Käytkö peukuttamassa Vauvan keskusteluja eri koneilta?
Mä käyn yliopiston koneelta, yliopistoa lähellä olevan kaupunginkirjaston koneelta, oman asuinkaupunginosani kirjaston koneelta, omalta koneelta ja poikaystävän koneelta. Näin saan haluamalleni kirjoitukselle viisi ala- tai yläpeukkua.
Kommentit (32)
En käy. Mutta omia juttujani peukutan aina ja mies 29:n.
Ap, sinuna pitäisin täältä pitkän tauon. Kuulostaa huolestuttavalta!
En, enkä ymmärrä kuka viitsii vaivautua.
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 00:21"]
Ap, sinuna pitäisin täältä pitkän tauon. Kuulostaa huolestuttavalta!
[/quote]
Miksi, motivoi lenkkeilemään sekä yksinään että koiran kanssa. Sen jälkeen kun aloin kirjoittaa täällä, liikunnan määrä on moninkertaistunut, päivässä saattaa tulla 10 kilometriä. Joskus tosin menen pyörällä.
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 00:15"]
Mä käyn yliopiston koneelta, yliopistoa lähellä olevan kaupunginkirjaston koneelta, oman asuinkaupunginosani kirjaston koneelta, omalta koneelta ja poikaystävän koneelta. Näin saan haluamalleni kirjoitukselle viisi ala- tai yläpeukkua.
[/quote]Uskomatonta!
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 00:58"]
Säälittävyyden huippu saavutettu.
[/quote]
Ei suinkaan. Säälittävyyden huippu tulee yleensä silloin, kun huomauttaa huonolle provolle että sen huono provo on oikeasti huono ja sitten se käy laittamassa tuohon huomautukseen yhden alapeukutuksen. Siinä kohdassa saatan heltyä alapeukuttamaan omaa viestiäni, ettei se yksi miinus olisi niin kovin yksin. Peukkujenkaan ei pitäisi joutua viettämään ikuisuuttaan muusta joukosta eristettyinä.
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 01:34"]
[/quote]Uskomatonta!
[/quote]
Laitoin tälle alapeukun ihan vain sen yhden seuraksi vaikka olinkin eri mieltä vastaajan kanssa. Nyt tässä on peukkujen sokkotreffit.
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 01:45"]
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 00:58"]
Säälittävyyden huippu saavutettu.
[/quote]
Ei suinkaan. Säälittävyyden huippu tulee yleensä silloin, kun huomauttaa huonolle provolle että sen huono provo on oikeasti huono ja sitten se käy laittamassa tuohon huomautukseen yhden alapeukutuksen. Siinä kohdassa saatan heltyä alapeukuttamaan omaa viestiäni, ettei se yksi miinus olisi niin kovin yksin. Peukkujenkaan ei pitäisi joutua viettämään ikuisuuttaan muusta joukosta eristettyinä.
[/quote]
Tällä kertaa en säälialapeukuta omaani. Joku muu saa järkätä nämä peukkutreffit.
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 01:55"]
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 01:34"]
[/quote]Uskomatonta!
[/quote]
Laitoin tälle alapeukun ihan vain sen yhden seuraksi vaikka olinkin eri mieltä vastaajan kanssa. Nyt tässä on peukkujen sokkotreffit.
[/quote]
Joku meni sotkemaan ja nyt peukkuja onkin kolme. Miettikää kuinka kiva on olla kolmantena pyöränä...
Mä koodasin botin, jolla saan tarvitsemilleni peukutuksia.
Samalta laitteelta peukutan, ihan oman mielen mukaan, joskus en ollenkaan. Pystyn peukuttamaan ehkä 200 kertaa minuutissa. Täytyy olla kuitenkin uskottava, ei pidä mennä liikaa peukuttelemaan!
Eikö olisi helpompaa vain vaihtaa IP-osoite omasta koneesta, jos nyt noin tykkää peukuista?
Mulla on pesukoneessa netti, käytän sitä ja puhelinta.
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 02:12"]
Kuinka ip-osoite vaihdetaan?
[/quote]
Jos on langallinen netti niin nopein keino on ottaa vain nettipiuha irti ja tunkea se takaisin niin vaihtuu.
Jos on liian laiska nousemaan tuolilta niin sen voi Windowsissa vaihtaa myös kirjoittamalla siihen Käynnistä-valikon hakujutskaan cmd, avata se cmd.exe mikä tulee tulokseksi ja kirjoittaa siihen
ipconfig /release
Siis tuolla tavalla: https://wiki.csuchico.edu/confluence/display/help/Release+and+Renew+an+IP+address+in+Windows+7
Jep. Mulla on kone, jossa tarvittaessa ip - osoite vaihtuu kerran parissa minuutissa. Sillä voi siis peukuttaa 30 peukun tuntinopeudella, kunnes samat osoitteet alkavat toistua.