Miten on mahdollista, että olen nelikymppisenä kauniimpi kuin ikinä aiemmin?
Selailin vanhoja kuvia ja niissä kasvoni olivat pallonmuotoiset ja silmät pienet tihrut korkeiden poskipäiden takia, kroppa oli laiha ja lihakseton luikku.
Nykyään näytän hyvältä ilman meikkiäkin, silmät näyttävät suuremmilta ja kroppa on naisellisen treenattu.
Kommentit (106)
Vierailija kirjoitti:
Tarkottaa että ollu aika huonossa jamassa ennen,lihava yms.
Mulla on niin, että nuorempana olin pyöreämpi, nyt 39v iässä vartalo on vähän kiinteämpi ja kasvot vähän kapeammat, mutta miinuspuolena laihtumisesta tuli hamsteripussit poskiin ja kamala löysä leuanalusnahka.
Mä olin tosi nätti nuorena näin jälkikäteen ajateltuna. Sain huomiota ja kehuja, iskuyrityksiä jne. Mutta.. erittäin huono itsetunto, jopa itseviha, vääristynyt kehon kuva ja oma tyyli ihan haussa. kaikki tuo vaikutti ihmissuhteisiin ja omaan hyvinvointiini haitallisesti.
Nyt 39v ja kroppa on todella hyvä, sopivasti treenattu, vaikka olen jo äitikin. Tietenkin ryppyjä on tullut ja ne ärsyttää tai harmittaa. Olen hoikka että kasvot ovat jotenkin terävämmät myös kuin nuorena. Kaikesta huolimatta koen olevani kaunis nykyään ja tämä varmasti näkyy ulospäin, samoin oma tyyli löytynyt ja se miten itsensä kantaa. Ihailijoita miehissä riittää ikäryhmistä 20-60 ja paperit kysytään kun ostan vaikka viiniä. En valita, rehellisyyden nimissä harkitsen kuitenkin botoxin ottamista.
Vaikutat älykkäältä ja kypsältä aikuiselta naiselta. Kanssasi kehittyisi varmasti vahva ja syväluotaava monialainen dialogi.
Miksei se voisi olla mahdollista? Miksi nelikymppisenä pitäisi näyttää mielestäsi rumalta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos 40+ mies tulisi tänne kehumaan ulkonäköään niin mammat aloittaisi solvausten myrskyn.
Tässä ketjussa solvauksen ovat hoitaneet nimenomaan miehet. Joka päivä.
Eikö oma lääke maistu?
Mä olin nuorena ruma, itsetunnoton plösö. Rupesin treenaamaan, menin terapiaan ja pistin elämäntapani ja kauneusrutiinini uusiksi. Rupesin saamaan kehuja kauneudestani kolmevitosena. On mahtavaa olla tyytyväinen ulkonäköönsä.
Minä tapasin erään hyvin kauan tuntemani naisen tässä pari vuotta sitten hyvin pitkästä aikaa.
Hän on aina ollut ihan miellyttävän näköinen, mutta nyt yllätyin miten hän on kaunistunut ulkonäöltään.
Aloin miettiä miksi, ja huomasin että hän on paljon rennompi ja vapautuneempi, ei enää huolestuneita ilmeitä ja stressiä. Kasvojen ilme rauhallinen ja rento.
Liekö syynä se että olivat myyneet vanhan talonsa pois josta oli paljon harmia ja kuluja, ja muuttaneet kerrostaloasuntoon. Ostaneet kolmion kahdestaan miehensä kanssa kun lapset jo omillaan.
Sama työpaikka kuin ennenkin, se ei ole muuttunut, ilmeisesti elämä vain henkisesti helpottunut ja pystynyt laskemaan olkapäitä ja alkaa nauttia elämästä. Kyllä se näkyy.
Sanoin sen muuten hänen äidilleen, en uskaltanut hänelle itselleen väärinymmärryksen pelossa. Olisi voinut ajatella että pidin häntä rumana ennen mitä hän ei todellakaan koskaan ole ollut. Ehkä äitinsä sitten kertoo, toivottavasti ymmärtää oikein.
Ikänäkö. Se mukavasti blurraa näköhavainnot.
T: nainen, 50 v.
Vierailija kirjoitti:
Ikänäkö. Se mukavasti blurraa näköhavainnot.
T: nainen, 50 v.
Ei ole ikänäköä. Ja eikö tuo sama efekti toimisi myös niissä vanhemmissa kuvissa? Blurraisi niistäkin virheet ja näyttäisin kauniimmalta.
Ap
Täytän pian 43 vuotta ja olen mielestäni paremman näköinen kuin vaikkapa 17 vuotiaana. Vaikka olen suunnilleen samoissa mitoissa, olin silloin jotenkin todella turvonnut kasvoista. Miesten (jopa sen ikäisten, jotka voisivat olla lapsiani) huomiota riittää yhä. Prisman käytävällä voin näyttää kylähullulta, ilman meikkiä ja pipo päässä, mutta kun vähän jaksan panostaa, niin näytän hyvälle. Loppujen lopuksi ihan sama mitä mieltä muut on jos itse olen sinut itseni kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Täytän pian 43 vuotta ja olen mielestäni paremman näköinen kuin vaikkapa 17 vuotiaana. Vaikka olen suunnilleen samoissa mitoissa, olin silloin jotenkin todella turvonnut kasvoista. Miesten (jopa sen ikäisten, jotka voisivat olla lapsiani) huomiota riittää yhä. Prisman käytävällä voin näyttää kylähullulta, ilman meikkiä ja pipo päässä, mutta kun vähän jaksan panostaa, niin näytän hyvälle. Loppujen lopuksi ihan sama mitä mieltä muut on jos itse olen sinut itseni kanssa.
Joo. Kasvot näyttivät jotenkin todella turvonneilta. Ei kaunista pieniä silmiä ja jo muutenkin pyöreitä kasvoja.
Ap
Miehet haluavat nuoren naisen, mutta monella alle 40-vuotiaalla on lapsia, ne tulevat kaupan päälle, jos lapset ovat pieniä niin ne on monta vuotta mukana.
Vierailija kirjoitti:
Miehet haluavat nuoren naisen, mutta monella alle 40-vuotiaalla on lapsia, ne tulevat kaupan päälle, jos lapset ovat pieniä niin ne on monta vuotta mukana.
Ja tämä liittyy aiheeseen millä tavalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, siten että jos haluaa vain naisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä osa arvostelee 40-vuotiaan naisen ulkonäköä ja osa haluaa vain nuoren naisen, ei 40-vuotiasta. Mutta alle 40-vuotiaalle tulee yleensä lapset kaupan päälle, että siten liittyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, siten että jos haluaa vain naisen.
Miksi joka ikiseen aiheeseen pitää sotkea miehet? Tässä ei ole kyselty miesten mieltymyksiä, ei etsitty eikä edes ajateltu miehiä.
Ap
Tarkottaa että ollu aika huonossa jamassa ennen,lihava yms.