Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

anoppi tulisilla hiilillä

Vierailija
13.09.2006 |

Miehen äitiä ärsyttää, kun ei tiedä minusta juuri mitään :)

Se paljastui muutama kuukausi sitten. Hän alkoi tivata mitä teen, aion tehdä, millainen perheeni on yms. sillävälin, kun ukkonsa oli poikansa kanssa saunassa.

Kun ei saanut itseään tyydyttäviä vastauksia alkoi suoraansanoen vittuilla.

Siihen hymyillen vastasin ettei asiani hänelle kuulu. Sitten ymmärsi lopettaa ja leikki normaalia loppuillan.

Minä liian herkkänä menin saunaan itkemään... onneksi kukaan ei tullut yllättäen.

En kertonut miehelleni jutusta vasta, kun olimme kotona. Hän olisi muuten alkanut keuhkoamaan äidilleen(joka sinänsä olisi ollut oikeutettua, mutta haluan itse hoitaa asiani ja haukkumiset)

Äitinsä ei tiedä etten käytä poikaansa rahallisesti hyväksi ja että poikansa asuu ilmaiseksi luonani ja minä hoidan kaikki omat laskuni ja yhteiset ja mies ostaa vain ruuat.

Huvittavaa kyllä, mutta minä opiskelen ja ukko hyväpalkkaisessa duunissa...

minä silti maksan kaikki. Ukkoni ei virallisesti asu kanssani etten menetä opintotukia.

Poika ja " anoppi" niin laskelmoivia mulkkuja, että taidan erota miehestä.. äitiinsä on tullut.

Silti en ole niin ilkeä, että paljastaisin urkkivalle akalle asioiden todellisen luonteen.

Hyväksikäyttäjä ja sitotumiskammoinen onkin hänen oma poikansa.

Yhteistä taivalta takana 5 vuotta ja yksi yhteinen lapsi

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
13.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat saaneesi perinnöksi huonon itsetunnon.

Saunaan itkemään, hellan lettas! Voi sua poloista opiskelijaa.

Ai joo milläs sä kaiken maksat? Opintotuella? Missäs lapsi on päivisin?

Vierailija
2/38 |
13.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka niin? Suojelen mieheni käytöstä vaikka on ilkeä minulle(rahallisesti) ja hänen ideaansa ollut tämä asuminen epävirallisesti, ettei menetä vaan rahaa.

Minä olen kokoajan halunnut muuttaa normaalisti yhteen ja mennä naimisiin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
13.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että olette olleet jo 5 vuotta yhdessä eikä anopilla ole oikeutta tietää kenen kanssa poikansa seurustelee, kuka hänen lapsenlapsensa äiti on? Siis miksi anoppi ei saisi tietää mitä teet tai aiot tehdä? Kai se on luonnollista että häntä kiinnostaa.

Vierailija
4/38 |
13.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella ilkeä ukko sulla. Katso peiliin!

Vierailija
5/38 |
13.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni päiväkodissä(on 4- vuotias) päivät.

Saan asumistukea sillä ja opintotuella maksan vuokran+ elatusmaksu(valtiolta) ja lapsilisä.

Kerroin suunnitelmistani anopille kyllä, mutta hän alkoi kysellä raha-asioita jotka ei hänelle kuulu ja moittia minua hyväksikäyttäjäksi, joka ei halua mennä töihin

Vierailija
6/38 |
13.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

mutta hän alkoi kysellä raha-asioita jotka ei hänelle kuulu ja moittia minua hyväksikäyttäjäksi, joka ei halua mennä töihin

Vierailija
7/38 |
13.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja mieheni on minua 18-vuotta vanhempi... eli ei mikään pikkupoika.

Vierailija
8/38 |
13.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...yms. + oman puhelimen, lääkärit...

Omat puhelimet, autonylläpidon hän maksaa itse. Hänellä ei ole lainaa(eihän hänellä ole edes asuntoa)

Vierailija
9/38 |
13.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisi vuotta olet sitä kestänyt, HIRVEÄÄ!

Vierailija
10/38 |
13.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertomaan, mutta jos kiinnostaa tietää niin voi kysyä :)

Voi olla, että olen yksinkertainen, mutta kohta varmasti sinkku.

Pääsen eroon noista rahannussijoista.

