Minkä hintaset verhot roikkuvat olohuoneesi ikkunassa?
Kommentit (97)
Joku köyhäkaula alapeukuttaa Vallilan ja Marimekon verhot
Ikean kankaasta itse ommellut, oisko n. 50 e.
50 vuotta sitten äiti ostanut kankaat ja ommellut uuteen taloon. 30 vuotta olleet kaapissa ja kesällä otin ja pesi ja silitin. Hyvä laatu kestää. Hinnasta ei ole tietoa. Varmaan suomalaista tekoa.
Vallilan verhoja meilläkin, satasen muistaakseni maksoivat. Meillä on iso olohuone, siinä on neljä ikkunaa, ja vielä olohuoneen yhteydessä olevassa avokeittiössäkin on samat verhot.
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 18:29"]Joku köyhäkaula alapeukuttaa Vallilan ja Marimekon verhot
[/quote]
Tuntuu alapeukuttelevan kaikkia yli 10 € maksavia. :D
Ikea alvine spets -verhot, 9.99 e/pari
http://www.ikea.com/fi/fi/catalog/products/20112011/
Sopii yllättävän hyvin tällaiseen 1800-luvun lopun taloon.
Mä en edes uskolla muistella paljon noi maksoi. Ikkunakorkeutta n.6m ja verhot ovat sähköisellä kiskolla, joten ovat räätälityötä. 6kpl verhoja, hinta tais olla joku 300€/kipale eli ~1200€. Tähän vielä sähkökiskot päälle niin kyllä vähän hikikarpaloita oli otsalla kun piti valita sellaiset verhot, ettei heti kaduta valinta.
€ 3800,-(8 kpl laskosverhoja ja 3 kpl pellava sivuverhoja)Ovat kyllä toimineet jo yli 10v...ja työskentelen sisustusalalla.Jotkut satsaa matkusteluun,toiset autoon..minä laitan kotia.
En muista. Yksiväriset Hemtexistä, olisiko voinut olla reilu 20e/kpl ja niitä on kaksi eli olisiko sitten päälle 40e. Voi kyllä hyvinkin olla, että on ollut joku puoleenhintaan tarjous, sillä olen pihi ja 40e tuntuu paljolta laittaa yhdellä kertaa verhoihin. Epäilyttää hiukan, että olenko muka raskinut ostaa täydellä hinnalla.
70-luvun marimekkoa, kodin peruja..kaikissa muissakin huoneissa niitä ja vanhaa Tampellaa. Hienokuntoisia vaikka vanhoja, aika tyyriitäkin mitä olen joskus nähnyt myynnissä, kuoseja ei enää edes valmisteta, ei siis sitä kamalaa unikkoa!
Parikymmentä tonnia ne maksoi. Perhanan kalliita noi tiikerinnahat nykyään!
Kuuden metrin mitalta kolmen metrin korkeuteen sälekaihtimia. Noita maisemaikkunoita ei millään räteillä verhota ja kaihtimetkin ovat yleensä auki. Hintaa en enää muista, mutta mittatilaustyö ei ole halpaa.
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 16:04"]Minula 162 euron
[/quote]
Ei aavistustakaan, suunnitelijan valitsemat ja ompelijalla teetetyt
1 euron. Uffista.