Moni tapaamani ikisinkkumies olisi enemmän kuin valmis sitoutumaan
mutta pelkäävät tehdä aloitteen eivätkä halua avioeroa. Samanhenkisen puolison löytäminen on haastavaa vaikka haluja olisi. Keskustelua aiheesta.
Kommentit (14)
Itse en haluaisi sitoutua tyyppiin joka jo valmiiksi ajattelee noin avioerosta, että valmiiksi pelkää sitä vaikkei ole parisuhteessa saati naimisissa, kuulostaa siltä että olisivat vaarallisia mahdollisen eron tapahtuessa. Mistä he tietävät vaikka itse olisivat lopulta se joka haluaa erota, mutta ei, heillä on automaattinen oletus että naisen menettäminen olisi kauhea asia. Miettivät asioita aivan liian pitkälle valmiiksi.
Vierailija kirjoitti:
Itse en haluaisi sitoutua tyyppiin joka jo valmiiksi ajattelee noin avioerosta, että valmiiksi pelkää sitä vaikkei ole parisuhteessa saati naimisissa, kuulostaa siltä että olisivat vaarallisia mahdollisen eron tapahtuessa. Mistä he tietävät vaikka itse olisivat lopulta se joka haluaa erota, mutta ei, heillä on automaattinen oletus että naisen menettäminen olisi kauhea asia. Miettivät asioita aivan liian pitkälle valmiiksi.
Lol. Tunnen tämmösen miehen. Jos hän kuulee että joku pari eronnut niin eka ajatus että miesparka on hylätty. Ei tule mieleenkään että myös mies voi haluta eron. Ja itse ihastuu kaikkiin naisiin joihin tutustuu eli periaatteessa kuka vaan kelpais.
Vierailija kirjoitti:
Mistä nämä ikisinkut tietävät olevansa valmiita sitoutumaan avioliittoon saakka, jos heillä ei ole minkäänlaista kokemusta parisuhteista?
Täh?
Haluaisin parisuhteen ja naimisiin, koska oma perhe toisi vakautta elämääni. Olen ollut vuosia sinkku ja edellinen suhde kesti on-off kolme vuotta ja siitä kesti kauan toipua. En halua kokea samaa eroa uudestaan, joten toiveissa olisi löytää sopiva kumppani loppuelämäksi. M39
Vierailija kirjoitti:
Minä haluan sitoutua, en erota. Miksi hakeutua parisuhteeseen jos se ei johda avioliittoon?
Vierailija kirjoitti:
Mistä nämä ikisinkut tietävät olevansa valmiita sitoutumaan avioliittoon saakka, jos heillä ei ole minkäänlaista kokemusta parisuhteista?
Ikisinkuilla tarkoitetaan pitkään sinkkuina olleita miehiä, joilla ei ole parisuhdetta eikä naisystävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä haluan sitoutua, en erota. Miksi hakeutua parisuhteeseen jos se ei johda avioliittoon?
Miksi tehdä mitään, jos kaikki on lähtökohtaisesti niin vaikeaa?
Eipä tuo kovin vaikeaa ollut puolisoa löytää, en tehnyt mitään. Vaimoni pyysi aikanaan kaverinsa kautta mua treffeille ja 20 vuotta nyt oltu yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin parisuhteen ja naimisiin, koska oma perhe toisi vakautta elämääni. Olen ollut vuosia sinkku ja edellinen suhde kesti on-off kolme vuotta ja siitä kesti kauan toipua. En halua kokea samaa eroa uudestaan, joten toiveissa olisi löytää sopiva kumppani loppuelämäksi. M39
Miten sinä olet kasvanut ihmisenä, mitä aiot tehdä toisin jotta seuraava suhde kestäisi? Vai onko vika aina ajassa?
Ikisinkku on huonoin mahdollinen kumppanivalinta. Ei kykene sitoutumaan tai kyvyt edes saada parisuhde puuttuvat. Jos ikää jo on, pitää sinkkuuteen olla painava syy 😁
Vierailija kirjoitti:
Ei mainittu mitään avioliitosta.
Sitoutuminen = on pidempiaikainen taloudelliskustannuslaskujenjakaminen ja yhteinen jaettu talousmalli ja asumimuoto.
Kunnes löytyy uusi. Uusi "sitoutumismalli".
Minä olen sitotunut ikisinkkuuteen. Tästä en luovu. M67
Siis ikisinkkumiehet olisivat valmiita sitoutumaan jos löytäisivät samanhenkisen naisen (myös ikisinkun?), mutta eivät uskalla tehdä aloitetta koska pelkäävät että avioero siitä kuitenkin tulee. Niinkö?