Käytkö peukuttamassa Vauvan keskusteluja eri koneilta?
Mä käyn yliopiston koneelta, yliopistoa lähellä olevan kaupunginkirjaston koneelta, oman asuinkaupunginosani kirjaston koneelta, omalta koneelta ja poikaystävän koneelta. Näin saan haluamalleni kirjoitukselle viisi ala- tai yläpeukkua.
Kommentit (32)
Alapeukutan omalta ja miehen koneelta. Minä olen alapeukuttaja.
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 01:58"][quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 01:55"]
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 01:34"]
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 00:15"]
Mä käyn yliopiston koneelta, yliopistoa lähellä olevan kaupunginkirjaston koneelta, oman asuinkaupunginosani kirjaston koneelta, omalta koneelta ja poikaystävän koneelta. Näin saan haluamalleni kirjoitukselle viisi ala- tai yläpeukkua.
[/quote]Uskomatonta!
[/quote]
Laitoin tälle alapeukun ihan vain sen yhden seuraksi vaikka olinkin eri mieltä vastaajan kanssa. Nyt tässä on peukkujen sokkotreffit.
[/quote]
Joku meni sotkemaan ja nyt peukkuja onkin kolme. Miettikää kuinka kiva on olla kolmantena pyöränä...
[/quote]
Oot ihana hupsu.
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 02:19"]
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 02:12"]
Kuinka ip-osoite vaihdetaan?
[/quote]
Jos on langallinen netti niin nopein keino on ottaa vain nettipiuha irti ja tunkea se takaisin niin vaihtuu.
Jos on liian laiska nousemaan tuolilta niin sen voi Windowsissa vaihtaa myös kirjoittamalla siihen Käynnistä-valikon hakujutskaan cmd, avata se cmd.exe mikä tulee tulokseksi ja kirjoittaa siihen
ipconfig /release
Siis tuolla tavalla: https://wiki.csuchico.edu/confluence/display/help/Release+and+Renew+an+IP+address+in+Windows+7
[/quote]
Olen yrittänyt tuota, ei toimi. Mulla on opiskelijakämpän kiinteä yhteys, siinä ei ole mitään modeemia. Pelkkä seinään menevä piuha.
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 02:43"]
[/quote]
Jos on langallinen netti niin nopein keino on ottaa vain nettipiuha irti ja tunkea se takaisin niin vaihtuu.
Jos on liian laiska nousemaan tuolilta niin sen voi Windowsissa vaihtaa myös kirjoittamalla siihen Käynnistä-valikon hakujutskaan cmd, avata se cmd.exe mikä tulee tulokseksi ja kirjoittaa siihen
ipconfig /release
Siis tuolla tavalla: https://wiki.csuchico.edu/confluence/display/help/Release+and+Renew+an+IP+address+in+Windows+7
[/quote]
Olen yrittänyt tuota, ei toimi. Mulla on opiskelijakämpän kiinteä yhteys, siinä ei ole mitään modeemia. Pelkkä seinään menevä piuha.
[/quote]
Ja palveluntarjoaja Sonera? :D
Heille on vuosia viestintävirasto antanut tuosta noottia, mutta käytännössä heidän "vaihtuvat" IP:n vaihtuvat korkeintaan kerran vuosikymmenessä...
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 02:51"]
[/quote]
ipconfig /release
[/quote]
[/quote]
Ja palveluntarjoaja Sonera? :D
Heille on vuosia viestintävirasto antanut tuosta noottia, mutta käytännössä heidän "vaihtuvat" IP:n vaihtuvat korkeintaan kerran vuosikymmenessä...
[/quote]
Jees, ei kannata mennä törttöilemään netissä, kun ip-osoite on helposti tunnistettavissa. :D
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 02:02"]
Samalta laitteelta peukutan, ihan oman mielen mukaan, joskus en ollenkaan. Pystyn peukuttamaan ehkä 200 kertaa minuutissa. Täytyy olla kuitenkin uskottava, ei pidä mennä liikaa peukuttelemaan!
[/quote]
Se yksi hullu vegaani sortuu tuohon ylipeukuttamiseen. Sama tyyppi ilmestyy yleensä näihin ketjuihin silmät pyöreinä hämmästelemään että eihän tuollainen useasti peukuttaminen ole mahdollista, höö. Kai se on niin pälli ja aivot veganismin pehmentämät, että kuvittelee jotenkin muokkaavansa ihmisten mielipiteitä takomalla hulluna peukkuja.
[/quote]
ipconfig /release
[/quote]
[/quote]
https://addons.mozilla.org/fi/firefox/addon/anonymox/
Ilmaisversiolla saa kolme eri IP:tä, maksullisella 30. Helppokäyttöinenkin on.
Sivuhistorian putsauksella saa peukutettuja niin paljon kuin jaksaa ja kiinnostaa. Omasta mielestäni peukutukset pitää poistaa, koska boteilla pystyy peukuttaa automaattisesti ja rajattomasti. Muualla maailmassa tällaista bottien käyttöä ei hyvällä katsottaisi.
Peukutukseen numerotunnistus, ihan niin kuin viesteihin. Vaikeuttaa huomattavasti botin käyttöä.
Massapeukutan alaspäin vain Chicagoiidaa haukkuvia viestejä.
En, mutta saatan lukea päivän mittaan samoja keskusteluja sekä puhelimelta, että tabletilta enkä näe mitä olen toisessa peukuttanut. Näin ollen peukutan varmaan samoja. Tuskin se mielipide niin kovin on päivän mittaan muuttunut.
Peukutus ei kiinnosta niin paljon, että harrastaisin sitä usein edes tältä yhdeltä koneeltä. Muiden peukutukset kiinnostavat vielä sitäkin vähemmän.