Sohvaperunat nyt tv2
Katso lähetysajat : Sohvaperunat - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (7872)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvittaa myös, että tänä somen kulta-aikana hymiöt kertovat paljon. Selasin Facebookissa Sohvisten kuvia ja kenenkään muun perheen/kaveriporukan/what so ever kohdalla ei ollut tätä punaista vihaista tunnehymiötä, kuin näiden äkäisten turkulaisten. 😂 Ehkäpä tuotanto voisi katsojilta hieman kysellä suosikkeja?
Ei se mikään x-factor ole, että äänestetään jatkoon menijät. Idea on että päästään kurkistamaan kaikenlaisten ihmisten olohuoneisiin, ja mahtavaa että mukana on erilaisia tyyppejä.
Niin. Ihan validi kommentti, jos olisin puhunut äänestämisestä. 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvittaa myös, että tänä somen kulta-aikana hymiöt kertovat paljon. Selasin Facebookissa Sohvisten kuvia ja kenenkään muun perheen/kaveriporukan/what so ever kohdalla ei ollut tätä punaista vihaista tunnehymiötä, kuin näiden äkäisten turkulaisten. 😂 Ehkäpä tuotanto voisi katsojilta hieman kysellä suosikkeja?
Ei se mikään x-factor ole, että äänestetään jatkoon menijät. Idea on että päästään kurkistamaan kaikenlaisten ihmisten olohuoneisiin, ja mahtavaa että mukana on erilaisia tyyppejä.
En mä kyllä näe että tässä olisi ideana päästä kurkistamaan kaikenlaisten ihmisten olohuoneisiin. Miksei sitten mukana ole jotain örisevää narkkariporukkaa tai alkoholistia? Minusta ideana on tehdä leppoisaa viihdettä, jossa pistää todella silmään kun yksi on synkkä ja ahdistava pahan mielen perhe.
Ja onhan tähän kyetty saamaan erilaisia porukoita myös sellaisista ihmisistä jotka eivät yritä kaataa ahdistustaan ja vihaansa koko kansan niskaan.
Uusi sohvaperuna-nainen ollut mukana toosa tv:ssä?
Hyvä, että Turun kaverukset siirtyi takaisin Juhanin mustalle nahkasohvalle. Se viime kauden Oskun parisuhdekämppä oli liian "fancy" :D Minäkin ihmettelen Oskun hiustyyliä. Toki sellainen on nähty joskus aiemmallakin kaudella lyhyesti, mutta nyt vaikuttaa pysyvältä tyylimuutokselta? Hänellä on luultavasti luonnonkihara tukka, jota ei aina jaksa suoristaa/siistiä?
Paavo-ukkiksen muistelu oli ihana 1. jakson lopussa. Uusi Åke vaikuttaa herrasmieheltä (vei naisten roskat).
En uskonut sanovani näin, mutta mulla on vähän ikävä Muumilakanapariskuntaa. Se tyttö oli suloisen höpsö nörtti ja kirjakielipoikakin vähän paransi loppua kohden. Nimittäin ikävöin heitö siksi, etten pidä uudesta Sohvisyksiköstä. Tai se muusikkoveli on ihan hyvä, mutta Salli-sisar on jotenkin "feikki". Esittää liian innokasta ja mukanokkelaa. Jotenkin teennäinen.
Oliko Eilan, Minnan ja Ollin tv-katseluhuone muuttunut värikkäämmäksi kuin ennen? Ihanan pirtsakas värimaailma. Ja Olli on tosiaan kasvanut palkon. Jopa missikisatkin kiinnostaa ;)
Mä olin näkevinäni, että myös Jorman silmässä hieman kiilsi Kaija Koon tulkinnan jälkeen ja alkoi nimenomaan siksi moittia miksi pitää aina katsoa tämmöisiä Vain elämään kaltaisia itkuvirsiohjelmia.. ;)
Minua ei Turun negaperhe häiritse, koska ovat olleet alusta asti mukana ja niihin on tottunut. Kuuluvat sohvisperheeseen. Minua itse asiassa huvittaa se niiden tosikkomaisuus, omilla tiedoilla brassailu ja vihaisuus, otan sen huumorilla. Aamos on myös aidosti hauska. Ja on vanhemmillakin joskus hyviä hetkiä.
En kestä miten ihana koira Ben on. Lucky Perttu ja Jarno :)
Vierailija kirjoitti:
Blondit mietiskeli minkä ikäisenä saa äänestää. Vähän jäi nyt epäselväksi, tiesikö ne oikeasti vai esittivätkö vaan tietämätöntä. Toivottavasti eivät esitä mitään, sillä se ikävä kyllä paistaa sitten läpi. Olisivat omia itsejään vaan.
