Luulen että Miko Bergbom tai Vigelius haluavat ps:n puoluejohtajaksi
Miko oli eilen a-studiossa melko ärhäkkä. Luulen että Purran lähtölaskenta on alkanut.
Kommentit (32)
Jospa räkänokat ottaa kimpassa puolueen haltuun.
Luulen että ps on enemmän äijäpuolue
Persut hylkäsivät äänestäjänsä erittäin maltillisella maah anmuuttopolitiikalla ja keskittyivät vain vähävaraisten suomalaisten jahtaamiseen - kokoomuksen käskystä. Samaan aikaan ara binee kerit huristelevat mersuilla ja bemareilla - veronmaksajien rahoilla.
Voisi olla hyväkin veto se bergbom. Pari vuotta ehkä liian aikaisin olisi nyt jo.
Miko on menettänyt kasvonsa siinä vaiheessa kun äänesti tekemäänsä aloitetta vastaan eduskunnassa.
Mahtava idea, persujen alamäki sen kun jyrkkenisi. Muutama teinipoika ehkä äänestäisi. Vaikka suurin osa tiktok-seuraajista tuskin vaivautuu uurnille asti.
Vigelius on oikeasti osoittanut poliittista kunnianhimoa. Oli pormestariehdokaskin Trella. Voi hyvinkin hakea kesän puoluekokouksessa varapjksi ja haastaa "Riikan" -27 vaalitappion jälkeen.
Mmuutto ja median haastaminen ykkösteemoja ja woken vastustaminen- täydellinen populisti, jonka sujuva esiintyminen ja some-viestintä tavoittaa näin ajattelevia ressukka-äänestäjiä.
Miko ei uskaltanut olla edes kuntavaali-ehdokaana, en näe hänelle mitään poliittista tulevaisuutta - pintakäsittelijän hommat jatkuu ek-vaalien jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Mahtava idea, persujen alamäki sen kun jyrkkenisi. Muutama teinipoika ehkä äänestäisi. Vaikka suurin osa tiktok-seuraajista tuskin vaivautuu uurnille asti.
Toivottavasti Bergbom ottaisi tosiaan homman. Yksi räksyttävä torvelo, mikä voisi mennä vikaan 😅
Vierailija kirjoitti:
Vigelius on oikeasti osoittanut poliittista kunnianhimoa. Oli pormestariehdokaskin Trella. Voi hyvinkin hakea kesän puoluekokouksessa varapjksi ja haastaa "Riikan" -27 vaalitappion jälkeen.
Mmuutto ja median haastaminen ykkösteemoja ja woken vastustaminen- täydellinen populisti, jonka sujuva esiintyminen ja some-viestintä tavoittaa näin ajattelevia ressukka-äänestäjiä.
Miko ei uskaltanut olla edes kuntavaali-ehdokaana, en näe hänelle mitään poliittista tulevaisuutta - pintakäsittelijän hommat jatkuu ek-vaalien jälkeen.
Luulen, että persuissa homma stoppaa muuten täydellisen ehdokkaan kohdalla homouteen. Persuissa on jäljellä enää se synkin ydinjoukko
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen, että persuissa homma stoppaa muuten täydellisen ehdokkaan kohdalla homouteen. Persuissa on jäljellä enää se synkin ydinjoukko
En olisi varma. Tynkkynen on ollut vuosia ääniharava ja ainut meppi. Tynkkysen valehtelu ja disinformaatio, populismi, ras#smi tavoittaa somessa juurikin sen ydinjoukon. Vigelius on näennäisen asiallinen versio Tynkkysestä - hehän tekivät yhdessä someakin, Miko toki mukana.
Teuvo olisi oikea johtaja persuille. Siinä on puolueen näköinen ja oloinen mies.
Vierailija kirjoitti:
Teuvo olisi oikea johtaja persuille. Siinä on puolueen näköinen ja oloinen mies.
Kyllä. Suomen rikollisin kansanedustaja kävisi kuin nyrkki silmään.
Vierailija kirjoitti:
Teuvo olikin asialinjoilla. Ei käytä 88ravatteja eikä virnuile kuin teinikeppostelijat. Teuvo on äijä näihin hinttareihin verrattuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asiattomaksi ilmoitettu
Teuvo on saanut myös oikeata pillua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asiattomaksi ilmoitettu
Millä perusteella? Katso itse lista sen rötöksistä. Ehdoton voittaja.
https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Luettelo_rikoksista_tuomituista_kansane…
Bergpommi on aika hyvä tyyppi, vois sopia puoluejohtajaksi.
Onhan ainakin toi Bergbon fiksumpi kuin vastustajansa. Ehkä Li andersson on samaa tasoa ja voi olla joku muukin.
Millä edellytyksillä nämä nulikat meinaavat pärjätä? Euron bensallako?