Sohvaperunat nyt tv2
Katso lähetysajat : Sohvaperunat - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (7872)
Meillä kahden kotisohvaperunan kesken naurettiin vedet silmissä eilisen jakson lopulle 😂
Vierailija kirjoitti:
Meillä kahden kotisohvaperunan kesken naurettiin vedet silmissä eilisen jakson lopulle 😂
Mitä siinä tapahtui? En muista enää...
Voin olla väärässä mutta mun mielestä ranualaisrouva hiplaa itseään koko ajan, kädet on aina jalkojen välissä. Häiritsee. Plus seksipuheet.
Mukava jakso :)
Ukkikset oli vireessä ja oli niin ihana nähdä niiden nauravan, varsinkin sen yhden pienen papan. Ihana kun hän jaksaa osallistua, vaikka. näkee kyllä että vointi mennyt alaspäin. Ei enää edes juo kahvia kun muut ottaa, jaksaako nostaa kuppia itse ... ? Sohvallakin on aina samassa asennossa.
---
Agreperheen isukki voisi jatkossa olla dieettaamatta niin irtoisi hymy useammin. Kun alkoi hekottelemaan leveästi, melkein säikähdin. Kato se osaa!
---
Vierailija kirjoitti:
Voin olla väärässä mutta mun mielestä ranualaisrouva hiplaa itseään koko ajan, kädet on aina jalkojen välissä. Häiritsee. Plus seksipuheet.
No höpö höpö :D
On mullakin muuten ködet usein jalkojen välissä, ihan vaan siksi kun haluan lämmittää niitä.
Vierailija kirjoitti:
Mukava jakso :)
---
Agreperheen isukki voisi jatkossa olla dieettaamatta niin irtoisi hymy useammin. Kun alkoi hekottelemaan leveästi, melkein säikähdin. Kato se osaa!
---
Joo, repesin kun sanoi saman mitä ajattelin Leppilampi-keskustelusta, eli "mut eihän turkulaiset osaa taivuttaa"
Vierailija kirjoitti:
Salli kiekuu ja laulaa liikaa ja liioitellusti, ärsyttää. Tähän ohjelmaan sopii hillitty kommentointi, mitä nyt joskus saa vähän pulpahtaa. Mutta vain vähän ja harvoin. Oikein kyttään lakonisia hetkiä.
Just semmoinen minäminä päällepäsmäri ihmistyyppi. En myöskään tykkää yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Salli kiekuu ja laulaa liikaa ja liioitellusti, ärsyttää. Tähän ohjelmaan sopii hillitty kommentointi, mitä nyt joskus saa vähän pulpahtaa. Mutta vain vähän ja harvoin. Oikein kyttään lakonisia hetkiä.
Niin siis onko tuo Salli esiintynyt jossain toisessa tv-ohjelmassa joskus, vai miten hänen kasvonsa tuntuvat niin tutuilta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No höpö höpö :D
On mullakin muuten ködet usein jalkojen välissä, ihan vaan siksi kun haluan lämmittää niitä.
Mun mielestä on outoa olla kädet syvällä jalkovälissä muiden seurassa tai silitellä omia sisäreisiään. Vanhemmat naiset tekee tätä.
Nämä kaks uutta Sohvista pilaavat koko mahtavan ohjelman idean. Ne haukkuvat kaikkea ja kaikkia, ovat todella snobeja ja ylimielisiä, ja heidän katsomisestaan tulee paha mieli. Tähän saakka kaikki muut Sohvikset olleet i h a n i a. Mutta nää kaks uutta - ulos! Äkkiä, kiitos!
Tulen nyt hiukan kaapista ulos, mutta on hetkiä jolloin kaipaan muumilakanaparia. Muita?
Vierailija kirjoitti:
Tulen nyt hiukan kaapista ulos, mutta on hetkiä jolloin kaipaan muumilakanaparia. Muita?
Hep!
Vierailija kirjoitti:
Nämä kaks uutta Sohvista pilaavat koko mahtavan ohjelman idean. Ne haukkuvat kaikkea ja kaikkia, ovat todella snobeja ja ylimielisiä, ja heidän katsomisestaan tulee paha mieli. Tähän saakka kaikki muut Sohvikset olleet i h a n i a. Mutta nää kaks uutta - ulos! Äkkiä, kiitos!
Näistä puuttuu lämpö
Mä en oikein ymmärtänyt eilisen jakson myötähäpeää Juha Tapion ja muiden tanssimisen takia, kun sitten sohvikset itse "nolosti" nytkyivät sohvillaan.
Viihdyin jälleen erittäin hyvin sohvisten seurassa. Kun lopputeksti tuli, niin parahdin ääneen, mitä joko se loppui. Mikään muuta ohjelmaa en odota samalla lailla kuin tätä, kiitti taas sohvikset 😍
Ukkiksille halaukset tältä ruudun toiselta puolelta. Ekasta kaudesta alkaen tykästyin teihin heti. En koskaan ehtinyt nähdä omia isovanhempiani. Olette valloittaneet minut positiivisuudellanne.
Juha Tapio, Toni Virtanen ja Veeti Kallio WEX!!! Vanhat rasvaiset kaljut WEX!!!
Vierailija kirjoitti:
Ovatko ne kaksi naista joilla teinipoika pari? Sympaattisia ihmisiä... 😊
Siinä on se poika äitinsä ja mummonsa kanssa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovatko ne kaksi naista joilla teinipoika pari? Sympaattisia ihmisiä... 😊
Siinä on se poika äitinsä ja mummonsa kanssa!
Eiks se ole äidin kaveri?