Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten on mahdollista, että olen nelikymppisenä kauniimpi kuin ikinä aiemmin?

Vierailija
04.12.2021 |

Selailin vanhoja kuvia ja niissä kasvoni olivat pallonmuotoiset ja silmät pienet tihrut korkeiden poskipäiden takia, kroppa oli laiha ja lihakseton luikku.

Nykyään näytän hyvältä ilman meikkiäkin, silmät näyttävät suuremmilta ja kroppa on naisellisen treenattu.

Kommentit (106)

Vierailija
1/106 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se olekaan mahdollista.

Vierailija
2/106 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon. Milffi-ikä on naisen parasta aikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/106 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni lähes kaikki ihmiset ovat parhaimmillaan noin nelikymppisinä.

Vierailija
4/106 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sama. Kasvot oli nuorempana pyöreät, vaikka paino alipainon puolella. Iän myötä kasvojen rasva häviää. joillekin se tekee kasvoista kolhon näköiset ja joillain kasvot vasta tulee esille.

Vierailija
5/106 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkösi on iän myötä huonontunut.

Vierailija
6/106 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä myös. Olen paremmassa fyysisessä kunnossa kuin ikinä ja itsetuntoni parempi, joka näkyy naamassa ja olemuksessa yleensäkin.

Vierailija
7/106 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni lähes kaikki ihmiset ovat parhaimmillaan noin nelikymppisinä.

Ei todellakaan ole. Yleensä sellaiset, jotka on olleet nuorempina todella kauniita, menettävät kauneuttaan ajan myötä. Itse olin teininä suorastaan ruma ja siitä lähtien tilanne on pikku hiljaa mennyt parempaan suuntaan.

Ap

Vierailija
8/106 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten itsensä mielestä kaikki on mahdollista, kun puhutaan omasta ulkonäöstä. 

Vierailija
9/106 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joitakin meitä ikääntyminen kohtelee hyvin :) Voisiko yksi syy olla myös parantunut itsetunto ja se, ettei koe tarvetta etänä verrata itseään muihin. Olemme löytäneet itsemme ja asiat, kuten hyvät elämäntavat, joita vaalimme elämässänne jo ihan yleisen hyvinvoinnin vuoksi. Yli kolmekymppisenä usein alkaa elämäntavat näkymään ja osa meistä on osannut kyseenalaistaa nuorena olleet elämäntapamme, jolloin neljä-viisikymppisenä koemme olevamme paremmassa kunnossa ja paremman näköisiä kuin nuorena. Näin olen itse asian miettinyt.

Vierailija
10/106 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se on hyvinkin mahdollista.

Et siis ole ollut varsinainen missi nuoruudessasi (silloin se ei olisi mahdollista).

Mutta hieno juttu ja nauti elämästäsi.

Vierailija
11/106 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alat menettää näkökykysi tai sitten itsentuntosi on noussut ja olet iän myötä sinut itsesi kanssa. Ei millään pahalla, mutta naiset yleisesti ottaen on jo 30veenä rupsahtaneita, ihan kuten miehetkin alkaa rapistua.

Vierailija
12/106 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se aina niin mene, että kauniit vaan rumenee iän myötä.

Vierailija
13/106 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinusta on kadonnut lapsenpyöreys. Se tekee sievemmäksi. Niin minullekin kävi.

N43.

Vierailija
14/106 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten mielestä se pyöreäposkinen nuori nainen on joka tapauksessa kauniimpi, vaikka naisten mielestä ei olisi.

Tää on kyl suunnattoman ihmeellistä.

Vierailija
15/106 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on se itsevarmuus

Vierailija
16/106 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N43.

Jo on itsepetokset tulilla, se lapsenpyöreys lähtee jo viimestään 30v iässä, monilla jo 25v iässä. En väitä etteikö monet 40v naiset vielä olisi viehättäviä, monet ovat, mutta koskee vain itsestään huolta pitäneitä naisia ja hyvät geenit omaavia. Huom. ei koske ihmisiä joilla on ylipainoa, tupakoivat, ryyppäävät, nukkuvat huonosti, eivät harrasta mitään liikuntaa jne, koska ne elämäntavat vaikuttavat suuresti.

Vierailija
17/106 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesten mielestä se pyöreäposkinen nuori nainen on joka tapauksessa kauniimpi, vaikka naisten mielestä ei olisi.

Tää on kyl suunnattoman ihmeellistä.

Onhan se naisen näkökulmasta ihmeellistä. Ällöttää kun miehet tiiraa ja kuolaa nuoria naisia ja sellaisia teinin pyöreitä. Ei sille vaan mitään voi.

Vierailija
18/106 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauti. Tiedän tunteen. Itse elin parhaita vuosiani 35-44 -vuotiaana, ja tunsin silloin myös näyttäväni paremmalta kuin koskaan. En halua kertoa miltä tuntuu näin 55-vuotiaana.

Vierailija
19/106 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N43.

Jo on itsepetokset tulilla, se lapsenpyöreys lähtee jo viimestään 30v iässä, monilla jo 25v iässä. En väitä etteikö monet 40v naiset vielä olisi viehättäviä, monet ovat, mutta koskee vain itsestään huolta pitäneitä naisia ja hyvät geenit omaavia. Huom. ei koske ihmisiä joilla on ylipainoa, tupakoivat, ryyppäävät, nukkuvat huonosti, eivät harrasta mitään liikuntaa jne, koska ne elämäntavat vaikuttavat suuresti.

Kyllä ne surkeat elämäntavat pilaa ulkonäköä jo nuorena.

Vierailija
20/106 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panisin jos peppukin kuosissa.