Minkä näköinen ihminen vanhenee kauniisti?
Millainen miehen tai naisen tulee olla 20-vuotiaana, jotta hän on miellyttävän näköinen keski-iässä? Millaiset kasvonpiirteet säilyvät viehättävinä? Sirot?
Kommentit (38)
No... Mä olen jonkin verran yli nelikymppinen ja jatkuvasti luullaan vähintään 10 vuotta nuoremmaksi. Mulla suurin syy tähän taitaa valitettavasti (??) olla se, että en ole kai koskaan ollut mikään hymytyttö. Äitini kuvaili muutama vuosi sitten, että en ollut lapsenakaan mikään erityisen hymyilevä. Hämmästyin, koska kuvittelin olleeni ihan tavislapsi, mutta olinkin sitten kai tavallista totisempi. Niin että ei ole esim. silmäkulmissa hymyryppyjä nytkään.
Klassiset kasvonpiirteet ovat aina kauniit. Klassinen = ikuinen
Luusto on kaiken a ja o. Pehmytkudokset (iho, lihakset, ripsikarvat jne) heikkenevät ja muuttuvat ajan myötä. Luusto on se, mikä pysyy ja pitää muotonsa. Jos luusto on hyvä, säilyy kauniina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Brigitte Bardot, Catherine Deneuve, Catherine Zeta Jones, Salma Hayek, Halle Berry. Suomalaisista Satu Silvo.
Kaikilla näillä on kauneusleikkauksia. Ap varmaan tarkoitti luonnollista vanhenemista.
Leena Sarvi
Pirjo Nuotio, Anne Kukkohovi, Pippa Laukka, Paullina Laitinen. Kaikki 50+ ja upeita.
Misseistä ainakin Riitta Väisänen, Tiina Laine, Anna-Liisa Tilus..
Vierailija kirjoitti:
Eli korkea otsa, korkeat poskipäät, kapea suora nenä, symmetrset kasvot.
Vierailija kirjoitti:
Mikä obsessio naisilla on pysyä kauniina?
t. Mies
Noloa esittää miekkosta vauvapalstalla XDDDDDDD
T. NAINEN ::::::))))) X"""DDDDDDDD
Ja vastaus kysymykseen: minun näköiseni XD.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä obsessio naisilla on pysyä kauniina?
t. Mies
No kun muuten ei miehet kiinnostu.
Höpöhöpö. Mene Prismaan ja hämmästy. Todella komealla miehellä voi olla ruma vaimo. Ja kauniilla naisella ruma mies. Rakkaus ei katso ulkonäköä.
Se ei monelle tule mieleen, mutta hiukset. Ne on aika tärkeät siinä, kun luodaan ennakkokäsityksiä jonkun elinvoimaisuudesta, ja niillä saa paljon anteeksi muita ulkoisia piirteitä. Mitäpä väliä mun luustolla ja muulla on, kun on täysin varmaa, että vanhetessa tukkani tulee olemaan tyyliä Homer Simpson. Game over. Voin toki hankkia peruukin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli korkea otsa, korkeat poskipäät, kapea suora nenä, symmetrset kasvot.
Korkea otsa tekee kaljun näköiseksi. Otsatukasta taas tulee aina hevonen mieleen.
Pieni hyppyrinenä antaa nuorekkaan vaikutelman. Koukkunenä vanhentaa.
Koko ikänsä normaalipainossa pysyvä ja suhteellisen liikunnallinen ihminen.
Hyvä esimerkki on Tytti Tuppurainen.
Monen mielestä hän ei ole kasvoiltaan erityisen kaunis, mutta kuka tahansa voi katsoa vaikka hänen instagramiaan joka on täynnä naisellisen itsevarmaa kauneutta.
Sydämenmuotoiset ja timantinmuotoiset kasvot vanhenevat yleensä hyvin, sillä poskipäät ovat korkeat ja leuka siro. Pienikasvoisina he myös näyttävät ikäistään nuoremmilta. Tämä tietenkin jos pysyvät normaalipainossa, tuollaiset piirteet jäävät erityisen helposti rasvan alle jos lihovat.
Normaalipainossa pysyttelevä, jolla on korkeat poskipäät ja selkeä leukalinja. Rypyt eivät haittaa, mutta kasvojen valahtaminen, kaksoisleuka, kaulaheltta ja hamsterinposket vanhentavat. Hyvä luusto pitää kasvot kuosissaan pidempään.
Iloinen ja terve