Sohvaperunat nyt tv2
Katso lähetysajat : Sohvaperunat - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (7757)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpas tämän yhden käytös muuttunut kovasti kun kumppani vaihtunut. Ennen oli hillitty ja antoi fiksun kuvan itsestään.
Se aiempi mikään kumppani ollu, vaan kaveri. Tämän kans on yhdessä. Käyttäytyy kyllä eri tavoin nyt.
Joo nää koulunomistajat saisi nyt häipyä. Omituista kuiskailevan hönkivän toistensa tuijotusta ja vihjailua. Ihan kuin kumpikaan ei katsoisi ohjelmaa vaan kommentoivat toistensa juttuja.
Ketkä??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Amos on niin jo miehistymässä. Äänenmurros on saapunut. Kiva, kun on yhä mukana ohjelmassa!
Jätetään nyt edes alaikäiset arvostelun ulkopuolelle. Murrosikä on muutenkin kamalaa ja hämmentävää aikaa ilman, että joku sitä vielä kommentoi. Itse ainakin olisin halunnut vain muuttua näkymättömäksi tai häipyä maan alle ja peruuttaa kehon muutokset. Häpesin muutoksia ja yritin ne piilottaa. Ihan nainen olen, mutta varmasti samaa miehilläkin on. Normaalissa tilanteessahan ilman mitään estohoitoa kukaan ei voi murrosiälleen tai sen muutoksille mitään, eikä niitä pitäisi arvostella.
Reaktiosi murrosikään ei ole normaali. Onko sulla asperger tai joku muu kehitysvamma?
Joo, autismikirjo, mutta se nyt ei liity tähän toivomukseen, että televisio-ohjelmassa näkyvän murrosikäisen murrosiän tuomia muutoksia ei arvosteltaisi tai kommentoitaisi kun noille ei voi mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen usein sitä että kukaan ei röhnötä sohvalla tai jumppaa tvtä katsoessa.
Kyllähän se Tampereen mies välillä röhnöttää. Ja niin myös dalmatialaiset. Eikö röhnötys ole sen merkki, että ollaan rennosti omassa kodissaan.
Toivon, että saan seuraavassa elämässä syntyä Jarnon ja Pertun dalmatialaiseksi. Ihanaa elämää <3
Minä myös Jarnon ja ihanan Pertun dalmatialaiseksi tahdon seuraavassa elämässä.
Perttu on minun suosikkini, höpsö, ihana. Jarno välillä katsoo Perttua, että mitä?
Perttu varmaan leipoo minulle dalmatialaiskakun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Amos on niin jo miehistymässä. Äänenmurros on saapunut. Kiva, kun on yhä mukana ohjelmassa!
Jätetään nyt edes alaikäiset arvostelun ulkopuolelle. Murrosikä on muutenkin kamalaa ja hämmentävää aikaa ilman, että joku sitä vielä kommentoi. Itse ainakin olisin halunnut vain muuttua näkymättömäksi tai häipyä maan alle ja peruuttaa kehon muutokset. Häpesin muutoksia ja yritin ne piilottaa. Ihan nainen olen, mutta varmasti samaa miehilläkin on. Normaalissa tilanteessahan ilman mitään estohoitoa kukaan ei voi murrosiälleen tai sen muutoksille mitään, eikä niitä pitäisi arvostella.
Reaktiosi murrosikään ei ole normaali. Onko sulla asperger tai joku muu kehitysvamma?
Joo, autismikirjo, mutta se nyt ei liity tähän toivomukseen, että televisio-ohjelmassa näkyvän murrosikäisen murrosiän tuomia muutoksia ei arvosteltaisi tai kommentoitaisi kun noille ei voi mitään.
Taisit olla myös kiusattu? Se outo hyypiö jota kukaan ei halunnut?
Vierailija kirjoitti:
Annika on niiin nätti.
Miten tätäkin alapeukutetaan. Onhan hän nätti. Vai onko niin kauheaa kun jotain kehutaan...
Vierailija kirjoitti:
Missä tuon Amoksen veli on? Se oli sellainen lihava poika.
Ehkä mennyt naimisiin ja muuttanut kotoaan pois. Miksi kyselet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
tai muuttant tois puol jokke
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
tai muuttant tois puol jokke
Voip olla.😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi nyt, mutta missä kohtaa tuossa lainaamassasi kommentissa on ARVOSTELUA? Ei missään. Taidat olla näitä ammattiloukkaantujia - jopa toisten puolesta. Ei hyvää päivää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
**
Anteeksi nyt, mutta missä kohtaa tuossa lainaamassasi kommentissa on ARVOSTELUA? Ei missään. Taidat olla näitä ammattiloukkaantujia - jopa toisten puolesta. Ei hyvää päivää.
