Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten on mahdollista, että olen nelikymppisenä kauniimpi kuin ikinä aiemmin?

Vierailija
04.12.2021 |

Selailin vanhoja kuvia ja niissä kasvoni olivat pallonmuotoiset ja silmät pienet tihrut korkeiden poskipäiden takia, kroppa oli laiha ja lihakseton luikku.

Nykyään näytän hyvältä ilman meikkiäkin, silmät näyttävät suuremmilta ja kroppa on naisellisen treenattu.

Kommentit (106)

Vierailija
61/106 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin kuusnelosena on itsetunto kohdallaan. Hiukset kunnossa ja iho hyvä. Paino alhaalla sopivasti. Pituutta riittää sopivasti. Vaatteet näyttää hyvältä päällä. Ryhti hyvä. On löytynyt jo aikoja sitten oma tyyli vaatteissa ja silmämeikissä. Ja mikä parasta: ei tarvitse miellyttää ketään! Voi tehdä mitä huvittaa. Ja miten huvittaa. Jotenkin käy sääliksi nuoria naisia; hius-, ripsi- ja kynsipidennykset joka mimmillä. Useimmilla eivät ollenkaan sovi kasvoihin tai tyyliin. Iho ja hiukset kuluvat. Kehopositiivisuus on hyvä vitsi. Ei tosin naurata yhtään. Lihavaksi voisi ehkä joitakuita mainita.

10 vuoden päästä sinäkin olet vanhainkodissa. Ketään ei kiinnosta miten nuorekkaaksi sinä olosi koet.

Vierailija
62/106 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://i.pinimg.com/originals/ae/f3/cb/aef3cb26b9498c0af8cdf9f0a6728d6…

10/10 on tämä.

Hoikka vyötärö, pyöreä perse, hyvät reidet.

Jos näyttää about tältä 40-50v, sitten uskon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/106 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Selailin vanhoja kuvia ja niissä kasvoni olivat pallonmuotoiset ja silmät pienet tihrut korkeiden poskipäiden takia, kroppa oli laiha ja lihakseton luikku.

Nykyään näytän hyvältä ilman meikkiäkin, silmät näyttävät suuremmilta ja kroppa on naisellisen treenattu."

A) koska olet treenattu ja nuorena olit pullukka

B) oikeasti et ole paremman näköinen nyt. Naisia kiinnostaa ne korkeat poskipäät, mutta vastakkaista sukupuolta vähemmän. Yleensä ne "lapsenpyöreät" nuoret naiset ovat juurikin hot, koska on persettä ja reittä enemmän suhteessa painoindeksiin.

-> kroppa oli laiha ja lihakseton luikku lukee tuossa.. Nykyään vyötärö suht samoissa lukemissa, mutta takapuolen ympärysmitta yli 5 cm isompi ja reisissäkin kokoa, koska lihasta on enemmän.

C) en ollut nuorempana ollenkaan hot

Ap

Vierailija
64/106 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen fyysisesti paremmassa kunnossa nyt 40++ ikäisenä, kuin olin 18-vuotiaana. Mutta ai että, miten nätti olin tuolloin nuorena. Just 18-vuotiaana. Kroppa oli hoikka, vaikkei erityisen timmi kun en siihen aikaan harrastanut säännöllisesti mitään urheilua, nuoruusajan harrastukset olivat vähän aikaisemmin jääneet. Mutta hiukset oli upeat, vaaleat, puoleen selkään ulottuvat, iho hyvä, jaksoin panostaa vaatteisiin ja muutenkin habitukseen. Silloin harmina olivat oikomishoitoa vaativat hampaat, jotka on sittemmin korjattu, ja vaikea likinäkö, joka ei piilaripäivinä haitannut (nyt Lasikin jäljeltä näkö priimaa). Niin, jotkut asiat oli silloin nuorena huonommin kuin nyt, mutta olin kyllä nätti. Sain paljon huomiota ja aina oli useampikin tyyppi seuraa tarjoamassa, silloisen poikakaverin harmiksi.

