Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sohvaperunat nyt tv2

Vierailija
06.03.2015 |

Mitä mieltä tästä ohjelmasta, itse tykkään.

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Sohvaperunat - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (7757)

Vierailija
6641/7757 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun suosikit on Jarno ja Perttu. Ennen tässä oli enemmän musta viihdyttäviä porukoita ja ohjelma itsessään oli parempi :) No, ajat muuttuvat. En pidä yhtään siitä mieskaksikosta jotka ovat kaveruksia ja usein kommentoi tosi seksistisesti naisista ja etenkin se toinen pyörittelee jatkuvasti silmiä, ylimielisen oloinen.

Ketä mieskaksikkoa tarkoitat?

Juha ja Markus

Mä oon eri mieltä Juhasta ja Markuksesta. Ovat mun yksiä lemppareita.

Mä aina välillä unohdan kuinka juntteja ovatkaan... kunnes se partatyyppi möläyttää taas jotain aivan kummallista ja tipahdan takaisin totuuden taajuudelle.

Vierailija
6642/7757 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpas tämän yhden käytös muuttunut kovasti kun kumppani vaihtunut. Ennen oli hillitty ja antoi fiksun kuvan itsestään.

Se aiempi mikään kumppani ollu, vaan kaveri. Tämän kans on yhdessä. Käyttäytyy kyllä eri tavoin nyt.

Kun ihminen on onnellinen niin juttu lentää paremmin ja hymyilyttää helpommin kuin yksin ahdistuneena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6643/7757 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpas tämän yhden käytös muuttunut kovasti kun kumppani vaihtunut. Ennen oli hillitty ja antoi fiksun kuvan itsestään.

Se aiempi mikään kumppani ollu, vaan kaveri. Tämän kans on yhdessä. Käyttäytyy kyllä eri tavoin nyt.

Kun ihminen on onnellinen niin juttu lentää paremmin ja hymyilyttää helpommin kuin yksin ahdistuneena.

Tää on aina ollut mun lempparipottu, höpsö ja mukavan oloinen. 

Vierailija
6644/7757 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maicci näyttää mieheltä, joka yrittää olla nainen. Semmoinen epäonnistunut drag queen. Meikki ei sovi hänelle ollenkaan.

Näillä ei ole mitään annettavaa sarjaan. Kihittävät vaan keskenään ihan uunoille jutuile sohvalla ja kudinpuikot kilisevät. Tylsiä. Vaihtoon, kiitos!

Meillä tykättiin tästä pariskunnasta kunnes rasistiset kommentoinnit vähän järkyttivät meitä. He ovat toisilleen kivoja.

Ainakin ovat selvästi samaa tasoa, kohtelevat toisiaan hyvin ja viihtyvät toistensa seurassa. Ihan toisenlaiselta näiden suhde ja elämä vaikuttaa kun esim. rovaniemeläisten.

Vierailija
6645/7757 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka kuspää poistelee ketjussa kommentteja? Anna ihmisten keskustella!

Nimitätkö omaa kommenttiasi keskusteluksi?

Vierailija
6646/7757 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vau onpa Maicci laihtunut! Näyttää todella hyvältä. Mitähän lienee tapahtunut?

Voisko kaikki vaan lopettaa tämmöiset? Laihdutin itse aikoinaan ison määrän kiloja, eikä se ollut oikeasti mikään kehu, kun ihmiset kommentoivat, että näytätpä hyvältä. Sehän pitää sisällään sen, että ennen et näyttänyt. Toisen ihmisen ulkonäkö ei kuulu kenellekään ja jos ei erikseen pyydä sitä arviointia, niin sellaista ei tarvitse antaa, sitä "hyvääkään".

Joo ollaan kaikki vaan hiljaa, niin ei kenellekään tule paha mieli. Ja tuleehan toki siitäkin jo monelle, kun ei mitään sanota!

Kummaksi on maailma mennyt, kun eivät kehutkaan enää kelpaa. Ohis.

Ohis tämäkin. Minäkin sain paljon kehuja laihtumisen takia. Menivät hiljaisiksi kun vastasin, että syöpä onkin helpoin tapa laihtua.

Vierailija
6647/7757 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhani ja Osku olivat aikanaan ihan parhaita.

Jormasta ja Soilesta olen tykännyt aina.  Tykkään heidän huumoristaan.  Jorman kommentit osuvat usein naulan kantaan ja Soilen herkkyys on itsellenikin tuttua. 

Jormasta tykkääminen sai aivan uuden ulottuvuuden kun sain selville, että hänellä on ollut sama ammatti kuin minulla.

Totta on, että  nykyisin ohjelmassa on liikaa sohvalla istujia.

Vierailija
6648/7757 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo nää koulunomistajat saisi nyt häipyä. Omituista kuiskailevan hönkivän toistensa tuijotusta ja vihjailua. Ihan kuin kumpikaan ei katsoisi ohjelmaa vaan kommentoivat toistensa juttuja.

Vierailija
6649/7757 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta. Oli jo viime kaudella jotenkin laskelmoiva, lapsellinen ja jopa ällöttävä tämän uuden parin kanssa. Täyskäännös siihen, millainen oli ennen. Nyt tuntuu esitykseltä.

Vierailija
6650/7757 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juhani ja Osku olivat aikanaan ihan parhaita.

Jormasta ja Soilesta olen tykännyt aina.  Tykkään heidän huumoristaan.  Jorman kommentit osuvat usein naulan kantaan ja Soilen herkkyys on itsellenikin tuttua. 

Jormasta tykkääminen sai aivan uuden ulottuvuuden kun sain selville, että hänellä on ollut sama ammatti kuin minulla.

