Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

poltin raskausaikanani

Vierailija
07.03.2015 |

Lapsi on nyt kolme vuotias, kehitys on ollut normaali/ vähän edelläkin. Lapsella ei ole allergioita ja kipeänä ollut vain pari kertaa. ( nuha, flunssa) mutta pelkään, itken, syytän, haukun itseäni päivittäin. Tiedän että olen ansainnut tämän syyllisyyden tunteen, mutta tää ahdistus alkaa jo vaikuttaa elämiseen. En saa asiaa mielestäni ja sätin miten heikko paska oon ollut. Saa haukkua vapaasti, sen olen ansainnut. Vihaan itseäni. Enkä odota mitään tupakan puolustelijoita. Oli vaan pakko jonnekkin avautua.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä juuri pelkään että myöhemmin ilmenee jotain lapsettomuutta, syöpää.. mä tuun niin syyllistämään itteäni loppuelämän. Miten ihminen voi olla niin heikko.
-ap

Vierailija
22/26 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että häpeät, mutta oksettaa kaltaistesi vastuuttomien ja itsehillintään kykenemätömien lisääntyminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi muutakuin odottaa. mä toivon ja rukoilen päivittäin että mun pienoinen on terve ja tulee olemaankin. Yhden lapsen olen jo menettänyt, eikä se johtunut tupakoinnista. Ap

Vierailija
24/26 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut eivät osaa lopettaa sokerin syöntiä jotkut eivät pysty lopettamaan tupakointia. Elämä jatkuu, etkä voi tehdä asialle enää muutakuin toivoa että lapsellesi ei ilmene siitä myöhemmin ongelmia. Se että sätit itseäsi ei hyödytä ketään.

Vierailija
25/26 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oppimisvaikeudet.... Kiitos vaan äidilleni kun poltti raskausaikana!

Vierailija
26/26 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiettyjen ihmisten ei pitäisi saada lisääntyä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi seitsemän