Minkä hintaset verhot roikkuvat olohuoneesi ikkunassa?
Kommentit (97)
Vallilan verhot, muistaakseni oli 50 euroa / verho ja olkkarissa on neljät. Joten yhteishinta 200 euroa.
Vallilan jotka ostin alennuksesta, muistaakseni olivat 35e/kpl. En olisi muuten raaskinut :)
En muista. Nykyiseen taloon muuttaessa melkein 20 vuotta sitten meillä oli vain yhdet yksiön verhot, joten jouduin ostamaan aika monta paalia verhokangasta, lainasin ompelukoneen ja räätälöin verhot kaikkiin ikkunoihin. Samat verhot on sitten palvelleet koko tämän ajan, vain valoverhot olen vaihtanut tässä välillä kun hapertuivat riekaleiksi.
Villa Stockmannin silkkiverhot, n. 130e/kpl. Yhteensä verhoja on 4 kappaletta ikkunoissa.
Vallilan 2 kpl noin 60e. Kankaana ostettu ja itse ommeltu.
Noin 300 euroa. Kangas ostettu,en muista enää meteriaalia, itse ommeltu
Miksi kaikilla on Vallilaa? Sanokaa nyt vielä, että sitä kamalaa Kelohonkaa violettina.
24 metriä, joku 60-80€/m (kahta eri), ompelu ja asennus.
Mulla on ihan helvetisti verhoja. Osa halpoja, osa kalliimpia. Kun vaan joskus jaksais aina vaihtaa... :(
Kolme pitkääverhoa purjerenkailla, n. 210€ . kangaskaupasta ostetut ja siellä mittojen mukaan ommellut
Vallilan satiiniraidalliset, yksi verho maksoi 80 € niin ostin kaksi kahvinruskeaa ja kaksi valkoista, kauniit. En vaihtele verhoja vuodenaikojen mukaan, niin tehtiin 70-luvulla. Sisustaminen ei enää kiinnosta kun sain kodin ilmeen rauhalliseksi, hyvä tunnelma.
Vallilan 2 talon julkisivukuvitteista verhoa, jotka sain K-Raudan alesta -50% Värinä harmaa ja viininpunainen.
Kiva, että kysyit juuri olkkarin verhoista, muualla onkín sitten kirppisrättejä :D ja Ikeaa. Nuo oli pakko saada.
Meillä on kaksi isoa ikkunaa olkkarissa ja niissä tällä hetkellä JOtexin aleverhot maksoivat 14,90 pari eli alta kolmenkympin yhteensä. Valkoista pellavannäköistä läpikuultavaa materiaalia.
Syksyllä oli Marimekon ruskeat Unikko-verhot. Kankaan ostin 10 vuotta sitten ystävämyynnistä ja maksoin muistaakseni 15 euroa metri tms. eli 150 euroa noin ostohinta. Kaupan ovh-hinnalla verhojen hinta olis nyt noin 370 euroa.
Verhokangasta hankkiessa yleensä pitäydyn alle 20 euroa/metri kankaissa. Olkkariin koitan etsiä vielä halvempia vaihtoehtoja ihan siitä syystä että verhoihin menee 10 metriä kangasta.
100 euroa.
Kävi käsittämätön tuuri, olin ihaillut tuota kangasta puoli vuotta aiemmin mutten raaskinut ostaa kun metrihinta oli 39 euroa/metriltä. Olisi tullut verhojen hinnaksi noin 350 euroa silloin, silloinkin itse ommellen.
Anopin vintiltään kaivamat ohuet luonnonväriset verhot. Vanhat, ihmeen kauniit, ilmaiset. Toki ne joskus jollekin ovat jotain maksaneet mutta tarina ei kerro kenelle ja mitä. Tai se oli oikeastaan kangaspakka josta ompelin.