Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joulu lähenee, kerro KARMEIN jouluaattosi ikinä. Jättikö mies, söikö koira kuusen?

SammunutSaunatonttu
05.12.2021 |

Ap aloittaa:
Jouluaatto 1999, ensimmäinen oma asunto. Piti viettää aatto poikakaverin kanssa, olin ostanut lahjankin. Jätti 22 pv tekstarilla. Ja 23 pv kissa hyppäsi parvekkeelta pakoo, kun joku valopää päätti aloittaa uudenvuoden etuajassa ja ampui raketin. Aatto meni yksin itkiessä kissaa. Vanhemmat oli lähteneet risteilylle, sisaria ei ole.
Onneksi kissani kuitenkin sitten löytyi, mutta se joulu oli totaalisen pilalla!

Kommentit (2320)

Vierailija
1881/2320 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

M1975 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä oli aina känniset vanhemmat, isä hakkasi äidin ja oli kauheaa. Ainainen halloween, oli mikä päivä tahansa.

Miesvihakiimaisille tiedoksi ettei sekään ollut herkkua kun juoppoäitini puhui kovaan ääneen kuolemasta ja itsemurhasta läpi joulun.

Tuskin kenellekään tulee yllätyksenä, että alkoholisteja löytyy sekä miehistä että naisista, kuten myös mt ongelmaisia.

Vierailija
1882/2320 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ap kysyi jokaisen omakohtaista karmeinta joulukokemusta, eikä sitä, mikä on kaikkein karmein kuviteltavin  joulu, mitä ihmishistoriassa ikinä voisi olla. Eikä mitään kilpailuakaan kyllä ollut siitä, kuka kokemuksissa voittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1883/2320 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Konvehdit ja tortut loppuivat kesken joulun!

Vierailija
1884/2320 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajoin kehä 1:stä joulunviettoon Lauttasaareen,Leppävaarassa roikkui ruumis hirttäytyneenä sillassa,ei noussut joulumieli.

Vierailija
1885/2320 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veljeni heitti äidin kutomat joululahja sukat roskiin,ei ollut varaa muuhun.se muisto ei häivy ikinä mielestä.

Tulipa huono mieli 😔

Vierailija
1886/2320 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Faija kaatui joulukuusen päälle. Mukamas kompastui. Onneks lahjat säilyi ehjänä...

Vierailija
1887/2320 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istuin yksin ja rahatta joulupyhät kerran 1990-luvulla. Söin ranuja pakkasesta ja mietin itseni tappamista. Onneksi vielä sen verran järki kulki, että en tehnyt itselleni mitään. Parisuhteen jälkeen istun taas kaikki pyhät yksin kotona, mutta yritän silti säästää jotain ruokarahaa, ettei tarvii pelkkiä ranuja järsiä. Se joulu oli mun elämäni "rock bottom"..

Vierailija
1888/2320 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Konvehdit ja tortut loppuivat kesken joulun!

😬 Se on kyllä tosi paha tilanne, jos herkut loppuu jouluna.

Vierailija
1889/2320 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli karmeaa, kun ajoin pimeänä iltana polkupyörällä kaupungilta kohti kotia ja näin muiden koristeltuja jouluikkunoita kadun varrella ja siellä kodeissa ihmisiä keskenään. Tiesin, ettei minua odota kotona kukaan, eikä edes kummoisiakaan joulukoristeita ym. ole omassa asunnossani. Purskahdin itkuun siinä ajaessani. Onneksi todellakin oli jo pimeää. Ei kyllä ollut vielä edes jouluaatto, mutta joulunalusaika kumminkin.

Vierailija
1890/2320 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

M1975 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä oli aina känniset vanhemmat, isä hakkasi äidin ja oli kauheaa. Ainainen halloween, oli mikä päivä tahansa.

Miesvihakiimaisille tiedoksi ettei sekään ollut herkkua kun juoppoäitini puhui kovaan ääneen kuolemasta ja itsemurhasta läpi joulun.

Olen tuo jolle kommentoit, tosin kuvaukseesi en sovi. Meillä se oli isä, joka oli väkivaltainen, pitäisikö asiasta valehdella, että sinulle ei tule paha mieli?

Vierailija
1891/2320 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

xxxxx

Vierailija
1892/2320 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

6-kuukautta jouluun enää.

Mikä on 6viivakuukautta? Kannattaisiko opetella kirjoittamaan vaikka jouluun mennessä? 

