Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Colose ihonhoitosarja? Parabeenit ja mineraaliöljyt?

Vierailija
12.04.2015 |

Sain kutsun colose kutsuille ja nopealla googlettamisella nousi parabeenit ja mineraaliöljyt keskusteluiden/kokemuksien pääaiheiksi. Onko kokemuksia tästä sarjasta? Ja miten erotan nuo parabeenit ja mineraaliöljyt inci listalta? Onko ne aina pahasta?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiedä, mutta käyttäessäni colose tuotteita on ihoni ollut paremmassa kunnossa kuin muilla aineilla. valitettavasti myyjäni lopetti

Vierailija
2/3 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen ihosi on? Mitä itse sieltä suosittelet?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Couperosa iho on 

Mulla oli käytössä päivävoiteena Hydoroactive, yövoiteena joku Q10 en muista tarkemmin. Lisäksi Liposomigeeli ja satunnaisesti naamioita.

Naamioita käytin itse aika vähän, koska ystäväni joka toimi edustajana teki minulle kasvohoidot.

Puhdistusemulsio ja kasvovesi.

Värivoiteena minulla oli joku kevyt aurinkosuojavoide (muistaakseni kerroin oli15) ei siis varsinainen värivoide, koska siitä löytyi oikea värisävy. Nimeä en muista.

Aivan huipputuote oli "kitti" peitevoide tms joka peitti todella hyvin! Yhtä hyvää tuotetta en ole löytänyt mistään.

Käytin myös huulipunaa/kiilltoa, huulten- ja silmienrajauskyniä, irtopuuteria ja poskipunaa. Ainakin

Tykkäsin tosiaan tuotteista kovasti ja niitä käyttäessä ihoni oli hyvässä kunnossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kahdeksan