Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

anoppi tulisilla hiilillä

Vierailija
13.09.2006 |

Miehen äitiä ärsyttää, kun ei tiedä minusta juuri mitään :)

Se paljastui muutama kuukausi sitten. Hän alkoi tivata mitä teen, aion tehdä, millainen perheeni on yms. sillävälin, kun ukkonsa oli poikansa kanssa saunassa.

Kun ei saanut itseään tyydyttäviä vastauksia alkoi suoraansanoen vittuilla.

Siihen hymyillen vastasin ettei asiani hänelle kuulu. Sitten ymmärsi lopettaa ja leikki normaalia loppuillan.

Minä liian herkkänä menin saunaan itkemään... onneksi kukaan ei tullut yllättäen.

En kertonut miehelleni jutusta vasta, kun olimme kotona. Hän olisi muuten alkanut keuhkoamaan äidilleen(joka sinänsä olisi ollut oikeutettua, mutta haluan itse hoitaa asiani ja haukkumiset)

Äitinsä ei tiedä etten käytä poikaansa rahallisesti hyväksi ja että poikansa asuu ilmaiseksi luonani ja minä hoidan kaikki omat laskuni ja yhteiset ja mies ostaa vain ruuat.

Huvittavaa kyllä, mutta minä opiskelen ja ukko hyväpalkkaisessa duunissa...

minä silti maksan kaikki. Ukkoni ei virallisesti asu kanssani etten menetä opintotukia.

Poika ja " anoppi" niin laskelmoivia mulkkuja, että taidan erota miehestä.. äitiinsä on tullut.

Silti en ole niin ilkeä, että paljastaisin urkkivalle akalle asioiden todellisen luonteen.

Hyväksikäyttäjä ja sitotumiskammoinen onkin hänen oma poikansa.

Yhteistä taivalta takana 5 vuotta ja yksi yhteinen lapsi

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
13.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap! Pärjäät varmasti paremmin tuollaista miestä! Voimia!

Vierailija
22/38 |
13.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia tosiaan tarvitsee, kun tuntuu miehen lähisuku olevan kieroutunutta.

Onneksi minulla kaksi sisarusta(aikuisia myös) ja ja rakastavat vanhemmat(mummu ja ukki lapsille).

Ero ei virallisesti ainakaan muuttaisi mitään.

Eroa olen miettinyt jo lähes vuoden lapsen takia yrittänyt sovitella ja ehdotella oikeata normaalia liittoa.

Sitten olisin taas yh ja lapset vielä eri isille.. noh ehkä kolmas mies toden sanoo.

Lapsiluku kylläkin on nyt täysi :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
13.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellanen, että puuttui kaikkeen ja erityisesti raha-asioihin. Silloin vielä opiskelin yliopistolla (jota exä ja anoppi ei hyväksyneet, koska siitä ei tienaa rahaa) ja sain siis vain opintotukea. Exä oli töissä, joten en saanut asumistukea. No, sit anoppi ehdotti, et tehkää vuokrasopimus, et saisin huijatuksi itselleni asumistuen. Niillä oli vaan raha mielessä ja raha teki ne onnellisiksi ja kuvittelivat, että nykypäivänä pääsee niihin rahoihin kiinni opiskelematta!!! Hullua sakkia! Vaikka tein alusta asti selväksi, et mä aion opiskella mahd. paljon, ni väittivät mun vaan elävän siivellä.

Vierailija
24/38 |
13.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten onkin sattunut noin, että kaksi lasta ja vahingossa vielä eri isät. Pian olet vielä kahden lapsen yh.

Miksi valtio maksaa elatusmaksun ensimmäisestä?

Mitä mahdat opiskella?

Maksaako tämä " uusin" miehesi elastusmaksua teidän lapsesta?

Vierailija
25/38 |
13.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo rahannussijoiksi sanon heitä. Huvittavaa on, että miehenikin on aikanaan opiskellut ja ollut tiukilla.

