Tuttava joka on rokotevastainen. Muilla tällaisia kokemuksia?
Hei!
En kerro kauheasti minkä ikäisestä ihmisestä on kyse, ja missä päin asutaan, mutta asumme siis samassa kaupungissa. Hän on vanhempi henkilö, jonka kanssa tutustuimme vuosia sitten.
Kun korona alkoi, hän oli rokotteen kannalla ja oli kovin halukas olemaan ensimmäisten joukossa saamaan rokotteen.
Yllättäen kuitenkin hän muuttui jostain syystä rokotevastaiseksi, ja luki mitä ihmeellisimpiä juttuja kuulema netistä, ja kuullut siitä kaikenlaista. Ja ne jutut meni laidasta laitaan, ja muutamat olivat jopa sairaita. Tämä on aika lievä, mutta kuulema esim. Tasan 3v rokotteen oton jälkeen kuulema kuolee, mutta minä en siis usko yhteenkään näistä.
No kuitenkin, minä olen siis saanut 2 rokotetta ja rokote passin, koska minä haluan käydä elokuvissa ja ravintoloissa, tai muutenkin ettei mahdollinen koronatartunta tule vakavana. Samaa mieltä on lapseni, ja hänelläkin on 2 rokotetta ja se passi.
Olen koittanut "peitellä" tätä tältä iäkkäältä meuhkaajalta, jottei alkaisi meuhkaamaan.
Tänään hän kuitenkin soitti, ja rupesi kaikenlaista tästä koronapiikistä jne meuhkaamaan, ja mun oli ns. "pakko" jo sanoa, että meillä on ainakin rokotukset ja se on jokaisen oma asia ottaako vai eikö. Kukaan ei ottaisi varmaan rokotetta, jota ei ois tarpeeksi hyvin muka tutkittu. :D
Mutta hän ei edes kuunnellut, kun koitin 3-4 kertaa sanoa, että mä en jaksa oikeesti sitä meuhkaamista jaksa kuunnella. Sitten vasta älysi lopettaa selittelyn ja puhelun, kun haistatin v-sanan kanssa hänelle, että mua ei kiinnosta oikeesti mitä hän ajattelee, tai mitä p##### netissä lukee. Se rokote on tutkittu, kukaan ei sitä huvikseen ota, ja on esimerkiksi terveyskeskukseen voi soittaa, sekä esittää kysymyksiä aiheesta, jos puheet rokotteesta epäilyttävät.
Pitkä teksti, anteeksi siitä. Kysymys otsikossa, ja haluaisin muilta vastauksia myös, millaisia kokemuksia on ja mitä ootte tehneet sellaisten tyyppien kanssa, kun muuten se älytön meuhkaaminen ei lopu.
Ootteko vaihtaneet puhelinnumeroa, ja pistäneet välit kokonaan poikki, vai mitä?
Kommentit (63)
Miksi rokottamaton joutuu teholle. Miksi kahdesti rokotettu joutuu teholle. Miksi kolmesti rokotettu joutuu teholle. Samasta syystä. Jonkun perussairauden Tai immuunijärjestelmän vajeen takia. Mut yks on varma. Rokottamaton ei saa rokote haittaa.
Oma äiti yli 80v. Uskonsisaret kieltäneet ottamasta rokotetta. Rokote muuttaa perimää ja siinä on tekninen laite
Ja jos tulee haittoja rokotteesta mitäs sit pitäis tehdä. Yli 20000 haitta jo ja yli4000 vakavaa jotka vaatii sairaalahoitoa. Niin kerroppa