Totta on, että  nykyisin ohjelmassa on liikaa sohvalla istujia.

No ja et varmasti ole samassa ammatissa ollut kun Jorma.

Vierailija
6651/7757 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soilen mies tarvitsee kuulolaitteen. Kallistelee päätään ja mulkoilee sen näköisenä, ettei kuule kunnolla. 

Vierailija
6652/7757 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on tylsiä tanttoja nämä Ulla ja Veera!

Vierailija
6653/7757 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulevatkohan Mika ja Omar vielä joskus takaisin? Ikävä heitä! Samoin harmittaa Eilan ja Minnan pois jäänti.

Vierailija
6654/7757 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mukana on myös av-mammoja. Tämäkin ihmisryhmä, siis keski-ikäiset räväkät ja isokokoiset naiset on ollut sellainen ihmisryhmä, jota ei ole juurikaan televisiossa esiintynyt muuta kuin ehkä alaluokan elämästä kertovissa ohjelmissa. Jos nyt jotain ryhmää pitäisi tässä tuoda enemmän esiin niin enemmän juurikin näitä av-mammoja muistuttavia ruutuun. Tämä av-mammaa hyvin paljon tavalla tai toisella muistuttava on kuitenkin hyvin lähellä sitä tavallisen suomalaisen naisen ideaalia, jolta on haluttu sulkea silmät toki ihan televisiossa ja viihteessä, mutta myös ihan yhteiskunnassakin. Hyvä, että tässä on mukana niin vähän nuoria ja kauniita naisia, eikä se nyt oikein edes sovi siihen, mitä tämä ohjelma tavoittelee. Toki sitten ohjelmassa tietysti jatkuvasti katsotaan näitä roskaluokan realityjä ja muita ohjelmia, joissa näitä nuoria ja kauniita, laihoja ja ties missä käsittelyissä käyneitä helpon luksuselämän ja rahaa saaneita bimbonaisia esiintyy.

Mistä sinä sen tiedät miltä av-mammat näyttävät ulkoisesti? Olipa typerä viesti.

Vierailija
6655/7757 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun suosikit on Jarno ja Perttu. Ennen tässä oli enemmän musta viihdyttäviä porukoita ja ohjelma itsessään oli parempi :) No, ajat muuttuvat. En pidä yhtään siitä mieskaksikosta jotka ovat kaveruksia ja usein kommentoi tosi seksistisesti naisista ja etenkin se toinen pyörittelee jatkuvasti silmiä, ylimielisen oloinen.

Juha ja Markus

Mä aina välillä unohdan kuinka juntteja ovatkaan... kunnes se partatyyppi möläyttää taas jotain aivan kummallista ja tipahdan takaisin totuuden taajuudelle.

On se varmaan hurjaa nähdä tässä ohjelmassa normaaleja ihmisiä. Kaverithan ovat hoikkia ja sporttisia, jopa iloisia. Pitäisi olla lihava ja tatuoitu räkättäjä tai vaihtoehtoisesti homomies, niin kelpaisi keskivertomammalle. Veikkaanpa muutenkin, että kaikki kriittiset kommentit leikataan tästä pois, sen verran posiposimeininkiä koko sarja.

Vierailija
6656/7757 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juha ja Markus

Joo no sulla on huono maku ja olet väärässä

Vierailija
6657/7757 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ohjelma, jossa rakennetaan taloa vaikutti ainakin klipin perusteella vähän oudolta ja ohjelman juontaja jotenkin juntilta, eikä ihan sujuvasanaiselta. Tätä ohjelmaa en siis ole koskaan katsonut.

Vierailija
6658/7757 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälleen erään pariskunnan preesens oli negatiivinen

Vierailija
6659/7757 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jälleen erään pariskunnan preesens oli negatiivinen

Koita nyt kertoa mitä oot mieltä. Ei meitä kiinnosta arvuutella mitä meinaat.

Vierailija
6660/7757 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei huono parisuhde, kehnot sosiaaliset taidot tai huumorin taakse piilotettu v*ttuilu ole mitään pohjoisten ihmisten luontaista toimintaa, ei ole ollut nyt eikä ole tänäkään päivänä. Ihan samanlaisia ihmisiä siellä asuu kun muuallakin. Toki usein maalaisjärkeä ja älykkyyttä enemmän mutta se on taas aihe erikseen.

Mitä selität? Jorman ja Soilen parisuhdehan on erittäin hyvällä mallilla, kuten myös sosiaaliset taidot. Huumorin alalajit musta huumori, kuiva huumori, sarkasmi ja ironia lienevät sinulle täysin vieraita? Minä tykkään niistä juuri eniten. Hyvä Jorma ja Soile, hyvä Lappi!

Ei kiitos yhdistetä kyseistä pariskuntaa Lappiin.

Kyllä yhdistetään, koska siellä he asuvat.

Siinä tapauksessa kaikki Helsinkiläiset ovat juoppoja ja sekakäyttäjiä koska Andy Mccoy asuu siellä

Miten niin? Joku sanoi, ettei Jormaa ja Soilea saa yhdistää Lappiin. Joku toinen sanoi, että tietenkin yhdistetään, koska siellä he asuvat. Samalla tavalla Andy McCoy voidaan yhdistää Helsinkiin, koska siellähän hän asuu.

Mistä sinä itsetuntovam*ainen helsinkiläinen nyt vedät herneen nenääsi? Ei kukaan ole haukkunut helsinkiläisiä juopoiksi tai sekakäyttäjiksi.

??? Jorma ja Soile asuvat Romaniemellä. Se on Lapin ainoa kaupunki. Andy McCoy yhdistyy tosiaan sekä Lappiin että Helsinkiin. Mikä sua vaivaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän viisi