia voi tulla. Ei välttämättä mutta erityisesti silloin jos tällä toisella ei ole ketään muuta ystävää!
Tämä ystäväni vääntää ja vääntää asioita ja nyt en ihmettele sitä että sukulaiset välttää sitä!

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ookei?

Vierailija
2/31 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh? Tiesitkö että mt-ongelmat on hyvin yleisiä ja voit tuntea montakin ihmistä joilla on niitä mutta eivät puhu niistä! Tosi lapsellista!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkia mt-tapauksia pitää vältellä kuin ruttoa ja mielellään kukaan ei saisi olla sellaisen kaveri.

Vierailija
4/31 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkääkä etenkään vaimoksi/tyttöystäväksi :X

Vierailija
5/31 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä ap.

Vierailija
6/31 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 23:12"]Älkääkä etenkään vaimoksi/tyttöystäväksi :X

[/quote] jaaha. Onneksi voin ottaa mieheksi ;)

Vierailija
7/31 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu mt-ongelmasta, niitä on paljon erilaisia. Mutta mitään hyviä kokemuksia ei ole itselläni ollut.

Vierailija
8/31 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivon ystäväksi sellaista joka jaksaa

Vierailija
9/31 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

veljelläni oli masennus. Ja sehän on mt-omgelma. Yksinkö olisi pitäny jättää?2

Vierailija
10/31 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 23:12"]Älkääkä etenkään vaimoksi/tyttöystäväksi :X

[/quote]

Juu ja narsistia mieheksi

Vierailija
11/31 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Näin on. Älkää olko kavereita mt-ongelmaisille, kehareille, läskeille, vanhuksille, somaleille.... jne. Anteeksi nyt vain AP, mutta oletko tosissasi??? Mikä sua vaivaa?

Vierailija
12/31 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap taitaa itse selvä narsisti tai hänellä on ainakin narsistisia piirteitä: Narsistit nimenomaan syyttävät helposti toisia ihmisiä mt-ongelmaisiksi...

[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 23:03"]

Vaikeuksia voi tulla. Ei välttämättä mutta erityisesti silloin jos tällä toisella ei ole ketään muuta ystävää! Tämä ystäväni vääntää ja vääntää asioita ja nyt en ihmettele sitä että sukulaiset välttää sitä!

[/quote]

Vierailija
13/31 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkös, juuri nämä asenteet aiheuttavat (ja pahentavat) niitä mt-ongelmia -> syrjäytymistä -> katkeroitumista -> esimerkiksi kouluampumisia. 

Näin karkeasti yksinkertaistettuna.

Vierailija
14/31 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä elämänohje tuo. Ongelmia ei kannata tehdä itselleen. Samoin, kannattaa ottaa välimatkaa vanhoihin ihmisiin. Jossain vaiheessa alkaa se nakitus ja se ei oo kiva. 

Vierailija
15/31 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse jätin parhaan ystäväni, kun hän paljasti omaavansa mielenterveysongelman.

Vierailija
16/31 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei ole ihanampaa kuin ystävä, jolla on samanlaisia mt-ongelmia kuin itsellään.

Vierailija
17/31 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos omat voimavarat riittää, niin mikäs siinä, ystävystykää vaan. Itse en vaan jaksa. Mikä velvollisuus minulla on kestää vuodatusta ja veivaamista. Muussa elämässä kuormaa ihan tarpeeksi. Kaikkein läheimmät ihmiset toki erikseen.

Vierailija
18/31 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveen terveeltä kuulostaa tuo ""älä ota ystäväks""-tyyli.

Vierailija
19/31 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 23:39"]

Jos omat voimavarat riittää, niin mikäs siinä, ystävystykää vaan. Itse en vaan jaksa. Mikä velvollisuus minulla on kestää vuodatusta ja veivaamista. Muussa elämässä kuormaa ihan tarpeeksi. Kaikkein läheimmät ihmiset toki erikseen.

[/quote]

Ei tietenkään tarvitse olla ystävä kenenkään kanssa, jos ei tahdo tai kykene. Mutta ap kehottaa välttämään kaikkia ihmisiä, joilla on mielenterveysongelmia, jättämään heidät yksin ja karttamaan heitä pelkästään sen vuoksi. Ja kun mielenterveysongelmia on niin paljon erilaisia, suurinta osaa ei ulospäin edes voi havaita. 

Vierailija
20/31 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on mt ongelma. (Bipolaarinen häiriö + masennus). Oikealla lääkityksellä ja terapialla sitä ei edes huomaa. Olen äiti ja puoliso, käyn kokopäivätyössä ja minulla on laaja ja ihana ystäväpiiri. Ymmärrän että hoitamattomana sairauteni on hirveä mutta hoidettuna sen kanssa voin elää hyvin :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä seitsemän