Niinhän se menee joidenkin kohdalla, että kun saat rahaa riittävästi haluatkin jo enemmän. Minulla hiukan erillainen elämänkatsomus

Vierailija
26/38 |
13.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin nykyinen aviomieheni on taasen täysin tumpelo rahan käytössä, palkka on kulutettu melkein ennen ku se on tilillä:) Mutta toki ymmärtää ongelmansa ja me ollaan järjestetty raha-asiamme niin, että se tyydyttää molempia. Pääasia on, että raha ei ole aviomieheni onnellisuuden perusta eikä tilinkoko ole yhtä kuin munan koko:)

Vierailija
27/38 |
13.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ensimmäisen lapseni isän kanssa ihan yhdessä kihloissa ja asuimme virallisesti yhdessä ;)

Hänen selkänsä vaurioitui ja hän ei voinut olla töissä enää rakennuksilla... masentui aj alkoi juomaan.

Ei maksa elatusta, kun ei kykene itseäänkään elättämään. Mukava mies olisi mutta viina vie.

Tapasin tämän uuden miekkosen kun esikoiseni oli vuoden vanha ja hän vaikutti todella ihanalta ja vastuuntuntoidselta.

Ei sitä heti yhteen itsekkään halunnut muuttaa.

Ennen raskautta suunnittelimme häitä,jotka järjestäisimme myöhemmin.

Puolessa välissä raskautta jhän imi häät pois suunnitelmista ja esitti " älykkään" suunnitelman rahan säästämiseksi.

Eli hän ei olisi kirjoilla luonani ja maksaisi elarit, jotka tulevat meille yhteiseen käyttöön.

En ensin tajunnut,että hän on tosissaan.

Viisi vuotta kulunut... näyttää olevan.

Ja naimisiin menee vasta kunnes minä saan riittävästi rahaa ja olen töissä

Vierailija
28/38 |
13.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa enää olla oikein innostunut häistä tai tulevasta yhteisestä kodista :)

Yksin pärjään, ihan heti en kyllä uutta suhdetta halua jos ikinä

ap

Vierailija
29/38 |
13.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ja naimisiin menee vasta kunnes minä saan riittävästi rahaa ja olen töissä

Vierailija
30/38 |
13.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ilmaista on hoitomaksut...

Ällöttää minuakin, anoppi ja poika samikset

Vierailija
31/38 |
13.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mennä enää. Olen sen hänellekkin sanonut. Hän taasen loukkaantuu, kun en halua sitten joskus... :D

Vierailija
32/38 |
13.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet 18v vanhemman miehen kanssa yhdessä. Ollu jo 5v. Monestikko oot anoppis kaa ollu tekemisissä. Ja toisaalta jos anopin kommentit ei miellytä sano vastaan, ei se ihminen siitä hajoo. On huomattu ;) Minua kiinnostas tietää minkä ikänen oot.

Ja jos elämä on noinki hankalaa anna sen äijän lipua pois elämästäs.

Vierailija
33/38 |
13.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa voi saada jopa vankeusrangaistuksen tuosta huijauksesta.

Vierailija
34/38 |
13.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset 6 ja 4- vuotiaat.

Olemme nähneet anoppia synttäreillä(lapsen, hänen, mieheni, appiukon), jouluna yms. ja sitten noin pari kertaa vuodessa viikonloppu yökyläilyä. Kesäisin jopa pidempään vaikka viikko.

He asuvat melko kaukana.

Lipumaan olen alkanut minä ja kohta eroaminen tuntuu ainoalta vaihtoehdolta

ap

Vierailija
35/38 |
13.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi en niin haluaisi toimia. Siksi olen eroamassa lapseni isästä. Siksi kirjoitan täällä

ap

Vierailija
36/38 |
13.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän vainoharhaiselta kuulostaa. Omia asioita tarvitsee salailla ja kaikki vaan kyttää ja käyttää hyväkseen...

Vierailija
37/38 |
13.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

HAhahahahahah,

menittepäs!

ap

Vierailija
38/38 |
13.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun olisikin potaskaa. Olen tyhmyyttäni ja kiltteyttäni jatkanut näin