Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haiskahtaako yhtään palaneelta jos samalla ihmiselle on toistuvasti yhden päivän maanantai poisso-oloja töissä?

Vierailija
25.03.2024 |

Alkoholi syynä? Meneeköhän kauan pomolle läpi?

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haiskahda, koska tapanani ei ole tonkia toisten asioita :).

Vierailija
2/41 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ay:n liikkeen takuuvarma lakkoilija?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se alkoholi periaatteessa ihan pätevä syy olla pois? Kyseessä on kuitenkin sairaus ja mielenterveysongelma. Parempihan se niin on, kun tulisi kännissä töihin.

Vierailija
4/41 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haiskahda. Voi käydä vaikka dialyysissa maanantaisin.

Vierailija
5/41 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholista johtuvien rokulipäivien takia tuollaista ajetaan työehtosopimuksiin, mutta kaikki muut syyt joutua olemaan yksi päivä poissa on unohdettu. Ei toimi.

Vierailija
6/41 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, mutta se haiskahtaa Porvoolta, ettei osaa edes kirjoittaa sanaa poissaolo. 

Vierailija
7/41 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syynsä  kelläkin.

Vierailija
8/41 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoppo! Olisi edes rehellinen ja olisi omilla rahoillaan sitä

Vierailija
9/41 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittuako se sulle kuuluu, koska mä käytän liukumavapaani?

Vierailija
10/41 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan oikein, että motivaatisaikutus tullaan kitkemään pois. Samalla sitten työnantajan palkanmaksukyky rehellisille ja hyville työntekijöille paranee.

Vierailija
11/41 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n kaltaiset ihmiset ovat yksi keskeinen syy sille, miksi olen vapaaehtoisesti työtön. 

Vierailija
12/41 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

voithan säkin ottaa maanantain vapaaks joskus? niin ei harmita

Vierailija
13/41 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kun kohta tuota ei enää voi tehdä kuin omaan piikkiin. Siinäpähän krapuloivat.

Vierailija
14/41 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli edellisessä työssä jokunen näitä. Työ oli äärimmäisen kuormittavaa, huonoa johtamista ja työmäärä yhdellä henkilöllä aivan kamala. Perjantaisin työpäivä päättyi usein siihen että flunssa iski ja viikonlopun käytin lepäämiseen mutta joskus oli maanantaina vielä niin puolikuntoinen että olin saikulla. Varhaisen tuen rajat paukkui ja kerroin rehellisesti tilanteesta. Tuli pahoittelut johdolta (toimitusjohtaja, olin itsekkin joryssä), mutta ei muutosta työmäärään. Irtisanouduin, sairaslomia viimeisen vuoden aikana 0. Ja mitä LinkedInistä olen nähnyt niin toimari on saanut potkut ja vanha tiimi vaihtanut firmaa kun mikään ei muuttunut.

Vierailija
15/41 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö se alkoholi periaatteessa ihan pätevä syy olla pois? Kyseessä on kuitenkin sairaus ja mielenterveysongelma. Parempihan se niin on, kun tulisi kännissä töihin.

Eli hoitoon ja täysraittius päälle. Vai onko kuitenkin oikeus jatkaa myrkkyjen käyttöä?

Vierailija
16/41 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä lähtien kohmelo on haissut palaneelta? Wanhoina hyvwinä aikoina se haisi ihan rehellisesti vanhalle viinalle. 

Vierailija
17/41 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä kun kohta tuota ei enää voi tehdä kuin omaan piikkiin. Siinäpähän krapuloivat.

Hyvä kun ilmoittauduita vapaaehtoiseksi tekemään minun työni yhden päivän sijaan kahdelta päivältä ilman erillistä korvausta. Minähän olen vähintään kaksi päivää rokulilla, jos ensimmäisestä ei palkkaakaan saa. 

Vierailija
18/41 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen aina maanantaina pois töistä koska teen nelipäiväistä työviikkoa. Onhan asiasta joku oman elämänsä sankari minulle itsellenikin huomautellut kun ei asiaa tietänyt. Pomon toiveesta olen maanantaina pois enkä perjantaina. Silloin toisella ylimääräinen vapaa ja moni lähtee aikaisemmin viikonlopun viettoon. Kai heillä niin kiire ryypylle. 

Vierailija
19/41 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin mä kännissäkin tulla sua hoitamaan, jos se on sun mielestä parempi vaihtoehto kuin maanantaivapaa. 

Vierailija
20/41 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesittekö että tutkimusten mukaan 40% poissaoloista ajoittuu perjantaihin ja maanantaihin...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi seitsemän