Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sohvaperunat nyt tv2

Vierailija
06.03.2015 |

Mitä mieltä tästä ohjelmasta, itse tykkään.

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Sohvaperunat - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (7977)

Vierailija
1541/7977 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

me aina miehen kanssa mietitään et pitäis tehdä ohjelma kun ihmiset kattoo sohvaperunoita. :D meinaan kiinnostavia reaktioita sohvaperunoiden touhuun löytyy varmaan monelta kotisohvalta, ainakin meidän :D

Vierailija
1542/7977 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä arvelen, että Sohvikset kyllä katselevat nuo Sohvis-jaksotkin, ainakin osa. Mielestäni Sanna ja Jari sanoivat kerran jossain, olisko ollut Sohvisten Instassa, että eivät ole vielä katsoneet edellistä jaksoa. :)

Hahhaa jos itse olisin mukana ohjelmassa, en tiedä missä tuskassa kierisin, jos katsoisin niitä kohtia, joissa itse olisin mukana *nauraa* toisaalta tekisi mieli nähdä mitä tyhmää teen tai sanon, mutta toisaalta olisi ihan kauheaa nähdä se ja tietää, että nonnih nyt kaikki muutkin näki tämän. :DDD Olisihan se hyvä hetki nauraa itselleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1543/7977 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

me aina miehen kanssa mietitään et pitäis tehdä ohjelma kun ihmiset kattoo sohvaperunoita. :D meinaan kiinnostavia reaktioita sohvaperunoiden touhuun löytyy varmaan monelta kotisohvalta, ainakin meidän :D

Osalla katsojista on kaikenlaisia muutoshaluja Sohvis formaattiin.  Kotileikittelyt kaiketi kunniaan, mutta itse tykkään kuitenkin tästä Ylen esittämästä versiosta. Ihan parasta viihdettä kautta aikojen.  Ei esitellä koteja eikä vaatekaapin ovet ole auki.😅

Sohvaperunat ohjelma on rentouttava, hauska ja mukaansatempaava.  Nauran usein heidän kanssaan juurikin heidän naurunsa tarttuu.  Sohvis-untuvikoiltakin yleensä putoaa ajan kuluessa ylimääräiset maneerit pois ja he ovat onnistuneet löytämään ohjelman "jujun". 

Eniten toivon, ettei Yle pilaa Sohvista ns julkku-jaksoilla.  Se olisi surullista ja voisin muistuttaa miten surkea oli julkkis-BB joskus vuosia sitten maikkarilla. 

Vierailija
1544/7977 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muut katsoneet sarjaa ihan alusta asti? Itse löysin ohjelman vasta jossain kakkoskauden loppupuolella ja sitten tuo kolmos- ja neloskausi tuli kyylättyä mielenkiinnolla (moneen kertaan). Harmi ettei ensimmäistä kautta näe mistään, tämän kommenttiketjun perusteella sekin vaikutti kiinnostavalta.

Tavallaan mietin aina, että "tämä on ihan tyhmä ohjelma", mutta samalla olen aivan koukussa. Ohjelmassa on jotain tosi "hypnoottista" ja hauskaa, ja nuo tyypit siinä vaikuttavat niin hauskoilta persoonilta! Siis kun parasta on juuri se, että he ovat ihan tavallisia, eivät mitään "rooleja". (Voihan jollain heistä olla "rooli päällä", mutta siis että he eivät varsinaisesti näyttele olevansa jotain toisia ihmisiä, vaan ovat itsensä, jos joku tajusi tästä oudosta sepityksestä mitään heh.)

Enkä usko, että tämän tyyppinen ohjelma voi kärsiä "inflaatiota", että "juoni alkaisi toistaa itseään", sillä hehän katsovat koko ajan uusia jaksoja eri ohjelmista, eli käsikirjoitusta ei ole. Tykkään, outoudessaan tosi kiva ohjelma! :)

Vierailija
1545/7977 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulemma 2.2 jatkuu.

Vierailija
1546/7977 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka eka jakso tuleekin vasta helmikuussa, niin katsookohan ne Victoria's Secretin muotinäytöksen, joka tulee 22. päivä?

