Sohvaperunat nyt tv2
Katso lähetysajat : Sohvaperunat - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (7757)
Kaipaisin lämmintä ja rauhallista takavuosien iltatunnelmaa takaisin: välimusiikkeihin ja katu/talokuviin.
Lämpö ja lempeys kadonnu, harmi.
Katsovatko Sohvaperunat tälläkin kaudella kaikki mahdolliset aivot narikkaan ohjelmat? Minulle liian hapokasta tällöin.
Ihanaa, äksy Soile ja röhnä Jorma pois. Ei tuu ikävä.
Ainoa mikä mua enää Jormassa ja Soilessa kiinnosti oli se mitä syötävää niillä oli. Usein näytti hyvältä. Lohi voileipiä, mustikkapiirakkaa jne.😋
Vierailija kirjoitti:
Ainoa mikä mua enää Jormassa ja Soilessa kiinnosti oli se mitä syötävää niillä oli. Usein näytti hyvältä. Lohi voileipiä, mustikkapiirakkaa jne.😋
Sama. Ainakin kerran oli sienipiirakkaa josta mielellään olisin ottanut palasen. Soile taisi olla aika velho leipomaan. Olisihan heitä toisaalta kiva nähdä vaikka pienen tauon jälkeen.
Soile taisi yrittää hoitaa ahdistustaan ja muita ongelmiaan tuolla jatkuvalla leipomisella. Tuo jatkuva leipominen ja leipomusten syöminen vaikutti jo pakkomielteiseltä. Nyt on vuosi 2024 Suomessa ja kyllä vanhempikin nainen pitkänkin naimisissa olon jälkeen voi täysin hakea eroa, eikä kenenkään pidä sitä tuomita tai syyllistää. Niin kannattaa tehdä, jos tilanne on mahdoton ja vointi eron myötä parantuu.
Mikä näistä on olevinaan lesbopari??
Ei enää nappaa, koska niin monta mieluisaa sohvaperunaa on poistunut. Nyt tuosta on tullut joku woke porukan show.
Vierailija kirjoitti:
Ei enää nappaa, koska niin monta mieluisaa sohvaperunaa on poistunut. Nyt tuosta on tullut joku woke porukan show.
Tässä on kyllä mukana myös ei wokea. Turkulaiset persut nyt ainakin edustavat tätä puolta.
Vierailija kirjoitti:
Soile taisi yrittää hoitaa ahdistustaan ja muita ongelmiaan tuolla jatkuvalla leipomisella. Tuo jatkuva leipominen ja leipomusten syöminen vaikutti jo pakkomielteiseltä. Nyt on vuosi 2024 Suomessa ja kyllä vanhempikin nainen pitkänkin naimisissa olon jälkeen voi täysin hakea eroa, eikä kenenkään pidä sitä tuomita tai syyllistää. Niin kannattaa tehdä, jos tilanne on mahdoton ja vointi eron myötä parantuu.
Huhhuh, melkoinen diagnoosi eläköityneestä isoäidistä joka tykkää leipoa.😂
Mikä lesbopari? En ole huomannut/tunnistanut, vaikka itse olen.
Kaipaan Sannaa ja Pinjaa. Ylipäätään enemmän kreisihuumoria ja eloisuutta. En ole jaksanut enää hetkeen seurata koko sarjaa, kun on jotenkin niin vaisua kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Katsovatko Sohvaperunat tälläkin kaudella kaikki mahdolliset aivot narikkaan ohjelmat? Minulle liian hapokasta tällöin.
Musta on kiva. Näkee mistä ei itse ole kiinnostunut ja osaa vältellä. Saa silti jonkunlaisen käsityksen ohjelmista ja mistä ihmiset juttelee.
Eikös lesbopari ole se noin viisikymppiset naiset, molemmilla aika vahvat silmälasinkehykset, lyhyehkö tukka mutta silti feminiinisiä, on meikkiä, värikkäät vaatteet.
Onko noilla kolmella nuorella naisella bändi?
Huomasitteko miten tikasseinänaispari yritti kovasti vakuutella, etteivät ole pari? Toinen yhtäkkiä alkoi selittää hyvin alleviivaavaan tyyliin olleensa jossain jonkun insinööriMIEHEN kanssa joka on kuuma. Silti taas melkein istuivat toistensa sylissä.
Ei kyllä homotutkan viisari edes värähdä silmälasipäisten ystävysten kohdalla. Minusta aivan perusheteroita.
Vierailija kirjoitti:
Huomasitteko miten tikasseinänaispari yritti kovasti vakuutella, etteivät ole pari? Toinen yhtäkkiä alkoi selittää hyvin alleviivaavaan tyyliin olleensa jossain jonkun insinööriMIEHEN kanssa joka on kuuma. Silti taas melkein istuivat toistensa sylissä.
Mitä ihmettä?? 🤣😂
Eivätköhän he ihan heteroita ole. Vau, en tiennytkään, että joku voi ottaa maininnan miehestä peittely-yrityksenä.