Vierailija
11/38 |
13.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta tuo siivellä eläminen. Jos teillä on lapsi, ei se tarkoita sitä, että sä voit vaan lepäillä ja ukon pitää kantaa ruokapöytään.

Vierailija
12/38 |
13.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaverillaan. On siis kamunsa luona kirjoilla ja oikeasti loisii täällä.

Saa palkaa yli 3000e käteen ja silti ostaa vain ruuat ja maksaa auton josta ei edes meille hyötyä ole

ap

Vierailija
13/38 |
13.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eikö omatunto soimaa sinua, kun asutte virallisesti erikseen mutta käytännössä yhdessä? Suosittelisin olemaan rehellinen, eli asumaan joko oikeasti erillään, tai virallisestikin yhdessä. Missä se mies muuten virallisesti asuu? Vanhempiensa luonako?

Vierailija
14/38 |
13.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelen sitä helkutin ammattia juuri...miten voin elää siivellä tuon perusteella mitä olen kertonut..lue ja kommentoi vasta sitten

ap

Vierailija
15/38 |
13.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muttei mikään ihme, vain rehellisyydellä ja avoimuudella voi saada luotettavan ja hyvän parisuhteen. Tollaiset salaisuudet on vaan omiaan tukemaan miehesi hyväksikäyttämistä. Kukaan ei tule häntä moittimaan siivellä elämisestä!! Noloa.

Vierailija
16/38 |
13.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei heti kehtaa kenellekkään kertoa, että annan näin tapahtua.

Ymmärrän kyllä missä mennään. Ei ole vaan tarpeeksi munaa heittää äijää mäkeen.

Kiltteys on melkein sama kun tyhmyys... Ero on se, että kiltti ymmärtää hyväksikäytön, mutta ei raaski tehdä asialle mitään

ap

Vierailija
17/38 |
13.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis saan valtiolta elatusavun ekaan lapseeni, joka on ex suhteestani.

Nykyinen mies maksaa sen normaalin minimin tästä lapsesta(vaikka yhteisiin asioihinhan ne menee, kun yhdessä asutaan oikeasti)

Vierailija
18/38 |
13.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta pidä huoli tasapuolisuudesta. Jos miehesi ostaa kaikki ruokaostoksenne, onhan sekin aikamoinen summa ja ihan huomioon otettava seikka. Mutta älä todella " opeta" miestäsi siihen, että sinä maksat. Jotkut miehet hurmaavat sillä, että sanovat kaikkien rahojen olevan yhteisiä. Siinä tipahtaa mukavasti pyllylleen, kun tajuaa sen tarkoittavan sitä, että mies voi käyttää niitä kaikkia. Tiedän perheen jossa vähän ansaitseva mies ottaa vaimonsa palkan pois tililtä palkkapäivänä. Tai jää sinne joku kymppi vaimollekin.

Aika tulehtuneelta vaikuttaa kyllä sinun oma ajatusmaailmasi: joko miehesi on tosi omituinen tai sitten sinun pitää tehdä vähän ajattelutyötä ja selvittää, mikä sinulle ja lapsillesi olisi parasta. Ehkä tässä voisi auttaa joku perheterapeutti?

Vierailija
19/38 |
13.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella outo perhe teillä. Rakastatko sitä miestä oikeasti, vai oletko läheisriippuvainen? Onko oma perheesi jotenkin erilainen, mitä sinä saat tästä suhteesta?

Vierailija
20/38 |
13.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida terapeutti auttaa.

Kun saimme ensimmäisen yhteisen lapsemme luulin, että siinä on tarpeeksi kauhea sitoutuminen jo valmiiksi joten miksi virallinen yhteenmuutto ja naimisiin meno olisi poissuljettu.

En siis vieläkään ymmärrä miksi anoppina ihmettelisit?

Olemme käyneet kylässä ja jutelleet normaalisti. Hän taasen ilkeilee minulle aina, kun jäämme kahden.

En ole kertonut kuika asumisen laita on sillä se on mielestäni meidän asia.

Hän tietää missä opiskelen, mutta enemmän häntä kiinnostaa se etten ole töissä. Hän luulee myös poikansa asuvan virallisesti täällä ja maksavan kaiken.

En sanonut hyväksikäyttö väitteisiin muutä, kun että sellaista en tee(siis hän sanoo että imen hänen poikansa hillot ja olen vain rahan takia yhdessä, olenhan niin nuorikin ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan neljä