Minkä hintaset verhot roikkuvat olohuoneesi ikkunassa?
Kommentit (97)
Ikean 30€ talviverhot, kesän tullen vaihtunevat kirppisverhoihin, joista maksoin aikanaan ehkä 20 markkaa
Jotkuu jyskin paneelit, saikohan niitä joskus vitosella kappale. Voi olla että olen joutunut kympin kappaleelta maksamaan. Neljä kappaletta yhteensä.
330 ekkua tuo laittoi kankaisiin ja tarvikkeisiin ja ompeli itte. Yritti salata kulut, mutta jäi kiinni kun alkoi pyytämään osallistumistani ruokakuluihin (maksan jo muuten 75% kämpän menoista) kun hänellä oli tullut yllättävä meno... Olimme juuri muuttaneet rakentamaamme kämppään ja rahat oli tiukilla myös minulla, joten ei voinut oikein osallistua, tai toki olisin voinut myydä osakkeita etc. Mutta minun mielestä kyseessä oli moraalisesti väärä hankinta (ajoitus ja yritys saada minut maksamaan) joten pari viikkoa syötiin huonosti.
Kyllä, oli pakko ottaa luulot pois että minä mukamas osallistun hänen mielihalujensa sponssailuun omista säästöistäni. Eikä nuo "kultalankaverhot" ole edes millään muotoa hintansa väärtit.
9,90€, Hobby Hallin alennusmyynnistä.
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 16:18"]Satasen seteleistä virkatut.
[/quote]
huh mulla ei ollu varaa ku vessapaperiin :( siitä vetelin kaistaleita valonpeitoksi
Ikean valkoiset sivuverhot. Hinta jotain kympin luokkaa per pari. Näyttävät hyvältä ja helppohoitoiset..nakata vaan tarpeen tullen pyykkikoneeseen.
Yli 200 e Vallilan ovat ja 4 kappaletta
Huuto.netistä ostetut Vallilan kelohonkaverhot, yhteensä 80 €.
5 Vallilan verhoa yht. n. 250 €. Hullu meni maksamaan varmaan siitä nimestä :(
Ei lainkaan varsinaisia verhoja olohuoneessa. Sälekaihtimet tosin on, mutta hintaa en tiedä.
Beiget Lumimarjat. En muista hintaa. Valoverho lisäksi.
Ei mitään mielikuvaa hinnasta. Verhot ovat n. 25 vuotta vanhat. Ostin varmaan Palahallista, jota ei enää ole.
yksi verho, toinen ilmeisesti vuorikangasta ja lakana. Oisko yhteensä 50 eu , siis samassa ikkunassa
Alle kympin, kirppikseltä 6m 70-luvun kangasta, josta ompelin verhot.
Marimekon verhot. Olisko n. 200e.