Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sohvaperunat nyt tv2

Vierailija
06.03.2015 |

Mitä mieltä tästä ohjelmasta, itse tykkään.

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Sohvaperunat - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (7872)

Vierailija
1301/7872 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sohvis-Jarilla (Jarin & Sannan Jari) on muuten oma radio-ohjelma Aallolla perjantai-iltaisin. Alkoi muutama viikko sitten. Sen lisäksi jatkaa onneksi aamuisin Dynastiassa.

Jarilla on muuten tosi hyvä radioääni! Hienoa että hän on vihdoin saanut oman ohjelman. Dynastiassahan "Sohvis-Jari" on ollut jo käsite usean vuoden ajan.

Vierailija
1302/7872 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä1849 kirjoitti:

Naurattaa taas Janin ja Lindan (Oulu) vaatteiden yhteensopivuus sisustukseen. Varmaan Lindan käsialaa :D Janilla vihreä t-paita, Lindalla vihreä shaali ja tyynytkin oli vihreät. Toisena päivänä molemmilla oli mustaa päällä. 

Mää mietin että laittaako se Linda joka ikinen päivä tuon melko työlään näköissen mehiläispesäkampauksen vai tehdäänkö se van sohviksia varten :D Ei sillä, kaunis nainen ja kampauskin, mutta noinkohan istuu tuon näköisenä telkun ääressä silloinkin kun kamerat ei heitä kuvaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1303/7872 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä1849 kirjoitti:

Naurattaa taas Janin ja Lindan (Oulu) vaatteiden yhteensopivuus sisustukseen. Varmaan Lindan käsialaa :D Janilla vihreä t-paita, Lindalla vihreä shaali ja tyynytkin oli vihreät. Toisena päivänä molemmilla oli mustaa päällä. 

Mää mietin että laittaako se Linda joka ikinen päivä tuon melko työlään näköissen mehiläispesäkampauksen vai tehdäänkö se van sohviksia varten :D Ei sillä, kaunis nainen ja kampauskin, mutta noinkohan istuu tuon näköisenä telkun ääressä silloinkin kun kamerat ei heitä kuvaa?

Kyllä helposti tuollainen voi olla jonkun toimistonaisen tai asiantuntijatehtävä-toimihenkilön tms normaali työlook. Varmasti kaikki tosin jonkun verran ehostavat naamaa tv:tä varten, miehetkin.

Vierailija
1304/7872 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä kun on Sallista (ja sen veljestä) puhuttu, niin mä luulen että Sallin itsetietoisuus (tai miten se "self awareness" kääntyykään) johtuu siitä, että ovat olleet mukana niin lyhyen aikaa. Kyllä varmaan sarjaa alusta seuranneet muistavat, miten pidempään mukana olleet sohvikset olivat silloin ekalla kaudella  vähemmän rentoja kuin nyt. Muistaakseni jopa ukkiskerholaiset jännittivät välillä selvästi.

Ja varmaan nyt on vaikeampaa hypätä mukaan, kun Sohvaperunoista on tullut niin suosittu sarja, ja osallistujista julkkiksiakin. Se ei enää ole samalla tavalla tavisamatöörien ohjelma kuin ihan alussa. (Jos itse menisin mukaan, niin varmaan en enää olisi yhtään esim. netissä koska pelkäisin, että lukisin jotain itsestäni ja rupeaisin sitten esittämään jotain kameroille...)

Vierailija
1305/7872 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä kun on Sallista (ja sen veljestä) puhuttu, niin mä luulen että Sallin itsetietoisuus (tai miten se "self awareness" kääntyykään) johtuu siitä, että ovat olleet mukana niin lyhyen aikaa. Kyllä varmaan sarjaa alusta seuranneet muistavat, miten pidempään mukana olleet sohvikset olivat silloin ekalla kaudella  vähemmän rentoja kuin nyt. Muistaakseni jopa ukkiskerholaiset jännittivät välillä selvästi.

Ja varmaan nyt on vaikeampaa hypätä mukaan, kun Sohvaperunoista on tullut niin suosittu sarja, ja osallistujista julkkiksiakin. Se ei enää ole samalla tavalla tavisamatöörien ohjelma kuin ihan alussa. (Jos itse menisin mukaan, niin varmaan en enää olisi yhtään esim. netissä koska pelkäisin, että lukisin jotain itsestäni ja rupeaisin sitten esittämään jotain kameroille...)

