Laitanko ihonväriset vai läpikuultavan mustat sukkahousut (kuvailen aloituksessa) mekon kanssa?
Mekko on väriltään kokomusta ja pitkähihainen. Mekon alushame/alusmekko ylettyy puoleen reiteen ja siinä on noin 20 cm pitkä halkio toisella puolella. Mekon päällikangas on vähän haitarimainen ja ylettyy säären puoleenväliin ja materiaali on läpikuultava. Kengät ovat mustat ja matalat.
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Riippuu mihin on menossa. Ja missä kunnossa jalat on (kuinka mustelmilla, suonikohjuilla tms). Myös muu värityksesi, hiusten ja korujen väri vaikuttaa, näyttääkö mustat sukkahousut mustan pitkähihaisen mekon kanssa liian vai sopivan mustalta.
Kohtuu hienoihin juhliin. Olen kalpea ka vaaleahiuksinen. Jalat on ihan hyvässsä kunnossa.
Riippuu ihosi väristä, ja siitä, mihin olet menossa. Hautajaisiin mustat (suomalaisessa kulttuurissa), oli ihosi väri mikä hyvänsä.
(Joissakin kulttuureissa suruasun väri on valkoinen.)
Vierailija kirjoitti:
Riippuu ihosi väristä, ja siitä, mihin olet menossa. Hautajaisiin mustat (suomalaisessa kulttuurissa), oli ihosi väri mikä hyvänsä.
(Joissakin kulttuureissa suruasun väri on valkoinen.)
Ei ole hautajaiset.
Täällä moni on sitä mieltä, että mustat, mutta mietin, että näyttääkö asu liian hautajaismaiselta jos on pitkähihainenkin?
Minä kyllä laittaisin ihonväriset jos on pitkä musta mekko, pitkät hihat ja mustat kengätkin. Olisi muuten minun makuuni aivan liian tunkkainen kokonaisuus.
Ääh no en minä nyt osaa päättää.
-Ap
Vierailija kirjoitti:
Täällä moni on sitä mieltä, että mustat, mutta mietin, että näyttääkö asu liian hautajaismaiselta jos on pitkähihainenkin?
Hiukset jos on pitkät, auki jättäminen auttaa, tai joku hautajaisiin sopimaton pinni tai solki. Ja koruilla on iso merkitys, jos hiukset ovat lyhyet, vähän isommat tai vähän enemmän kimallusta koruissa vie ajatukset nopeasti pois hautajaisista. Jopa pikkulaukun valinta kertoo juhlan luonteesta, kullan värinen metalliketju laukun hihnana ei ole hautajaisiin.
Meikillä myös vaikuttaa miltä näyttää, jos siis meikkaa ollenkaan.
ihonväriset ellet ole hautajaisiin menossa. Muuten on liian msutaa
Mustat. Ihon väriset ei ole ihon väriset kun keskieurooppalaisen ihon värin omaavilla tai ruskettuneilla. Ei kalpeilla suomalaisilla ja näytät sitten ihan hiton tyhmältä eri väri jalkoinesi.
Mun mielipide on, että laita ihonväriset. Mutta jos välttämättä haluat mustilla mennä, niin katso että ovat hyvinhyvin ohuet.
En oikein ymmärrä miten nykyään ainakin nuoremmat naiset yhdistävät usein tyyliin sata denieriset mustat paksut sukkikset kevyisiinkin leninkeihin. Tai toinen vaihtoehto että menevät paljain säärin. Ei ole tyylikästä.
Jos vain katsot peiliin ja päätät sen mukaan, kumpi näyttää sinusta paremmalta?
Olen kokeillu pelin edessä, mutta en silti osaa päättää. Kokeilin jopa niin, että vedin toiseen jalkaan toisen värisen ja toiseen toisen.
Ei ole ketään, kuka voisi nähdä ja sanoa mielipiteensä.
Ihanhan tuo on ittestäs kiinni. Makuasia ja molemmat käy varmasti mekon kanssa. Heitä kolikolla, jos et muuten osaa päättää.
Vierailija kirjoitti:
Mustat. Ihon väriset ei ole ihon väriset kun keskieurooppalaisen ihon värin omaavilla tai ruskettuneilla. Ei kalpeilla suomalaisilla ja näytät sitten ihan hiton tyhmältä eri väri jalkoinesi.
Ihon värisiä on myös tosi vaaleita sukkiksia.
Mustat vain hautajaisiin, muuten aina ihonväriset.
Riippuu mihin on menossa. Ja missä kunnossa jalat on (kuinka mustelmilla, suonikohjuilla tms). Myös muu värityksesi, hiusten ja korujen väri vaikuttaa, näyttääkö mustat sukkahousut mustan pitkähihaisen mekon kanssa liian vai sopivan mustalta.