Kivaa, että itsensä voi tuntea nätiksi yli 4-kymppisenäkin :) Ei se ole meiltä muita pois. Ja onhan noita naisia, jotka todella paranevat vanhetessaan, parhaimpana esimerkkinä Helena Ahti-Hallberg, joka on nykyisin kuuma kuin kamiina näin heteronaisenkin silmissä!

Vierailija
65/106 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä sattuu. Tätini oli samanlainen tapaus. Parikymppisenä pullanaama pullukka, nelikymppisenä hänestä oli kehkeytynyt kaunotar.

Jos olis laihduttanut jo 20 veenä, olis ollut silloin jo kauniimpi, vielä kauniimpi kuin 40-kymppisenä. Eli tottahan toki ihminen kaunistuu, jos laihtuu, ei sillä ole mitään iän kanssa tekemistä.

Vierailija
66/106 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla tuo, että pidän itseäni nykyään kauniimpana kuin nuorena, johtuu varmasti ihan siitä että itsetunto on parempi. n38

En nyt vertaile sitä, että minkälaiseksi ulkonäköni tuolloin koin vaan ihan vaan kuvien perusteella tarkasteltuna.

Ap

Vierailija
67/106 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesten mielestä se pyöreäposkinen nuori nainen on joka tapauksessa kauniimpi, vaikka naisten mielestä ei olisi.

Tää on kyl suunnattoman ihmeellistä.

Onhan se naisen näkökulmasta ihmeellistä. Ällöttää kun miehet tiiraa ja kuolaa nuoria naisia ja sellaisia teinin pyöreitä. Ei sille vaan mitään voi.

Joo, mutta eihän sillekään mitään voi, ettei kaljuuntunut mies viehätä naisia. Te naiset ette näe miesten mielellä, joten vaikka te ja kaverinne pitäisitte itseänne upean näköisenä, niin miehen todellisuus on erilainen. Vai jos saisit valita, että otatko 25v miehen vai 40v miehen, niin väitätkö ottavasi mieluummin sen 40v miehen? Ihan sama asia. Se ei tee 40v naisestä epäviehättävää, vain epäviehättävämmän verrattuna 20 v ikäiseen itseensä.

Hoi, todellakin ottaisin mieluummin 40 vuotiaan kuin nuoremman. Sellaisella on jo järkeä päässä ja huumori kohdillaan. Ja tuon ikäisistä näkyy tietysti ketä ovat charmantteja ja ketkä rupuja.

Vierailija
68/106 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Selailin vanhoja kuvia ja niissä kasvoni olivat pallonmuotoiset ja silmät pienet tihrut korkeiden poskipäiden takia, kroppa oli laiha ja lihakseton luikku.

Nykyään näytän hyvältä ilman meikkiäkin, silmät näyttävät suuremmilta ja kroppa on naisellisen treenattu."

B) oikeasti et ole paremman näköinen nyt. Naisia kiinnostaa ne korkeat poskipäät, mutta vastakkaista sukupuolta vähemmän. Yleensä ne "lapsenpyöreät" nuoret naiset ovat juurikin hot, koska on persettä ja reittä enemmän suhteessa painoindeksiin.

-> kroppa oli laiha ja lihakseton luikku lukee tuossa.. Nykyään vyötärö suht samoissa lukemissa, mutta takapuolen ympärysmitta yli 5 cm isompi ja reisissäkin kokoa, koska lihasta on enemmän.

Ap

No sitten vastaus on tuo A.

Treeni parantaa ulkonäköä.

Haluaisin silti nähdä kroppakuvat nyt vs nuorena ennen kuin lyön vastaukseni lukkoon.

Vierailija
69/106 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylis kaipaa teitä palstamiehet ja -jonnet.

He pitävät teitä lahjakkaina, mahdollisesti älykkäinä. 

Vierailija
70/106 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan se olla noinkin, mutta oikeasti luulen että monet eivät vanhenmiten vaan enää jaksa olla niin kriittisiä ulkonäöstään, elämässä on tärkeämpiäkin asioita kuin pinnalllsuus. Itse olen 33vee ja tavallaan akjattelen samalla lailla että nyt olen hehkeämpi mutta oikeasti ehkä vaan en ole enää niin itsekriittinen. :D

Vierailija
71/106 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No sitten vastaus on tuo A.