Hyvä pointti. Mä en pystyisi olemaan mitenkään normaalisti kattomassa töllöä jos tiedän että mua kuvataan. Olisin varmaan sellai että koko av haukkuisi teennäiseksi tyhjännaurajaksi - jota en ole. :D

Vierailija
1306/7872 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ranualaisäiti tyttärineen on veikeä. Äiti intensiivisesti tuijottaa telsua, hiljaisuus :)

Vierailija
1307/7872 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tänään nostalgia matkalla Sohvisten seurassa.  Katsoin Areenasta 1-kaudesta 2015- alkaen tallennettuja klippejä. Kyllä Niistä ei puuttunut riemun kiljahduksia, myötähäpeää, naurua tai vauhtia puuttunut.  Nauroin mukana koska heidän vauhdikkaat kannanotot ja naurunsa oli niin tarttuvaa 😀  

Katsoin yli 20 klippiä 2-3 min.  Vielä jäi paljon katsottavaa jäljelle.  Jotkut ovat hieman muuttuneet toiset taas eivät, kun vertaa uusiin meneillään oleviin jaksoihin.  Alusta asti mukana olleiden kohdalla on Sponttaanisuus on hieman hiipunut.  Toki oli kiva nähdä kaikkia jotka ovat ohjelmassa olleet mukana.                                                                                  

Vierailija
1308/7872 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai saakeli. :D "Mikä on ollut pisin parisuhteesi? No sellaiset kuustoista ja puol senttiä." :D

Vierailija
1309/7872 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuolla yhdellä on seksihullut paita?

Vierailija
1310/7872 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi täällä ei kommentoida?? Onko jossain vilkkaampi keskustelu?

Vierailija
1311/7872 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tuolla yhdellä on seksihullut paita?

Se on bändi.

Vierailija
1312/7872 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mici ja Maicci vaikuttaa jotenkin rennommilta ku aiemmissa jaksoissa. Yleensä pönöttävät niin epämukavan näkösesti tossa sohvalla mutta nyt on jalat pöydällä ja enemmän kommentteja. Ihme käkättäjiä mutta ihan mukava pari, näyttävät toistensa seurassa viihtyvän.

Vierailija
1313/7872 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kestä niitä kahta blondia. Tai toisella on kyllä tummat hiukset, mut niinku oikeesti ne on niinku blondei, tiedättekste niinku ketä niist mä niinku tarkotan ja silleen?

Vierailija
1314/7872 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, ihanaa kun Mici ja Maicci ovat alkaneet vapautua tällä kaudella. Mukavanoloinen ja sopivan tavis pariskunta. :)

Vierailija
1315/7872 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oululaispariskunta on muuten myös nyt jotenkin rennompi. Mun mielestä aikaisemmilla kausilla istuivat jäykemmin, enemmän erillään ja nyt se vaimo nojaili mieheensä yms. :)

Missä Micin ja Maikin lammas? D:

Vierailija
1316/7872 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi täällä ei kommentoida?? Onko jossain vilkkaampi keskustelu?

Ei, vaan kun kaikki katsoi sitä ohjelmaa niin ei ehtiny kommentoida.

Vierailija
1317/7872 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en kestä niitä kahta blondia. Tai toisella on kyllä tummat hiukset, mut niinku oikeesti ne on niinku blondei, tiedättekste niinku ketä niist mä niinku tarkotan ja silleen?

Mun mielestäni ne ovat ihan hemmetin hienoja. Ihan kuin se homopariskuntakin - molemmilta tulee välillä käsittämätöntä hönöilyä (joka mahdollisesti on naama pokerilla heitettyä läppää, mahdollisesti ei) ja sitten välillä jotain aivan nerokasta sellaisesta vinkkelistä, jota itse ei olisi ajatellut.

Vierailija
1318/7872 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ehdottomasti parhaat on se pariskunta joka katsoo tv:tä keittiössä, niillä on parhaat kommentit, keskustelut ja niitten huumori uppoaa ainakin minuun.

Vierailija
1319/7872 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvasin, että se Salli repeää lopulta Siskonpedille jossain tyhmässä (ja itseni mielestä ei-hauskassa) kohdassa. Ennalta suunniteltu tilanne, ei hauskaa.

Vierailija
1320/7872 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä ehdottomasti parhaat on se pariskunta joka katsoo tv:tä keittiössä, niillä on parhaat kommentit, keskustelut ja niitten huumori uppoaa ainakin minuun.

Jääkaappiin oli ilmestynyt "näin kestät vihaista puolisoa" -lehtiartikkeli. :'D