poltin raskausaikanani
Lapsi on nyt kolme vuotias, kehitys on ollut normaali/ vähän edelläkin. Lapsella ei ole allergioita ja kipeänä ollut vain pari kertaa. ( nuha, flunssa) mutta pelkään, itken, syytän, haukun itseäni päivittäin. Tiedän että olen ansainnut tämän syyllisyyden tunteen, mutta tää ahdistus alkaa jo vaikuttaa elämiseen. En saa asiaa mielestäni ja sätin miten heikko paska oon ollut. Saa haukkua vapaasti, sen olen ansainnut. Vihaan itseäni. Enkä odota mitään tupakan puolustelijoita. Oli vaan pakko jonnekkin avautua.
Kommentit (26)
Hyvä että häpeät, mutta oksettaa kaltaistesi vastuuttomien ja itsehillintään kykenemätömien lisääntyminen.
En voi muutakuin odottaa. mä toivon ja rukoilen päivittäin että mun pienoinen on terve ja tulee olemaankin. Yhden lapsen olen jo menettänyt, eikä se johtunut tupakoinnista. Ap
Jotkut eivät osaa lopettaa sokerin syöntiä jotkut eivät pysty lopettamaan tupakointia. Elämä jatkuu, etkä voi tehdä asialle enää muutakuin toivoa että lapsellesi ei ilmene siitä myöhemmin ongelmia. Se että sätit itseäsi ei hyödytä ketään.
Oppimisvaikeudet.... Kiitos vaan äidilleni kun poltti raskausaikana!
tiettyjen ihmisten ei pitäisi saada lisääntyä.
Sitä juuri pelkään että myöhemmin ilmenee jotain lapsettomuutta, syöpää.. mä tuun niin syyllistämään itteäni loppuelämän. Miten ihminen voi olla niin heikko.
-ap