Sohvaperunat nyt tv2
Katso lähetysajat : Sohvaperunat - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (7872)
Eipä näy Sohvikset Areenassa >:( Ruudussa lukee, että "Ohjelma on tulossa katsottavaksi tänään klo 20.00", mutta sitä ei voi edelleenkään katsoa. Wtf!
Jorma ja Soile on vaan niin parhaat. Hajosin selostajan maininnalle "Jormalta löytyi uusi ilme" :)
Mitäköhän alaa Jarno opiskelee kun puhuttiin haalarimerkkien ompelusta? Veikkaan, että jotain tietotekniikkaan liittyvää...?
Oli hauska nähdä sohvisten panostaneen vaatteisiin ja tarjoiluihin itsenäisyyspäivänä. Jormallakin oikein kauluspaita!
Jania ja Lindaa on näytetty tällä kaudella vähiten.
"Kuka kreikkalainen jumala rakastui omaan kuvaansa?" Jarno: "Jarno"
Ukkisten vastaus maailman suosituin pelikonsoli -kysymykseen, "Afrikan tähti", lämmitti :)
Ensi viikolla vielä sohvis-maraton, sitten odottelemaan kevätkautta....:)
Aika kiva tää viimeinen jakso, hyvä tunnelma :) itse en kyllä ole koskaan ymmärtänyt kummelin suosiota, vaikka sohviksistakin kaikki sille tuntui nauravan. Minulle se huumori ei vaan uppoa millään.
Vierailija kirjoitti:
Mitäköhän alaa Jarno opiskelee kun puhuttiin haalarimerkkien ompelusta? Veikkaan, että jotain tietotekniikkaan liittyvää...?
Lääkäriksi tai vastaavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun veikkaus on doula tai ratsupoliisihevosten letittäjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep :D Hygieetti doula!
En ihmettele enää miksi suomalaiset ovat lihavia. Sohviksetki syövät koko ajan ja lihottavia juttuja. En syö enkä naposteltavaa mitään telkkaria katsoessani. Se on tuhon tie.
Rovaniemeläinen pari on hauska. Ilmeisesti rouvan idolin kuningatar Elisabetin kuva jääkaapin ovessa jonkun sukulaisen ylioppilaskuvan vieressä. Miksi istuvat niin epämukavasti?
Oonko ainoa, jonka mielestä siinä pienikokoisimmassa ukissa ja turkulaisperheen nuorimmassa pojassa on jotain samaa? Ympäri käydään, yhteen tullaan. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hahaha. Tai "huutokauppakeisaritar" tai mikä se joskus oli. :D
Mutta siis ihan _oikeasti_ lääkäriksi tai vastaavaksi. :) Ainakin Instan mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta siis ihan _oikeasti_ lääkäriksi tai vastaavaksi. :) Ainakin Instan mukaan.
Ai lääkäritkö nykyisin laittaa huulitäytteet?! :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta siis ihan _oikeasti_ lääkäriksi tai vastaavaksi. :) Ainakin Instan mukaan.Ai lääkäritkö nykyisin laittaa huulitäytteet?! :D
Siitä en tiedä, mutta Jarnon mystoryssa on usein jotain juttuja verinäytteistä ja lääkärikirjoista. Näyttävät oppikirjoilta. Lisäksi nuo muutaman kuvan hastagit "future doctors" etc. niin näistä ainakin olen päätellyt, että hoitoalalle opiskelee. Ehkä laboratorionäytteenottajaksi. Voin olla käsittänyt väärinkin. *olankohautus* Olisko se nyt niin mahdoton ajatus, että haluaisi terveydenhoitoalalle?
Minusta hän kyllä sopisi muotisuunnittelijaksikin. Hän vaikuttaa tyylitajuiselta. :)
Ehkä joku opiskelijapiireissä liikkuva osaa sanoa alan niistä Jarnon haalareista (väri yms)?
Äänestetäänhän taas Sohvaperunat Kultainen Venla -voittoon? Www.kultainenvenla.fi
Ja jee, tänään julkistettiin, että kevätkausi alkaa 2.2.2018. Tammikuussa (26.1.) tulee 4. kaudesta jokin best of -jakso, jonka sisältöön voi vaikuttaa (facebookissa).
Tyhmää kun äänestää voi vain Facebookissa (siis tuota Best of -juttua), minä kun en ole siinä sovelluksessa mukana. Mutta eiköhän ne muut tiedä, mitä kannattaa äänestää mukaan, koostunee kauden parhaista paloista sitten kun saavat sen kasaan. :) Sinänsä helppo homma: onhan koko ohjelma täynnä "parhaita paloja" joka tapauksessa, sen kuin napsii sieltä täältä hyviä klippejä. :)
Joskus olisi kiva nähdä ehkä niitäkin pätkiä, jotka jäävät leikkausvaiheessa pois varsinaisesta ohjelmasta, niitähän voisi koota vaikka Ruutuun sitten niillä väliajoilla, kun ohjelma on tauolla. x]
asuuko se nelli tai ida (jonka luona kuvataan) vielä kotona? luulin et asuu kerrostalossa ja siellä kämpässä parvi mutta ulkokuvat aina jostain omakotitalosta.
Vierailija kirjoitti:
Joskus olisi kiva nähdä ehkä niitäkin pätkiä, jotka jäävät leikkausvaiheessa pois varsinaisesta ohjelmasta, niitähän voisi koota vaikka Ruutuun sitten niillä väliajoilla, kun ohjelma on tauolla. x]
Tarkoitit varmaan Yle Areenaan. Ruutu on mainoskanavien palvelu.
Katsooko kukaan Sohvaperunat -marathonia? :)
Jipii, tänään on Sohvispäivä!! :)
Mutta syyskauden viimeinen jakso :'( :'(
Missä kuussa kevätpotut alkaa? Onneksi ei ole kovin pitkä odotus.