Itken ku en osaa päättää vauvalle nimeä
Hiukkasen saattaa hormonit heitellä... Miehen kans on karsittu nimet viiteen ja mies siirsi päätäntä vallan mulle. Alkuun olin asiasta tosi ilonen ja päätin että teen päätöksen kunhan vauva on syntyny. Nyt vauva on täällä ja hitto vieköön, sillehän passais kaikki nuo nimet.
Kertokaa mielepiteenne! Saa olla julmaki. Mutta yksi nuista nimistä on SE. Eli muita nimiä ei kannata ehotella :)
Aliisa
Veera
Vilma
Lydia
Helli
Kommentit (73)
No noista nimistä tykkään ainoastaan Aliisasta (tai enemmin Alisa)
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 22:24"]
Laittakaa se Aliisa. Todelaa kaunis nimi, ja teillähän on siinä tuo tarinakin mukana, jonka sitten voitte kertoa tytölle kun hän kasvaa ja miettii miksi hän sai juuri tämän nimen :) <3
[/quote]
Ap voi myös kertoa tytölle tarinan siitä, kuinka hän itkuisena kirjoitti av:lle ja av-raati sanoi, että tästä tytölle nimi ja tästä tytölle kiva tarina siitä, kuinka hän sai nimensä :D
Onneksi minä en joudu tekemään päätöstä. Olen erittäin pessimistinen ihminen joten aina päätöksen tekemisen jälkeen olen pettynyt siihen että en valinnut niitä muita vaihtoehtoja sen sijaan että olisin iloinen siitä päätöksestä jonka olen tehnyt. Siksi en ole koskaan ottanut tatuointia. Vaihtoehtoja on lähes ääretön määrä - voihan tatuoija piirtää mitä tahansa - ja siinä vaiheessa kun olen rajannut ne noin 300 vaihtoehtoon ja valinnut niistä yhden, en voi olla siihen tyytyväinen. Jälkikäteen kaduttaa enemmän etten valinnut niistä jäljellejäävistä 299:ä yhtä, sen sijaan että olisin iloinen siitä yhdestä jonka valitsin.
Samasta syystä en koskaan kokeile mitään uutta, koska pelkään epäonnistumista erittäin paljon. Jos kokeilen jotain uutta on tietenkin epäonnistumisen riski alkuun suuri. Ja minulle on tärkeämpää välttää epäonnistumiset, kuin kokeilla jotain uutta ja mahdollisesti onnistua siinä.
Helli! Aivan ihana nimi, kaunissointuinen, harvinainen muttei kuitenkaan outo tai väkisin väännetyn kuuloinen...
Heeei jestas tää ketju on vuodelta 2015 :D
Ap, mikä lapsen nimeksi tuli?
Ei se miettimällä tuu. Tunnet sen muun tekemisen ohessa, mikä tuntuu oikealta.
Aliisa ok. Liisakin.
Lyydia on ihana, voisin antaa omallekin lapselle. Aliisa myös kiva mutta melko suosittu nyt.