Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sohvaperunat nyt tv2

Vierailija
06.03.2015 |

Mitä mieltä tästä ohjelmasta, itse tykkään.

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Sohvaperunat - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (7902)

Vierailija
1741/7902 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

sohvisfani82 kirjoitti:

Olen katsonut sarjaa jo kolme vuotta ja olen kyllä tykännyt kovasti. Oikeastaan ainoa negatiivinen asia mikä tulee mieleen tätä sarjaa katsoessa on se, että näytetäänpä telkkarissa nykyään melkoisen huonoja ohjelmia, ainakin omasta mielestäni ;) Ihan kiva kuitenkin katsoa sohvisten reaktioita näihin "huonoihin" ohjelmiin.

Palstan kommentoijille haluan vain sanoa, että tätä sarjaahaan leikataan aika reiluilla saksilla, joten aika hankalaa on kenestäkään tehdä luonneanalyysejä. Tällä kaudella esim. Turun "agre-perhe" on näytetty positiivisemmassa valossa. Varmasti ihan mukavaa porukkaahan hekin ovat. Pienillä leikkausilla saadaan normaalitkin ihmiset näyttämään lähes seinähulluilta..

Samaa mieltä molempiin. Tosi huonoja ohjelmia ihmiset katsovat. Siis Sohvaperunoissahan tuotantoyhtiö sanelee, mitä he katsovat, mutta noin yleensäkin; eihän noita paskaohjelmia tehtäisi, ellei niillä olisi suuria katsojalukuja.

Mitä tulee luonneanalyyseihin, ohjelmassa nähtyjen yksittäisten pätkien perusteella on mahdoton analysoida mm. kahden ihmisen keskinäistä suhdetta (nämä Soilen kärsimiset "ikävästä puolisosta" jne.) Toki katsoja voi sanoa, ettei ehkä pitäisi tietyntyyppisiä kommentteja heittelevästä ihmisestä yleisesti ottaen, eikä siis ehkä lähtisi oikeassa elämässä tutustumaan sellaiseen, josta saatu pienikin vaikutelma tökkii. Mutta leikkaamalla ohjelmaa saadaan kyllä paljon aikaiseksi. Selviytyjät-ohjelmassakin on jo nyt (viiden jakson jälkeen?) nähtävissä, kuinka on saatu tietyt osallistujat näyttämään kieroilta mulkeroilta, ja toiset taas hyvinkin hyveellisiltä uhreilta. Tosielämässä totuus tuskin on näin mustavalkoinen.

Tähän Sohvisten "aggreperheeseen" pakko sanoa, että vaikken uskokaan perheen olevan keskenään mitenkän ikävä toisilleen, on kuitenkin ollut kivaa katsoa, miten heistä on nyt näytetty mukavampaa kanssakäymistä!

Vierailija
1742/7902 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jari ja Sanna puolustaa kyllä paikkaansa.Ihmetyttää vain Rovaniemen pariskunta kun jääkaapin lehtileikkeet sitten siirtyneet piiruakaan kun Joulusiivoukset yms ja itsekukin kyllä kohentaisi nurkkiaan noilla katsojamäärillä.

Mitä ovat Joulusiivoukset? Miksi pitäisi esittää jotain muuta kuin on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1743/7902 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi lool miksi koira ei saa nuolla tassua.Jarno ei sano paljoa mitään koiralle joskus jotakin :(

Vierailija
1744/7902 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin toivonut, että UMK-finaalia olisi seurannut ja kommentoinut ainakin Jarno & Perttu sekä Jari & Sanna. Onneksi sentään Nelli & Iida oli mukana.

Vierailija
1745/7902 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi lool miksi koira ei saa nuolla tassua.Jarno ei sano paljoa mitään koiralle joskus jotakin :(

Jotkut koirat saattaa nuolla tassujaan maanisesti ja silloin on ihan hyvä kieltää (ja selvittää käytökselle syy). Tassujen pitkäkestoinen nuoleminen ja pureskelu voi johtua tylsistymisestä, stressistä, allergiasta (kutina) tai nivelrikosta (kipu), haavasta, tms.