**
Ei minunkaan mielestä viestissä Aamoksesta ollut mitään nekaa. Sanavalmis, ilmeisen älykäskin ja moista asioista kivasti kantaa ottava sohvis. Mutta, olen ylläolevan "kitkerästi" kommentoivan kanssa samaa mieltä siinä, että hyvästä ja tärkeästä aiheesta kommentin postannut, valitsi huonosti lainauksen joka oli ihan ystävälliseen sävyyn teini-ikää aloittelevasta sohviksesta. Ketjussa on nekatiivinen, jopa raukkamainen koulukiusaamisen kriteerit täyttävä mielipide. Kohdistettu aikaisemmin mukana olleeseen lapseen. Ilmoitin sen asiattomaksi, mutta modet olivat ilmeisesti vähissä ja kiireisiä lauantaina.
Ketju on aloitettu 2015. Menin uteliaana lukemaan kahdeksan vuoden takaisia kirjoituksia. Mulle on jäänyt sellainen käsitys, että ketju olisi pääsääntöisesti hyvää mieltä ja positiivisuutta uhkuva ketju, mutta yllätyin 🤔. Eivät ne oikeastaan kovin positiivisia olleet. Olen vasta 2-sivulla, mutta ajattelin vielä jatkaa lukemista, mutta nyt pidän paussin ja nautin kupposen kahvia.
joku vihjaili taas lesbopariskunnasta, ketä ne muka ovat?
Vanhat mielipiteet mietityttävät 🤔 edelleen. Olen jo 2016 kaudella ja sivulla 10. Ohjelmaa on kovasti kehuttu ja sohvaperunat ovat saaneet myös kehuja, moni oli löytänyt suosikkihenkilön tai useammankin. Yllättävää on se, etteivät rohkeasti mielipiteitään kirjoittelevat mainitse, sohvisryhmäläisiä nimeltä, he ovat joko ne homot tai se lespopari, muttei kertaakaan se heteropari. Myönnän, että hävetti joidenkin viestit joita oli kirjoitettu enemmän seksiä ajatellen, kun niitä sohvaperunoita eli ihmisiä josta kirjoitti. Vuosien takaisia mielipiteitä oli vaikea kohdistaa kehenkään, kun tärkeimmät tunnistetiedot oli jätetty pois.
[/quote]
Aamos Turkulaisesta perheestä oli ohjelman alkuaikoina alle kouluikäinen söpö lapsi. Ei siis vielä yllä teinien sarjaan, korkeintaan esiteini nykyisellään. olisko 13 tai 14v. Kommentoin aikaisemmin hänen olevan teini-ikää aloitteleva, mutta korjaan, että esiteini. Olen kuitenkin koko ohjelma-ajan ihaillut hänen tarmokkuuttaan ottaa tilaa sohvissohvalla sekä mielipiteillään. Mikäli tämä nyt loukkaa jotakuta palstalla kävijää, niin ihan vilpittömästi pahoittelen, en halua hurmaavan sohvis-lapsen varjolla loukata ketään.
Kuka suosikkinne on `?
Minulla Linda
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Melike romani? Puhenuotti on just sellainen.
Puoliksi turkkilainen eli isä on turkkilainen taitaa olla. Näin olen ymmärtänyt.
Onko parinsa hänen sisko, ystävä vai sukulainen ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Melike romani? Puhenuotti on just sellainen.
Puoliksi turkkilainen eli isä on turkkilainen taitaa olla. Näin olen ymmärtänyt.
Onko parinsa hänen sisko, ystävä vai sukulainen ?
Eikös se sisko nykyisin ole? Aiemmin oli kaveri.
Vierailija kirjoitti:
Aamos Turkulaisesta perheestä oli ohjelman alkuaikoina alle kouluikäinen söpö lapsi. Ei siis vielä yllä teinien sarjaan, korkeintaan esiteini nykyisellään. olisko 13 tai 14v. Kommentoin aikaisemmin hänen olevan teini-ikää aloitteleva, mutta korjaan, että esiteini. Olen kuitenkin koko ohjelma-ajan ihaillut hänen tarmokkuuttaan ottaa tilaa sohvissohvalla sekä mielipiteillään. Mikäli tämä nyt loukkaa jotakuta palstalla kävijää, niin ihan vilpittömästi pahoittelen, en halua hurmaavan sohvis-lapsen varjolla loukata ketään.
13-14-vuotias on kyllä jo teini eikä esiteini.
Missä Aamoksen veli on? Katosi vain yhtäkkiä?