Vierailija
1547/7977 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuu jo 26.1.

Vierailija
1548/7977 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jatkuu jo 26.1.

Uusista sohvaperunoista kerrotaan 26.1. (klo 21.00), eli ilmeisesti kyseessä on jonkin sortin erikoisjakso. Varsinaiset uudet jaksot alkavat vasta 2.2.2018. 

Vierailija
1549/7977 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Venla-voitosta! Oikeaan osoitteeseen meni! Henkka-ukkis niin tyylikkäänä lavalla :)

Vierailija kirjoitti:

Onko muut katsoneet sarjaa ihan alusta asti? Itse löysin ohjelman vasta jossain kakkoskauden loppupuolella ja sitten tuo kolmos- ja neloskausi tuli kyylättyä mielenkiinnolla (moneen kertaan). Harmi ettei ensimmäistä kautta näe mistään, tämän kommenttiketjun perusteella sekin vaikutti kiinnostavalta.

Mä löysin ohjelman jo ykköskaudella ja olen katsellut alkuaikojen kausia myös myöhemmin uusintoina Areenasta. Onpa harmi, jos 1. kautta ei enää Areenasta löydy. Onko tosiaan näin? Silloin mukana oli mm. koripalloilijapojat, media-alaa opiskelevat torniolaiset nuoret, kultturellit seniorinaiset (ja 1 mies) Wilhelmiinasta, marsupariskunta (♡) ja tietty 2. kaudellakin mukana ollut tatuointipariskunta. 1. kausi ollut ehkä kaikkein "aidoin", vaikka aito ohjelma se edelleen on.

Vierailija
1550/7977 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnea Venla-voitosta! Oikeaan osoitteeseen meni! Henkka-ukkis niin tyylikkäänä lavalla :)

Vierailija kirjoitti:

Mä löysin ohjelman jo ykköskaudella ja olen katsellut alkuaikojen kausia myös myöhemmin uusintoina Areenasta. Onpa harmi, jos 1. kautta ei enää Areenasta löydy. Onko tosiaan näin? Silloin mukana oli mm. koripalloilijapojat, media-alaa opiskelevat torniolaiset nuoret, kultturellit seniorinaiset (ja 1 mies) Wilhelmiinasta, marsupariskunta (♡) ja tietty 2. kaudellakin mukana ollut tatuointipariskunta. 1. kausi ollut ehkä kaikkein "aidoin", vaikka aito ohjelma se edelleen on.

Varmaan vaihtelee tuo, miten ovat Areenassa. Itse koitin kerran katsoa niitä vanhempia jaksoja sieltä, siis olivat kyllä listattuina siellä, mutta ei niitä katsoa voinut. Jos ne ottaa niitä välillä pois katsottavista ja laittaa sitten takaisin? :D En kauheasti Areenaa käytä, kun ei tule koneella hirveästi oltua ja ohjelmat katson mieluiten telkkarin isolta ruudulta kuin kököttäen millään toimistotuolilla läppärinnäytön edessä, mutta joskus on Areenasta löytynyt ihan hyviäkin juttuja. :)  (Meillä siis ei ole sitä sellaista telkkaria, jossa nuo Areenat, Youtubet, Netflixit ja vastaavat olisivat "valmiina". Äidilläni on tällainen telkkari mutta me olemme ilmeisesti kehityksestä jäljessä vielä. :D)

Vierailija
1551/7977 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sohvaperunoihin uutta väkeä – trukkikuskit ja kulttuuria rakastavat rouvat mukaan https://www.is.fi/viihde/art-2000005529801.html?utm_source=viestit&utm_…

Huom. kukaan vanhoista sohviksista ei onneksi poistu!