Eivätköhän sekä Perttu että Jarno välitä koirastaan todella paljon, vaikkei Pertun kommentit Benille olisikaan päätynyt sohvisjaksoihin.

Vierailija
1746/7902 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotkut koirat saattaa nuolla tassujaan maanisesti ja silloin on ihan hyvä kieltää (ja selvittää käytökselle syy). Tassujen pitkäkestoinen nuoleminen ja pureskelu voi johtua tylsistymisestä, stressistä, allergiasta (kutina) tai nivelrikosta (kipu), haavasta, tms.

Eivätköhän sekä Perttu että Jarno välitä koirastaan todella paljon, vaikkei Pertun kommentit Benille olisikaan päätynyt sohvisjaksoihin.

Näin, plus olen kuullut, että kroonisesta nuolemisesta voi tulla furunkuloosi.

Vierailija
1747/7902 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turkulais perheellä oli ihan ensimmäisellä kaudella mukana myös kolmas poika, suunnilleen teini-ikäinen.

Vierailija
1748/7902 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Euroviisu-pätkä Areenassa oli ihanaa sohvismatskua <3 

Vierailija
1749/7902 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko toi Sannis raskaana?

Vierailija
1750/7902 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oululaisen naisen viinilasi oli "hivenen" täynnä :D

Vierailija
1751/7902 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko toi Sannis raskaana?

Olin juuri tulossa ihmettelmään samaa, onko raskaana vai enkö ole vain aiemmin huomannut kokoa.

Vierailija
1752/7902 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oulussa ei tykätä "veitoloista"...😃

Vierailija
1753/7902 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sannalla on pystykorvakarvalakki.

Vierailija
1754/7902 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten tosi hyvä sarja, mutten pidä niista kahdesta nuoresta naisesta, ovat niin pyntättyjä ja tietoisia itsestään.

Vierailija
1755/7902 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kun jormakin herkisty.

Vierailija
1756/7902 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki potut on ihan kauhean kivoja! Eniten mä kyllä tykkään Juhanista ja Oskusta, Jarista ja Sannasta ja nyt mä oon löytänyt tän Tanja ja Sanniksen. Mimmeillä tatuointeja ja ihania elukoita 😊 Tanjalla kiva tyyli, hiustenväri ainaki vaihtuu näköjään tiuhaan.. ja tänään tais olla ainakin Sex Pistolsin paita? Mahtava ohjelma! Kiitos.

Vierailija
1757/7902 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en jotenkin tykkää micistä ja maicista.. Ja sisaruksetkin jotenkin ärsyttää.. Miespari on nykyään paljon laimeampi kommentoimaan kuin ennen, he on varmaan liikaa aikuistuneet, mutta tykkään heistä silti.

Vierailija
1758/7902 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa vinkeä kattoa, kun suurinpiirtein kaikki vaivaantui siitä eläinohjelmasta. Harkitsivat sanojaan pitkään ja kiemurtelivat... :D Marja tais olla ainoa, joka hihkaisi jotain positiivista alkuun. Ihanan avoin mieli.

Ne taidenaiset ovat ottaneet paikkansa kyllä. Sallista ja veljestä olen alkanut muiden mukana tykkäämään. Niillähän on paljon hyviä kommentteja. Jotain Jorman kommenttia naureskelin pitkään, mutta nyt ei tule mieleen.

Pinjan ja Sannan läppiin on helpoin samaistua. Hienoa, että Turun perhettä on alettu näyttämään positiivisemmassa valossa.

Vierailija
1759/7902 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua naurattaa se lesbopari joka vetää joka kohdassa jotain "tää on nyt tätä heteronormatiivia taas"-läppää. :D

Mikä lesbopari?

Vierailija
1760/7902 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Micistä ja Maiccista mä en opi tykkäämään. Varmasti miellyttäviä ihmisiä kasvotusten, mutta jotenkin niillä ei ole mitään annettavaa tälle sarjalle. Ehkä kovin juttu oli tänään, kun Mici poikkas yhden puikon.

Niitä varastomiehiä tms. ei ollutkaan tänään. En ymmärrä heidän mukana oloaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi neljä