Minkä hintaset verhot roikkuvat olohuoneesi ikkunassa?
Kommentit (97)
Jotain 25 euroa, Puolan matkalta ostin halvalla.
Kankaat maksoi n370e ja itse ompelin. Ei olleet kalliit laadukkaiksi verhoiksi.Eli mulla 4 verhoa. Niinkuin "Inno Marko" totesi niin Suomessa yleensä verhot ovat liian kapeat. Käytetään 2 verhoa vaikka pitäisi olla 4...ja täytyy sanoa että tästä olen Markon kanssa täysin samaa mieltä.
Isoäidin vanhat perintöpitsilakanat :)
Korvaamattoman arvokkaat siis - mutta eivät maksaneet mitään.
Taisi olla n. 300 euroa. Erikoisen mallinen leveä ikkuna, joten pimennysverhot oli pakko teettää mittatilauksena.
Noin 200, kankaat ja työ ostettu liikkeestä. Enkä enää ees pidä noista ja nyt kun muutettu, niin liian lyhyetkin. Oli kuitenkin niin hintavat, että pitää tyytyä noihin vielä toviksi ihan kotirauhankin vuoksi. :D
Itse ommeltu, kangas 5€/ metri. 5 isoa ikkunaa, pitkät verhot kaikissa. Olisiko n. 30 metriä kangasta mennyt. Valmisverhoja noihin ei löydy juurikaan ja toisaalta kalliita ei voi kyllä ostaakaan..
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 19:45"]
€ 3800,-(8 kpl laskosverhoja ja 3 kpl pellava sivuverhoja)Ovat kyllä toimineet jo yli 10v...ja työskentelen sisustusalalla.Jotkut satsaa matkusteluun,toiset autoon..minä laitan kotia.
[/quote]
Miten yksi tuollainen laskosverho tai pellavaverho voi maksaa n. 390 euroa kpl? Ei pysty ymmärtämään. Oletkohan tullut huijatuksi.
500e Sain äidiltäni tuparilahjaksi, pitsiä/silkkiä? Valoverhon. Varmaan jotain sokeiden nunnien nypläämää :D En itse panostaisi niin paljoo, muissa ikkunoissa anttilan 20e verhot :D
Vallilan mandariinit, oiskohan ollu jotain 50€/kpl
10 euron Ikean valkoiset Vivanit meillä, tai no 15 euroa siis yhteensä koska ikkunassa on kolme verhoa. Mut lastenhuoneeseen ostin juuri 60 euron Luhdan Laulut.
0 e. Ullakkoasunto, ikkunat sellaiseen suuntaan ettei siellä ketään ole katselemassa. Makkareissa rullaverhot.
No ihan (!) hintaiset, eli juurikin samaa luokkaa, kuin teillä. Ihan järjetöntä.
T. M 49
Vallilan valmisverhot, siis täyspitkät sivuverhot. En yleensä pidä Vallilasta enkä valmisverhoista, mutta nuo on olleet ihan yllättävän kivat.
Max 20e. Ruskeat, ohutta kangasta. Alesta ostettu. Mitäänsanomattomat, mutta ihan kivat. Omakotitalossa (tapahtuu parin vuoden sisällä) panostetaan sitten vähän enemmän, ajattelin laittaa verhotangot ja verhoihin metallireunaiset reijät, eikä niitä ällöttäviä klipsurikuloita. Muihin huoneisiin ympärivuotiset ajattomat verhot, olohuoneeseen ja keittiöön 2-3 verhoparia (yhdet seesteiset, yhdet raikkaat ja yhdet tunnelmalliset, hieman jouluiset/talviset ehkä), joita vaihtelen vuodenajan ja fiiliksen mukaan.