Mä ymmärsin niin, että toinen kyllä tiesi varsin hyvin äänestysiän, mutta toinen ei ja siksi juksasi häntä aluksi, kunnes toinenkin hoksasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi alkutunnarissa oli edelleen Jorman yrjösankko-kommentti, vaikka suurin osa muista pätkistä oli vaihtunut tuoreempiin.
Mua vaivaa ihan älyttömästi, mitä Linda ja Jani sanoi tuossa alkutunnarissa. (En oo vielä katsonut uutta niin en tiedä onko tää vielä mukana).
Muistatko meidän häät?
En mä muista!Voiko olla näin?? Kuulenko aina väärin? Kuka ei muista omia häitään? :D
Älkää alapeukuttako tai alapeukuttakaa vaan, mutta myös KERTOKAA, mitä ne siinä sit sanoo?
Olisko huumoria.
Vierailija kirjoitti:
Minusta yksi ohjelman hyvistä piirteistä on juuri se, että sohvikset edustavat suomalaisia mahdollisimman kattavasti, laidasta laitaan. Ja turkulaisen perheen pojat ovat niin loistavia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Ihan validi kommentti, jos olisin puhunut äänestämisestä. 😊
Puhuit kuitenkin yleisön suosikeista, että tuotannon pitäisi heidät selvittää.
en siis ole tuo sama, joka x-faktorivertauksen esitti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Blondit mietiskeli minkä ikäisenä saa äänestää. Vähän jäi nyt epäselväksi, tiesikö ne oikeasti vai esittivätkö vaan tietämätöntä. Toivottavasti eivät esitä mitään, sillä se ikävä kyllä paistaa sitten läpi. Olisivat omia itsejään vaan.
Mä ymmärsin niin, että toinen kyllä tiesi varsin hyvin äänestysiän, mutta toinen ei ja siksi juksasi häntä aluksi, kunnes toinenkin hoksasi.
Ystävyksillä on omanlaisensa leikkisä huumori. Toinen tekee ns. tyhmiä kysymyksiä ja toinen yrittää peitellä, kuinka rasittavaa on vastata "tyhmiin kysymyksiin" 😲.
Katsokaa ja nauttikaa, ohjelma on todella viihtyisä. Muistakaa, että katsotte ns. käänteisenä itseänne. Mukavinta on, ettei sohvikset-ohj. ole ns. perinteisiä tosi-tv pyrkyreitä joille tärkeintä on tulla julkkikseksi. Kuinka monen olet nähnyt kertova mediassa pyrkivänsä eduskuntaan tai haaveilevansa tv-juontajan tehtävästä.
Sohvikset ohjelma on formaatti johon ei kuulu mitään äänestämistä paremmuudesta tai siitä pääseekö jatkoon vai ei. Suosittelen tutustumaan Yle.fi:n antamaan informaatioon, saat sieltä enemmän tietoa kuin av:lta.
Hei, sohvikset tulee tänään. Ihmeen äkkiä viikko on vierähtänyt. En ole vielä ehtinyt varata mitään pikkusuolaista tarjolle. Ohjelman sohviksten iltaeväät on niukentuneet. Oli kuitenkin ilo huomata, että Soilen ja Jorman pöydässä oli jälleen mielenkiintoista leipomusta tarjolla.
Ukkiksilla oli synttärikakkua, mukava nähdä teidät tutut, sekä uusi jäsen Åke.
Yksi on joukosta poissa. Osanottoni ja kiitokset edesmenneen ukkiksen omaisille, kun annoitte Yle.fi:lle luvan julkistaa meille katsojillekin perhettänne kohdanneen suru-uutisen .
Jämäkämmän olonen emäntä :) (tms)
Sanna ja Pinja on av-mamman näköisiä. :)
Vierailija kirjoitti:
Sanna ja Pinja on av-mamman näköisiä. :)
Kuin peiliin katsois vai?
Mä oon enemmän Jarin ja Sannan Sanna, mut en ookaan mamma.
Jorma: "Mitä mössöä tämä on?". Soile: "Porkkanakakkua". Jorma: "Hyi hele.. kas ku ei lanttukakkua saatana".
Miksi ton Iidan huulet näyttää aina sinisiltä? :D
Musta nää sohvapotut tuntuu jotenkin tylsemmiltä kuin ennen. Voi tosin olla, että oon kattonut liikaa brittien sohvaperunoita😅, ennen kuin tää uusi kausi alko, kun ainakin musta siinä (Goggleboxissa) ihmiset on paljon eloisampia ja viihdyttävämpiä.
Tosin eihän tätä ole vielä tullut kuin 2 jaksoa, niin saapa nähdä mitä tulevissa jaksoissa sattuu ja tapahtuu.
Kyllä negaperhe on ihan hyvä lisä ohjelmaan. Mieluummin katson heidänlaisiaan muiden sohvisten joukossa kuin esimerkiksi tätä uusinta hipsterikaksikkoa, josta jotenkin paistaa läpi, että yrittämällä yritetään olla fiksuja ja tiedostavia älykköjä.