Treeni parantaa ulkonäköä.

Haluaisin silti nähdä kroppakuvat nyt vs nuorena ennen kuin lyön vastaukseni lukkoon.

Vartalo nuorempana I, ei rintoja eikä takapuolta, jalat kuin lyijykynät.

Vartalo nyt X, vyötärö-lantio-suhde 0,7

Ap

Vierailija
72/106 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin kuusnelosena on itsetunto kohdallaan. Hiukset kunnossa ja iho hyvä. Paino alhaalla sopivasti. Pituutta riittää sopivasti. Vaatteet näyttää hyvältä päällä. Ryhti hyvä. On löytynyt jo aikoja sitten oma tyyli vaatteissa ja silmämeikissä. Ja mikä parasta: ei tarvitse miellyttää ketään! Voi tehdä mitä huvittaa. Ja miten huvittaa. Jotenkin käy sääliksi nuoria naisia; hius-, ripsi- ja kynsipidennykset joka mimmillä. Useimmilla eivät ollenkaan sovi kasvoihin tai tyyliin. Iho ja hiukset kuluvat. Kehopositiivisuus on hyvä vitsi. Ei tosin naurata yhtään. Lihavaksi voisi ehkä joitakuita mainita.

10 vuoden päästä sinäkin olet vanhainkodissa. Ketään ei kiinnosta miten nuorekkaaksi sinä olosi koet.

Ans kattoo nyt. Mulla on ihan muut suunnitelmat. Aion olla omassa metsässä, omalla mökillä ja omassa kaupunkikodissa ylimmässä kerroksessa. Vaihdellen paikkaa välillä. Kodinhoitajan tai terveydenhoidon palveluita voi ostaa. Sairaudelle ei voi mitään, jos huono munkki käy. Yksityinen hoito auttaa minkä voi. Kunnallinenkin mulle käy.

Vierailija
73/106 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 38, mutta näytän tosi nuorelta. Hullua mutta totta, että odotan sitä että alan saada ulkonäkööni iän tuomaa uskottavuutta enkä näyttäisi näin tyttöseltä. Viihdyn kehossani varmaan parhaiten viiskymppisenä, kun alan vihdoin näyttää kypsältä naiselta.

Ootteko muuten nähneet Rakkautta ennen aamua -elokuvia? Minusta Ethan Hawke ja Julie Delpy ovat niin paljon viehättävämpiä ulkonäöltään nelikymppisinä versioina kuin parikymppisinä. Tiettyyn pisteeseen asti vanheneminen oikeasti pukee monia. Mutta makuasioitahan nämä.

Vierailija
74/106 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos 40+ mies tulisi tänne kehumaan ulkonäköään niin mammat aloittaisi solvausten myrskyn.

Vierailija
75/106 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on oikeasti asennejuttu, tämä ikääntyminen. Jos yrittää pitää kynsin hampain kiinni nuoruudesta tai nuorekkuudesta, toiseksi jää. Puhumattakaan seksikkyydestä. Sääliksi käy näitä mustissa pitsiminihameissa kulkevia neli- jopa viiskymppisiä. Näyttää tosi kummalliselta.

Vierailija
76/106 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs ihmettelemistä tuossa on?

T. M50

Vierailija
77/106 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet 45+ naisetkin näyttää paljon paremmalta kun 20 v meikkipellet tekoripsineen/kynsineen.

Vierailija
78/106 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos 40+ mies tulisi tänne kehumaan ulkonäköään niin mammat aloittaisi solvausten myrskyn.

Miehethän on komeimmillaan vasta joskus yli viisikymmentävuotiaina.

Vierailija
79/106 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä ketjussa solvauksen ovat hoitaneet nimenomaan miehet. Joka päivä.

Vierailija
80/106 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kun tuolla joku aiemmin kommentoi, että pyöreät kasvot on kauniimmat kuin kolhot, niin ei mun kasvojen muoto ole juurikaan muuttunut. Pyöreät ne on edelleen, mutta ei yhtä leveät.

Ap