Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voinko laittaa farkkuhameen häihin?

Vierailija
06.03.2015 |

Niin, minulla ei oikeen ole mitään muuta hametta kun en hame- tai mekkoihmisiä ole. Housuinakin vaan erivärisiä farkkuja. Ens viikonloppuna olis häät. Voinko laittaa sinne farkkuhameen ja sen kanssa tommosen sifonkipuseron? Ballerinat olis kenkinä, korkkareita en omista kun en niistä tykkää. Mitäs mieltä, itse en oikeen muutenkaan niin tästä juhlapukeutumisesta tiedä.

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 23:58"][quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 23:52"]

Oletko syrjäytynyt tai työtön? Tulee vähän sellainen olo näistä argumenteistasi. Kyllä kolmikymppisellä henkilöllä kuuluu löytyä edes jonkinlainen juhla-asu vaikka olisi kuinka anti-pukeutuja. Kirpputoreille mars! Myös Facebookista löytyy kirpputoriryhmiä. Sieltä saatat saada jopa ilmaiseksi, jos kirjoitat farkkusuunnitelmistasi :DD[/quote]

No hehheh olepta hauska :))) Mutta itse olen järkeillyt asian, että tässä on kyseessä häät, joissa on pääosassa hääpari ja heille on tärkeintä juhlia rakkauttaan, eikä se mitä vierailla on päällä. Mutta ilmeisesti nykyaikana on menty siihen, että hääjuhlatkin ovat joku Oscareiden arvoinen pukukavalkadi...-Ap
[/quote]

Eihän se, että haluaa kauniit, oman maun mukaiset häät tarkoita mitenkään sitä, ettei parin rakkauden juhlistaminen olisi pääasia! Uskomatonta hurskastelua! Jos näin olisi, kaikkihan voisivat vain pitää häänsä jossain ABC-asemalla ja tarjota vieraille nälän yllättäessä makkaraperunat. Mihin hääpukujakaan tarvitaan, verkkarit on mukavammat päällä... Jokainen lähettämäsi viesti vain vahvistaa kuvaa sinun asenneongelmastasi. Jos et hyväksy hääjuhlia sellaisina kuin hääpari ne haluaa pitää, älä mene.

Vierailija
62/69 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 00:04"][quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 00:00"]

Miksi sitten edes kysyt täällä asiasta, kun olet kerran jo valmiiksi päättänyt mennä siinä farkkuhameessa? 

[/quote]

No hyvä on, mennään sitten etsimään joku ryysy kirpparilta...  Mutta takaan että otan ensimmäisen käteeni osuvan puolihameen sopi se sitten puserooni taikka ei. -Ap
[/quote]

Itsesihän sinä siinä nolaat, et meitä. Siitä vaan! :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori 56, avaan pointtiani vähän. Kysyin siis siksi, koska esim. nuorena työkyvyttömyyseläkkeelle jääneet usein on tämän tyyppisiä.. Ettei löydy siistejä vaatteita kun mihinpä niitä tarvitsisi kotona ollessa. Tai sit AP on joku vähemmistöpukeutuja, gootti esimerkiksi. Gooteilta tosin usein löytyy kauniita mekkoja, vaikka tummanpuhuvia ovatkin.
En itsekään kieriskele rahassa (tuloni ovat opintotuki ja -laina), mutta ostan melkein kaikki vaatteistani käytettynä. Tän päivän look oli Guessin nahkamaiharit 10 €, Zaran perusfarkut 5 €, HM villakangastakki 5 € ja espritin paitapusero 2 €. Tohon toki alusvaatteet ja aluspaita mut silti kokonaisuus vähän päälle 20 €. Tyylikäs pukeutuminen köyhänä on vain omasta vaivannäöstä kiinni! Koska aikaa kirpputoreilla saa kulumaan :)

Vierailija
64/69 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 23:58"][quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 23:52"]

Oletko syrjäytynyt tai työtön? Tulee vähän sellainen olo näistä argumenteistasi. Kyllä kolmikymppisellä henkilöllä kuuluu löytyä edes jonkinlainen juhla-asu vaikka olisi kuinka anti-pukeutuja. Kirpputoreille mars! Myös Facebookista löytyy kirpputoriryhmiä. Sieltä saatat saada jopa ilmaiseksi, jos kirjoitat farkkusuunnitelmistasi :DD[/quote]

No hehheh olepta hauska :))) Mutta itse olen järkeillyt asian, että tässä on kyseessä häät, joissa on pääosassa hääpari ja heille on tärkeintä juhlia rakkauttaan, eikä se mitä vierailla on päällä. Mutta ilmeisesti nykyaikana on menty siihen, että hääjuhlatkin ovat joku Oscareiden arvoinen pukukavalkadi...-Ap
[/quote]

Että ihan Oscareihin verrattava pukukavalkadi. Kukaan ei ole kehottanut sinua ostamaan kymmenientuhansien eurojen hintaista design-mekkoa vaan kirpputorilta tai alennusmyynnistä kympillä siistit housut. Lopeta jo tuo lapsellinen jankuttaminen.