Vierailija
1552/7977 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan vaihtelee tuo, miten ovat Areenassa. Itse koitin kerran katsoa niitä vanhempia jaksoja sieltä, siis olivat kyllä listattuina siellä, mutta ei niitä katsoa voinut. Jos ne ottaa niitä välillä pois katsottavista ja laittaa sitten takaisin? :D En kauheasti Areenaa käytä, kun ei tule koneella hirveästi oltua ja ohjelmat katson mieluiten telkkarin isolta ruudulta kuin kököttäen millään toimistotuolilla läppärinnäytön edessä, mutta joskus on Areenasta löytynyt ihan hyviäkin juttuja. :)  (Meillä siis ei ole sitä sellaista telkkaria, jossa nuo Areenat, Youtubet, Netflixit ja vastaavat olisivat "valmiina". Äidilläni on tällainen telkkari mutta me olemme ilmeisesti kehityksestä jäljessä vielä. :D)

Kävin kurkkaamassa Areenaan ja kyllä sieltä on tosiaan poistunut kokonaan 1. kauden jaksot, harmi. Pitäisiköhän antaa aiheesta palautetta, josko ne ilmestyisi sinne takaisin.

Vierailija
1553/7977 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

26.1. tulee koostejakso, seuraavalla viikolla sitten uusia: ”Neljännen tuotantokauden parhaat palat koosteena. Tämän ohjelman ääressä on mahdollisuus palauttaa mieliin edellisen kauden hetkiä yhteen ohjelmaan koottuna.”

Vierailija
1554/7977 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa saada uusia! Tosin, jos kukaan ei poistu, se tarkoittaa vähemmän ruutuaikaa per yksikkö. Tämä on harmittanut jo ennestään vähäsen. Vaikka toisaalta, pidän kaikista, joten en osaisi sanoa, mikä yksikkö sitten "pitäisi" poistaa uusien tieltä / muiden ruutuajan lisäämiseksi. :D Kaikissa on omat puolensa!

Innolla odotan, että ohjelma jatkuu. Jostain syystä olen ihan koukussa tähän, vaikka aina ennen ajattelin, etten tämäntyyppisestä tykkäisi ollenkaan. :DD

Vierailija
1555/7977 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uudet sohvikset vaikuttaa mielenkiintoisilta. Tosin kulttuuri-naisista en osaa sanoa millaisia olisivat, mutta trukkikuskit vaikuttaa sellaiselta hupikaksikolta joilla läppä lentää.

Vierailija
1556/7977 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uudet sohvikset vaikuttaa mielenkiintoisilta. Tosin kulttuuri-naisista en osaa sanoa millaisia olisivat, mutta trukkikuskit vaikuttaa sellaiselta hupikaksikolta joilla läppä lentää.

No mutta eihän trukkikuskeistakaan voi sanoa mitään, kun ei heistä tiedetä muuta kuin yksi kuva ja että he ovat trukkikuskeja? (Vai onko heistä jossain ollut jotain muuta materiaalia, kuin Ylen esittely? Jos on, haluan nähdä! Olen aina innostunut uusista Sohviksista!)

Minusta kulttuurinaisetkin voivat olla loistava lisä. Näkee sitten, kun ohjelma pyörii. :) Ainakin aiemmista naiskaverikaksikoista, kuten Lohjan team sekä Tanja ja Sannis, olen tykännyt kovasti. Mieskaveriporukoista tietysti Ukkiskerho ihania! Oskulla ja Juhanillakin hyvät jutut.

Vierailija
1557/7977 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin, ja se Sanna&Pinja myös! Suosikit meinasi aivan unohtua! :'''''D

T.edellisen kommentoija

Vierailija
1558/7977 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä illan koostejakso oli hauska.  Oli kiva nähdä melkein kaikki "vanhat tutut". Puuttuiko muita kuin Turkulainen perhe?  Näemme heidät sitten uudella kaudella.  Pääsemme helmikuussa tutustumaan myös uusiin sohviksiin. 

Vierailija
1559/7977 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän turkulaiset oli mukana. Mies puhui kielillä ja vaimo oli aivan otettu kun mies oli niin taitava.

Vierailija
1560/7977 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän turkulaiset oli mukana. Mies puhui kielillä ja vaimo oli aivan otettu kun mies oli niin taitava.

No niinpä olivatkin.  Unohdin heidät, kun sanavalmis Aamos ja hiljaisempi isoveljensä puuttui sohvalta, anteeksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kahdeksan