Kannattaisikohan sinun jättää nuo pilkun viilaukset ja keskittyä tekstin ymmärrykseen. Normaalilla (ja vähän heikommallakin) älyllä tuon ymmärsi kyllä aivan hyvin.

eri

Hyvä kommentti, erinomainen Nämä turhat pilkunviilaajat latistaa ja pahimmoilleen vähentää ja estää kokonaan iäkkäiden, lu-kihäiriöisten ja muiden kirjoitustaidostaan epävarmojen kommentointia. Tiedän erään esim. päivääkään töitä tehneen tämmöisen henkilön. Jossakin halutaan ilm. "päteä" ja toisia latistaa pilkunviilauksella.

Kirjoittakaa, kaikki ymmärretään kyllä. Ja vähät välittäkää turhista viilaajista.

Vierailija
1893/2320 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Karmein joulu, kun aattona oli joulupukki käymässä ja jakoi lahjoja perheelle. Minulle joulupukki sanoi, että en saa lahjoja, kun joulupukin korviin oli kantautunut tieto, että olin ollut tuhma, erittäin tuhma. Olin vain hiljaa ja taisinpa itkeä tuhertaa nukkuessa yöllä sängyssä. Samasta perheestä yksi lapsi ja hänen koulukaverinsa rikkoivat jonkun omaisuutta sinä syksynä ja tekivät minusta tekoon syyllisen. Selkään sain monta kertaa ja kun itkien sanoin, että olen syytön, en ole tehnyt sitä ja en ollut tapahtumapaikan lähelläkään edes silloin. Vanhemmat ei uskoneet ja eivät ottaneet kuuleviin korviinsa, että nyt on väärä pikkupoika rangaistavana. Olin silloin 9-vuotias ja muistan sen joulun hyvin.

Kaiken rangaistuksen jälkeen iskä haukkui minua saatanaksi monta vuotta joka käänteessä ja ihan mitättömistä virheistä. Esim. Sellaisesta, että vene oli päässyt rantakaislikosta karkuun.

Syntipukin taakka on raskas kantaa. Lohdutukseksi kuitenkin syylliset saavat aina lopulta ansionsa mukaan, vaikka aikaa menisi vuosikymmeniä.

Tuo ei pidä paikkaansa kuin saduissa. Täällä oikean elämän puolella ei ole tuollaisia tarinankerronnallisiä sääntöjä.

Kyllä se vain pitää. Ennemmin tai myöhemmin samat pirut kärvistelevät edessäsi sääliä hakien kun sairastutaan tai elämä muutoin kaltoinkohtelee. Katsellut kun nämä muita paremmat kituvat syöpään, kärvistelevät yhtäkkiä työttömänä tai konkurssissa, menettävät rakkaitaan ja silloin muistetaan sinut jota on aina poljettu. Kai luulevat että sillä ainakin riittää sympatiaa.

Ei riitä.

Vierailija
1894/2320 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun perheenjäsenet ovat kusimulkkuja.

Vierailija
1895/2320 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinalainen miesystäväni söi koiran.

Vierailija
1896/2320 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin krapulassa jouluaaton ja ruokaa oli ainoastaan sipuli ja porkkana. Joulupyhinä ei ollut kaupat auki ja piti odottaa tapaninpäivään. Nälissäni olin parin päivää ja helpotus, kun tapaninpäivänä oli taas kaupat auki. 

Vierailija
1897/2320 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempani tajusivat aattoiltana , että mulle ei ollut yhden yhtä lahjaa. Olin toki jo 16v., mutta olipa tosi kivaa, kun seurasin muiden pakettien avaamista. Menin muka aikaisin nukkumaan, mutta tosi asiassa halusin vain huoneeseeni itkemään, koska tunsin, että olin merkityksetön ja unohdettu.

Vierailija
1898/2320 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti vain katseli Kauniita ja rohkeita ym sarjoja telkasta, meistä ei ollut kiinnostunut tippaakaan vaikka kaksi kolmesta lapsesta tuli varta vasten kaukaa ulkomailta (kahdesta eri maasta, ei voitu edes yhdessä matkustaa) joulua viettämään, kolmaskin tuli mut asui kyllä lähellä.

Ensin suorastaan anelee käymään ja sitten kohtelu on tuollaista.

Oli muuten viimeinen kerta kun vaivauduin. Muutenkin inhottavaa matkustaa jouluksi yhtään mihinkään.

Vierailija
1899/2320 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies halusi että vietetään kahdestaan ihana romanttinen jouluaatto. Tuli sitten pöytään likaisissa verkkareissa.

Vierailija
1900/2320 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 47v syrjäytynyt mies ja vietän aina joulun yksin, kuten muutkin päiväni. Siitä huolimatta siivoan talon ja koristelen. Leivon myös vaikka piparkakkuja en tehnyt enää viime vuonna. Ne ovat tosi hyviä vain tuoreeltaan ja sitten kun niitä syö muutaman päivänkin niin ei enää maistu. Jouluna luen jotakin nostalgista. Netti ja some ovat 3 päivää pannassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kaksi