Vierailija
65/69 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 00:05"]

[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 23:58"][quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 23:52"] Oletko syrjäytynyt tai työtön? Tulee vähän sellainen olo näistä argumenteistasi. Kyllä kolmikymppisellä henkilöllä kuuluu löytyä edes jonkinlainen juhla-asu vaikka olisi kuinka anti-pukeutuja. Kirpputoreille mars! Myös Facebookista löytyy kirpputoriryhmiä. Sieltä saatat saada jopa ilmaiseksi, jos kirjoitat farkkusuunnitelmistasi :DD[/quote] No hehheh olepta hauska :))) Mutta itse olen järkeillyt asian, että tässä on kyseessä häät, joissa on pääosassa hääpari ja heille on tärkeintä juhlia rakkauttaan, eikä se mitä vierailla on päällä. Mutta ilmeisesti nykyaikana on menty siihen, että hääjuhlatkin ovat joku Oscareiden arvoinen pukukavalkadi...-Ap [/quote] Vastaisitko 59:n esittämään kysymykseen?

[/quote]

En ole syrjäytynyt tai työtön.

Vierailija
66/69 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, jos et ole provo niin olet tosi lapsellinen! Onhan tämä viihdyttävä keskustelu kyllä. Mutta en tajua, miksi pitää mennä toisen häihin osoittamaan mieltä pukukoodeja vastaan. Tuskinpa se ap:n farkkuhame kenenkään tunnelmaa varsinaisesti pilaa, mutta todennäköisesti muut vieraat pitävät ap:ta moukkamaisena ja huonotapaisena, ja itselleni ainakin tulisi mieleen, että onkohan hällä esimerkiksi jotain henkisiä ongelmia.

Vierailija
67/69 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 23:58"]Mutta ilmeisesti nykyaikana on menty siihen, että hääjuhlatkin ovat joku Oscareiden arvoinen pukukavalkadi...-Ap[/quote]
Eipäs. Vaan NYKYAIKANA on menty niin rennoiksi, että ei vaivauduta pukeutumaan siististi edes arvokkaisiin juhliin. Mitä luulet: oltiinko 1900-luvun alkupuolella häissä arkivaatteissa, vai kuitenkin niissä pyhävaatteissa? Kysypä joltain vanhemmalta ihmiseltä miten 50 vuotta tai edes 30 vuotta sitten pukeuduttiin häihin.

Vierailija
68/69 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 00:04"][quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 00:00"]

Miksi sitten edes kysyt täällä asiasta, kun olet kerran jo valmiiksi päättänyt mennä siinä farkkuhameessa? 

[/quote]

No hyvä on, mennään sitten etsimään joku ryysy kirpparilta...  Mutta takaan että otan ensimmäisen käteeni osuvan puolihameen sopi se sitten puserooni taikka ei. -Ap
[/quote]

Ja ikäähän tosiaan oli se 33. Tämä koko viestiketju, ellei kyseessä ole jonkun perjantai-illan hupailu, alkaa kuulostaa väittelyltä uhmaikäisen kanssa: "Jos en saa laittaa päälle tota mekkoo minkä mä haluun ni ainaki laitan eriparisukat". Minä luulen, että ap, jos on todellinen henkilö, on suvussaan tunnettu "omanlaisenaan persoonana", joten ehkäpä häneltä ei odoteta aikuisen käytöstä pukeutumisen suhteen...

Vierailija
69/69 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 00:14"]

[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 00:04"][quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 00:00"] Miksi sitten edes kysyt täällä asiasta, kun olet kerran jo valmiiksi päättänyt mennä siinä farkkuhameessa?  [/quote] No hyvä on, mennään sitten etsimään joku ryysy kirpparilta...  Mutta takaan että otan ensimmäisen käteeni osuvan puolihameen sopi se sitten puserooni taikka ei. -Ap [/quote] Ja ikäähän tosiaan oli se 33. Tämä koko viestiketju, ellei kyseessä ole jonkun perjantai-illan hupailu, alkaa kuulostaa väittelyltä uhmaikäisen kanssa: "Jos en saa laittaa päälle tota mekkoo minkä mä haluun ni ainaki laitan eriparisukat". Minä luulen, että ap, jos on todellinen henkilö, on suvussaan tunnettu "omanlaisenaan persoonana", joten ehkäpä häneltä ei odoteta aikuisen käytöstä pukeutumisen suhteen...

[/quote]

No kieltämättä oman tieni kulkija olen aina ollut. -Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kahdeksan